Ik was gisteren nog aan het kijken naar de muziekvideo's en concludeerde het volgende:
Ugly Star is nog steeds niet goed bekeken. Het heeft nog geen 650 views mogen ontvangen. Ik snap wel waarom (en anders lees deze review nog even:
http://avo-magazine.nl/2017/12/10/mv-re ... ugly-star/). Al moet ik zeggen dat ik deze video nu al vaker heb beluisterd en dat ik de moves van de zanger nog steeds zeer interessant vind. Maar wat moet hij anders? Ik denk ook dat er iets is misgegaan toen de band de video op openbaar zette, want de video stond al een week klaar en daardoor kwam hij niet zo gauw in mijn notificaties terecht.
EGO is het best bekeken met ruim 16.000 views. Het is dan niet zo heel veel, maar het is wel de best bekeken muziekvideo van de drie stuks die zijn uitgebracht. Ik heb ook de meeste GIFs uit deze video kunnen halen, denk ik. XD
Toch hoorde ik dat sommigen niet zo heel erg gecharmeerd waren van EGO. Ik kwam in contact met Dwaaloesoe via EGO en was niet bekend met de eerste muziekvideo. Maar de mensen die EGO niks vonden, leerde Dwaaloesoe kennen via 不可視モノトーン.
Toch is 不可視モノトーン ruim 6700 keer bekeken. Dat is toch wel heel veel minder dan EGO. Maar stukken beter dan Ugly Star.