Otomen

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
LissyLamoire
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Otomen

Post by LissyLamoire » Tue 16 Feb 2010, 19:36

Image

De drama Otomen is gebasseerd op de gelijknamige manga Otomen die is geschreven door Kanno Aya.

Otomen gaat over de populaire jongen Masamune Asuka een top Kendo vechter, maar achter deze stoere jongen schuilt een compleet ander persoon, de Otomen.
Een Otomen is namelijk een coole jongen die houd van vrouwelijke dingen zoals vrolijke kleurtjes, frutseltjes, koken enz. Hij wilt dit echter verborgen houden voor zijn vrienden, maar dit geheim lijkt bedreigd te worden wanneer het meisje Miyakozuka Ryo in zijn leven verschijnt...

Titel: Otomen
Gerne: Komedie / Romantiek
Afleveringen: 12
Status: 1-8 gesubt (Querbeet subs)

Cast:
Okada Masaki als Masamune Asuka
Kaho als Miyakozuka Ryo
Kimura Ryo als Tonomine Hajime
Seto Koji als Ariake Yamato
Sano Kazuma als Tachibana Juta

Mijn Mening: ★★☆☆☆ 6,0
Last edited by LissyLamoire on Tue 16 Feb 2010, 21:38, edited 2 times in total.

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

LissyLamoire
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Otomen

Post by LissyLamoire » Tue 16 Feb 2010, 19:42

Zoals je kunt zien in mijn onderschrift xD ik kijk deze drama op het moment, en ik vermaak me telkens weer prima. Er zitten echt hilarische dingen in, maar je moet er echt van houden. Het is hele flauwe humor en eigenlijk is een echt verhaal ook niet te vinden. =P

Dit is nou echt een voorbeeld van een drama die geschikt is om de verveelde uurtjes op te vullen haha.

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

Post Reply