ANGERME (voorheen S/mileage)

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

ANGERME (voorheen S/mileage)

Post by Fran » Fri 19 Dec 2014, 10:37

Ander nieuws: S/mileage heeft de naam veranderd naar ANGERME. Dit werd bekend gemaakt tijdens één van de laatste shows van de S/mileage Live Tour 2014 Aki ~FULL CHARGE~. ANGERME werd bedacht door groepslid Kana Nakanishi, het staat voor de Franse woorden engel (ange) en traan (larme) De naam is bedoeld om het idee van de groep dat ze engelen zijn met harten zo vriendelijk dat het mensen tranen brengt. Ik lees het zelf nog steeds als ANGER ME. Totaal wat anders.

Image

De naamswijziging van de groep maakt deel uit van een groter geheel om de groep opnieuw uit te vinden, gezien de groep toe is aan de derde generatie. Er zijn drie nieuwe leden bijgekomen: Rikako Sasaki, Mizuki Murota en Maho Aikawa.

Nieuwe naam = nieuwe single: Taiki Bansei / Otome no Gyakushuu komt 4 februari uit.

Originele groepsleden Ayaka Wada en Kanon Fukuda kwamen met het idee om nieuwe groepsleden toe te voegen en de naam te veranderen. Want deze twee groepsleden zijn misschien toe aan vertrek (graduation), er wordt alvast vooruit gekeken.

bron: JpopAsia

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: J-Music Kort Nieuws

Post by Cypher » Sun 28 Dec 2014, 15:25

Fran wrote:Ander nieuws: S/mileage heeft de naam veranderd naar ANGERME. Dit werd bekend gemaakt tijdens één van de laatste shows van de S/mileage Live Tour 2014 Aki ~FULL CHARGE~. ANGERME werd bedacht door groepslid Kana Nakanishi, het staat voor de Franse woorden engel (ange) en traan (larme) De naam is bedoeld om het idee van de groep dat ze engelen zijn met harten zo vriendelijk dat het mensen tranen brengt. Ik lees het zelf nog steeds als ANGER ME. Totaal wat anders.

Image

De naamswijziging van de groep maakt deel uit van een groter geheel om de groep opnieuw uit te vinden, gezien de groep toe is aan de derde generatie. Er zijn drie nieuwe leden bijgekomen: Rikako Sasaki, Mizuki Murota en Maho Aikawa.

Nieuwe naam = nieuwe single: Taiki Bansei / Otome no Gyakushuu komt 4 februari uit.

Originele groepsleden Ayaka Wada en Kanon Fukuda kwamen met het idee om nieuwe groepsleden toe te voegen en de naam te veranderen. Want deze twee groepsleden zijn misschien toe aan vertrek (graduation), er wordt alvast vooruit gekeken.

Ik had hetzelfde als jou toen ik de naam las. Dacht dat ze een wat ruigere naam wouden hebben en daarom ervoor gekozen had.
Tot ik de uitleg erbij ging lezen.

Weet dus ook niet of dit de beste keus is geweest. :oops:

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 28 Dec 2014, 15:33

Cypher wrote:
Fran wrote:Ander nieuws: S/mileage heeft de naam veranderd naar ANGERME. Dit werd bekend gemaakt tijdens één van de laatste shows van de S/mileage Live Tour 2014 Aki ~FULL CHARGE~. ANGERME werd bedacht door groepslid Kana Nakanishi, het staat voor de Franse woorden engel (ange) en traan (larme) De naam is bedoeld om het idee van de groep dat ze engelen zijn met harten zo vriendelijk dat het mensen tranen brengt. Ik lees het zelf nog steeds als ANGER ME. Totaal wat anders.

Image

Ik had hetzelfde als jou toen ik de naam las. Dacht dat ze een wat ruigere naam wouden hebben en daarom ervoor gekozen had.
Tot ik de uitleg erbij ging lezen.

Weet dus ook niet of dit de beste keus is geweest. :oops:
Ik moest even denken aan Angerfist. Denk wel dat je die kent?

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sun 28 Dec 2014, 15:44

Fran wrote:
Ik moest even denken aan Angerfist. Denk wel dat je die kent?
Angerfist ken ik wel qua naam, ook vast wel eens muziek van gehoord. Weet wel dat het niet de muziek is die deze groep wil maken. :P

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Mon 12 Jan 2015, 22:13

Ik blijf dit soort bands met het afstuderen zeer apart vinden. En tegelijk ook erg fascinerend. Vooral omdat vaak blijkt dat het werkt.

Daarnaast is het ook vaak een springplank voor hun verdere carrière

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 12 Jan 2015, 22:59

Dj_Robintje wrote:Ik blijf dit soort bands met het afstuderen zeer apart vinden. En tegelijk ook erg fascinerend. Vooral omdat vaak blijkt dat het werkt.

Daarnaast is het ook vaak een springplank voor hun verdere carrière
Neem aan dat je het over ANGERME hebt? (je had niet gequote, wat wel handig is)

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: ANGERME (voorheen S/mileage)

Post by Fran » Mon 10 Oct 2016, 13:14

En tijd voor een apart onderwerp voor ANGERME. De meiden hebben wat video's gemaakt het afgelopen jaar. De laatste in het rijtje is de nieuwste! Enjoy.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 05 Jun 2017, 12:07

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 28 Jan 2018, 22:31

33 Degrees haalt ANGERME naar Parijs. https://www.facebook.com/33degreesfranc ... 188555383/

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 28 Apr 2018, 18:24

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply