BRATS

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

BRATS

Post by Fran » Thu 10 May 2018, 13:23

Iemand bekend met de meidengroep BRATS? De groep bestaat uit Rei Kuromiya (zangeres), Aya Kuromiya (bassgitaar. Ze zijn zusters!) en Hinako op gitaar.

De rockband heeft bekend gemaakt dat ze in juli hun eerste album gaan uitbrengen, hij zal zelfgetiteld zijn. 10 liedjes en een DVD met 5 muziekvideo's.

Image

De groep reikt nogal uit naar het buitenland. Misschien dat ze een tour op de planning hebben in de toekomst?

Voor de oplettende kijkers thuis: Rei Kuromiya was inderdaad tot voor kort onderdeel van LADYBABY/The Idol Formerly Known As LADYBABY.

BRATS startte in de zomer van 2011 wanneer Rei, actief als model en idol sinds ze 8 is, een zangeres werd toen ze 10 was. Rei's zuster Aya speelde de basgitaar en vriendin Hinako pakte de gitaar. In 2017 kwam BRATS terug naar het podium voor hun 'Reborn' concert, het eerste concert in twee jaar.

http://brats-official.com/ | https://www.facebook.com/BratsJP | https://twitter.com/brats_official

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Re: BRATS

Post by Shizu » Thu 10 May 2018, 14:00

Heerlijk die vrouwelijke bands soms!
Spoiler: weergeven
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 10 May 2018, 15:16

Ahahaha, ik zei laatst nog tegen iemand: "Niet met een Z".

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 12 Jun 2018, 21:55

Nieuwe van BRATS!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 05 Jul 2018, 19:09

Een voorproefje van het album

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply