X Japan

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Post Reply
Qaphsiel
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: X Japan's Yoshiki

Post by Qaphsiel » Thu 29 Dec 2016, 15:09

Fran wrote:Yoshiki zou een klassiek optreden geven in Hong Kong, maar ik kwam opeens dit bericht tegen.
Allemaal fans helemaal in paniek en zorgen maken om de gezondheid van Yoshiki. Maar Yoshiki was een aantal uren terug nog gewoon aan het repeteren, dus waarom wordt het geannuleerd?

Yoshiki zelf zegt dat het gewoon doorgaat!
Klinkt alsof er ergens iets is misgegaan, maar dat Yoshiki er alles aan wil doen om dat op te lossen zodat hij kan optreden..

Image

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: X Japan

Post by Fran » Thu 29 Dec 2016, 15:09

Show is blijkbaar verplaatst naar morgen wegens licentieproblemen. (http://vrockhk.com/2016/12/29/yoshiki-c ... %E8%A1%8C/) Er zijn nog steeds fans die buiten aan het wachten zijn als ik Twitter mag geloven.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Qaphsiel
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by Qaphsiel » Thu 29 Dec 2016, 15:11

Dat is best wel stom, er zullen vast fans zijn die van ver gekomen zijn en dus nu van alles moeten veranderen..

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 29 Dec 2016, 15:12

Yoshiki heeft zelf nog niks gemeld.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 29 Dec 2016, 18:31

Yoshiki heeft uiteindelijk een uurtje terug op Twitter wat gezegd. wee uur voordat de show zou beginnen heeft de promotor in Hong Kong hem verteld deat zij hebben gerealiseerd gefaald te hebben om een licentie aan te vragen voor de show van die avond en daarom het moesten annuleren. Yoshiki was even verward en de promotor gaf zijn excuses. Daarna kwam het volgende idee van Yoshiki zelf: wat als je een priveshow geeft voor noppes voor je fans die al bij het podium waren, kan het podium hem toestemming geven om te spelen? Na lang onderhandelen heeft het podium gezegd dat het morgen kan. Dus Yoshiki gaat morgen spelen in Hong Kong, gratis, daarbij zullen alle tickets die gekocht worden terugbetaald worden. Het zal hoe dan ook een gratis show zijn. Yoshiki zal hoe dan ook optreden, ook al moeten er dingen aangepast worden met de stage. Yoshiki vind het echt spijtig wat er vanavond is gebeurd en hoopt dat de fans het begrijpen en morgenavond kunnen komen.

Dit is trouwens een heel goed voorbeeld, waarom ik vaak dingen zelf wil fixen. Want sommige mensen kunnen het echt goed verprutsen!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 03 Jan 2017, 14:02

Video van de show in HongKong.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 09 May 2017, 14:27

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 09 May 2017, 20:03

Net binnen:

EMERGENCY SURGERY FOR YOSHIKI OF X JAPAN TO TAKE PLACE IN LOS ANGELES MAY 16, 2017

It has been determined by multiple doctors that YOSHIKI of X JAPAN will undergo an emergency cervical artificial disc replacement surgery on Tuesday, May 16 in Los Angeles.

Dr. Tommy Tomizawa, M.D.: “It was decided upon consultation that he will undergo emergency surgery as the condition of his neck at present will interfere not only with his career as an artist, but also with everyday life."

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 21 Sep 2017, 08:49

Ik kwam net weer een X Japan grap tegen over het aankomende album die maar niet lijkt te komen. En de laatste tijd kom ik er best wel wat tegen. Wanneer denken jullie dat het nieuwe album uit gaat komen? Place your bets. ;)

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 09 Mar 2018, 22:18

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 10 May 2018, 16:49

Nog even geduld (zover ik weet had hij vorig jaar het nog over lente, dus die ene procent die hij nog moet afwikkelen is echt een hoge drempel.)
Image

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply