Beste Japanse album op dit moment?

Dit subforum is geheel gewijd aan de muziek uit Japan. En muziek heeft diverse genres, dus dit subforum is zeer divers, maar veelal muziek met het genre pop, rock, metal en alternative worden hier besproken. Laat je niet tegenhouden en deel hier (de nieuwtjes van) je favoriete artiesten en/of bands!

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Beste Japanse album op dit moment?

Post by Fran » Tue 02 Aug 2016, 00:36

Ying & Yang van GOATBED
Niet echt een masterpiece; er zijn betere cd's te vinden van GOATBED. Maar de cd heb ik nu een maand in bezit en geeft mij een zomerse vibe. Iets wat in Japan van toepassing was in juni, maar nu een beetje mist in Nederland.

Dus dit in mijn jam momenteel. ;)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Wed 23 Nov 2016, 18:25

Σ van REOL!

Hoge geluidskwaliteit.
Vol met erg originele nummers. Elk nummer klinkt uniek en anders, maar toch weet het album zijn structuur perfect te behouden. Dat kan je van Cosmic Explorer van Perfume niet eens zeggen!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 23 Nov 2016, 18:39

^Klinkt lekker!

Een tijdlang was FANDEATH van GOATBED mijn jam, maar ik luister ook veelal naar THE NOVEMBERS en het nieuwe album is top top top! Fingerlickin' good!

Het album heet Hallelujah.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 18 Apr 2017, 15:30

Ik weet niet wat mijn jam is momenteel wat betreft albums. Ik luister heel wat albums door elkaar en heb ook wel nieuwe albums aangeschaft, toch heb ik niet echt een idee dat een album mijn jam is.

GOATBED's FANDEATH blijft nog altijd in mijn cd speler met 2 andere cd's afgewisseld. Misschien is dat mijn jam? xD

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply