Screaming inside can kill. (fka Sick.)

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Screaming inside can kill. (fka Sick.)

Post by Fran » Sat 12 Aug 2017, 16:04

In februari werd bekend dat Astan Sick. naar Europa wilde halen, helaas door omstandigheden (lees: http://avo-blog.nl/2017/05/04/astan-con ... annuleerd/) is de uiteindelijke tour niet doorgegaan. Helaas.

Nadat de band geintroduceerd is op AVO Blog is het toch tijd om een update topic aan te maken voor de band!

Even dit: "Sick. staat voor Screaming inside can kill. en startte in de lente van 2016, en had in juni de eerste liveshow gepland staan. Het eerste mini-album kwam in november van datzelfde jaar uit. Het feit dat Sick. nog een zeer jonge band is maakt het best bijzonder dat de band in de herfst van 2017 op Europese tour gaat. Sick. bestaat uit zanger Shiki, gitarist Fuki, toetsenist (Fortepiano) Tsukasa, bassist Avel en drummer Takeshi. Afgelopen week kwam hun tweede mini-album II i I vii. uit."

Gloednieuwe vid:

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Sick.

Post by Fran » Thu 31 Aug 2017, 13:42

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Sick.

Post by Fran » Mon 25 Sep 2017, 16:46

Ehm ja.. dus rond deze periode zou Sick. (als Steff van Astan niet gestopt was) in Europa touren. Hoe dingen anders lopen, nietwaar? Sick. verliest een aantal bandleden: http://www.vkh-press.com/2017/09/sick-l ... using.html

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Sick. wordt Screaming inside can kill.

Post by Fran » Fri 01 Dec 2017, 10:40

Image

Na een hiatus heeft Sick. besloten hun naam te veranderen naar Screaming inside can kill. (oftewel de betekenis van de afkorting Sick.).

Er zijn drie nieuwe bandleden erbij, zanger Shiki en gitarist Fuki hebben hun namen veranderd naar hun echte namen Nakanashi Tatsuki en Konishi Fuki. En er komt een nieuwe release.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Screaming inside can kill. (fka Sick.)

Post by Fran » Sun 28 Jan 2018, 10:37

Interessant.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 12 Mar 2018, 21:25

Nieuwe video is onderweg! Verder nog even de line-up.
【Vo】Tatsuki Nakanishi.
【Gt】Fuki Konishi.
【Gt】Lyu Sakai.
【Ba】Tokio Ozaki.
【Dr】Shiyu Nagahashi.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 14 Mar 2018, 11:23

En hij is online!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply