LOKA

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: LOKA

Post by Fran » Thu 17 Nov 2016, 13:02

Ik krijg net een persbericht binnen met het nieuws dat SIN aan het einde van deze maand uit LOKA stapt.
LOKA will advances their way of music with a more intense and difficult journey with a long-term tours in 2017. With a long term of schedules it is become very hard for member to adjust the time with band with their own personal life. After all the member thinking seriously about LOKA, it was decided that SIN" which is one of LOKA's driving force for three and a half years, will stop his band activity with LOKA.
Respecting each other's music, each other's way of life, each other's way, we have reached this conclusion. We sincerely apologize that it was a sudden announcement.
We look forward to your continued support for LOKA.
LOKA members · All the staff
Regarding the schedule which is currently announced, SIN will appear on all performances until end of Dec.
Hey it's SIN
First of all, I am sorry that it was such a sudden announcement at an abrupt timing.
I was worried that it has become uncertain that thinking about balancing the band schedule with my own work schedule, when the band deciding the schedule for live and recording recently .
Among them, the story of the next long-term tour plan comes out, I think that it will become an obstacle to the band which should expand to the next activity to leap and as expected, it is finally becoming an obstacle, and the feeling that I want to challenge myself as a guitarist can not be suppressed, I had request the band to withdraw as a member so the band could continue with the schedule without being burdened with my own works.
For me, my time with LOKA has been a lot of fun, because I had went to various places and having a lot of experiences since i was a support member and finally become an official member.
The time with LOKA for more than three years will be a precious memories of my life forever and I think that it is the best treasure.
Also the fans who cheered us up to now are also treasures of my life for me.
Unfortunately, i cannot continue this journey together.
Thank you so much for supporting me so far. Thank you so much for following me.
I hope to see you again somewhere.
I sincerely pray for the future success of LOKA.
SIN

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Manusan
Sushi lover
Sushi lover
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by Manusan » Thu 17 Nov 2016, 13:27

Jammer.. hij wilt zijn eigen leven leiden I guess.

Meow~ ‚ô•
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 17 Nov 2016, 13:33

Ja, best te begrijpen. Zoals te lezen kon hij zijn werk en bandlid zijn in LOKA niet echt balanceren, hij moest kiezen.

Ik moet trouwens wel even eerlijk zijn. Ik heb deze band dus gezien in Tokyo (denk dat de meesten dat inmiddels weten, maar ik doe dit niet om te braggen) en daar viel mij wat dingen op. De show was mijn kennismaking met de nieuwe bassist Miro en die vond ik supergoed. Hij had zich erg goed aangepast aan de band en ik vind hem er echt bij passen. Punt alleen is dat naar mijn idee SIN een beetje achterbleef. Hij is een goede gitarist, maar het niveau is achtergebleven. Miro zit heel wat niveaus boven hem. Dat merkte je ook toen ze een battle tegen elkaar deden. Ken'ichi is en blijft erg goed als drummer, daar hoeven we niet over te discussi√ęren. Miro zit op datzelfde niveau en SIN blijft echt duidelijk achter. Ik hoorde mensen waar ik mee was ook zeggen dat hij het niveau naar beneden haalde van de band. Dat wil ik niet zeggen, maar op 1 of andere manier had ik wel het gevoel dat dit uiteindelijk zou gebeuren. SIN is echt een leuke gast en doet het goed, maar misschien is het niveau waar LOKA nu zit iets te hoog gegrepen voor hem.

Ben benieuwd of ik hem nog eens tegenkom. Hij was trouwens de enige die nog wist dat ik normaliter donkerbruin haar had, Kihiro herkende mij niet eens totdat ik zei wie ik ben. XD Ja, blond haar doet mensen mij niet meer herkennen. ;)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 29 Nov 2016, 12:14

Er was laatst een livestream te zien op de FB pagina van LOKA (liveshow van Nagoya), we mogen wat verwachten tijdens de finaleshow van de tour, want ze gaan het filmen!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Qaphsiel
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by Qaphsiel » Thu 01 Dec 2016, 15:14

Fran wrote:Er was laatst een livestream te zien op de FB pagina van LOKA (liveshow van Nagoya), we mogen wat verwachten tijdens de finaleshow van de tour, want ze gaan het filmen!
Dat is wel interessant!!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 02 Dec 2016, 11:18

Qaphsiel wrote:
Fran wrote:Er was laatst een livestream te zien op de FB pagina van LOKA (liveshow van Nagoya), we mogen wat verwachten tijdens de finaleshow van de tour, want ze gaan het filmen!
Dat is wel interessant!!
Voor de geinteresseerden, het is op 11 december.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 09 Dec 2016, 20:47

Ze hebben een evenement aangemaakt op FB, maar verder nog niks bekend gemaakt over de streaming.
https://www.facebook.com/events/1870485266517583/

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 11 Dec 2016, 12:24

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 12 Dec 2016, 09:42

Deze tourfinale was direct ook de laatste show voor SIN!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 31 Dec 2016, 16:33

LOKA hoopt dat jullie de band, nu bestaande uit 3 bandleden, blijft steunen! Image

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 05 Jan 2017, 16:04

LOKA heeft een nieuwe single op de planning staan: SENSE OF CRISIS. 20 januari komt hij uit.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 17 Jan 2017, 21:47

Ohja.. het viel mij de laatste tijd pas op. Maar het is geen Kihiro, maar kihiro. xD

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 19 Jan 2017, 15:28

LOKA heeft een winactie gestart op hun FB pagina:
https://www.facebook.com/LOKADutchST/po ... 6843522261

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 21 Jan 2017, 15:47

Heeft iemand de nieuwe singles gekocht?

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 30 Jan 2017, 16:17

LOKA heeft de soundcloud opnieuw gestart.
https://soundcloud.com/loka-official

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply