I Promised Once

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Qaphsiel
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: I Promised Once

Post by Qaphsiel » Wed 14 Feb 2018, 19:33

Fran wrote: ↑
Tue 13 Feb 2018, 17:14
JROCK NEWS mocht een aantal dagen terug iets exclusiefs laten zien van I Promised Once, namelijk de muziekvideo van het liedje Break met Blumio. Maar wacht eens... dat was toch al eens eerder uitgebracht? Jep, in mei 2017. Het is alleen offline gehaald en nogmaals in de promo gegooid en er wordt gedaan alsof het allemaal gloedjenieuw is. Oeps.

Vind ik een beetje jammer, maar okee.. je moet toch iets om je aankomende cd te promoten? (daar komt nog een review van btw)
Dus JROCK NEWS heeft iets mogen promoten wat niet meer zo exclusiefs was??

Image

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Wed 14 Feb 2018, 19:44

Ja, wat zal ik zeggen... het is inderdaad niet zo exclusief meer zoals JROCK NEWS het neerzette. Maar ik weet niet of ze dat wisten.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 10 Mar 2018, 22:38

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 24 May 2018, 08:42

Een aantal uurtjes geleden heeft de band aangekondigd dat de zanger George de band I Promised Once gaat verlaten wegens creatieve verschillen. Hij zit in de band sinds het begin. De band geeft aan dat er geen ruzie is of iets dergelijke.
https://www.facebook.com/promisedonce/p ... 75/?type=3

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply