Nieuw op AVO Magazine: Anime Lente 2018: 10 titels om naar uit te kijken!
Lynch.
Moderator: Fran
- Dj_Robintje
- Anime Freak
Re: Lynch.
Ik krijg een zwaar malice mizer gevoel bij dit nummer, of ligt dat nu aan mij?

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!
Ik heb dat niet, is dat in het totaal voor jou of heb je het idee dat het op een liedje lijkt?
- Dj_Robintje
- Anime Freak
Uit een bepaalde periode lijkt me eerder. Maar ik zou MM terug goed moeten luisteren om er de vinger perfect op te leggen 

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!
Ga eens lekker zitten en geniet van het optreden van lynch op het V-ROCK festival!
bron; JROCK UK UPDATER
bron; JROCK UK UPDATER

Zo te zien zijn er nog maar een aantal video's nog online. Die van Versailles en ViViD, misschien zijn ze nog niet ontdekt. Die van Golden Bomber is ook nog niet geplaatst. Maar ik neem aan dat hij ook offline is gehaald. Deze livevideo van lynch is ook al offline gehaald.
- Dj_Robintje
- Anime Freak
Dit klinkt ook meer dan behoorlijk!
Het lijkt (kan natuurlijk zo niet direct oordelen en op vids meestal ook moeilijk) me echt een fantastische live-band!
Het lijkt (kan natuurlijk zo niet direct oordelen en op vids meestal ook moeilijk) me echt een fantastische live-band!

Sommige bandjes kunnen alleen maar live goed zijn. xD
Ik weet niet of dat ook zo is by lynch.
Ik weet niet of dat ook zo is by lynch.
- as33kawaii
- Otaku
Hazuki zag er in een oudere clip een stuk leuker uit dacht ik.
Muziek zelf trekt me niet zo meer, te vaak gehoord nu.
Muziek zelf trekt me niet zo meer, te vaak gehoord nu.

recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER
- Dj_Robintje
- Anime Freak
Deze klinkt me dan weer niet zo super in de oren (kan ook aan het humeur liggen hè XD)

Volgens Shattered Tranquility gaat lynch. een nieuwe single uitbrengen. De single draagt de titel 「LIGHTNING」, komt 24 oktober uit. Het bevat 2 tracks en kost 1050 yen.
Wie heeft hier interesse in?
Wie heeft hier interesse in?