14 Sai no Haha

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
LissyLamoire
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

14 Sai no Haha

Post by LissyLamoire » Wed 03 Mar 2010, 03:06

Image

Ichinose Miki is een 14 jarig meisje dat verliefd is op Kirino Satoshi (15). Op een avond gaan de twee samen op pad en vanaf die dag verandert hun leven. Miki komt erachter dat ze zwanger is en worstelt tijdens deze serie met haar gevoel, houd ze de baby? Houd ze de baby niet? Tijdens deze drama zie je hoe Miki steeds volwassener wordt en zich door de situatie heen worstelt.

Titel: 14 Sai No Haha
Gerne: Familie drama
Afleveringen: 11

Cast:
Shida Mirai als Ichinose Miki (14)
Tanaka Misako als Ichinose Kanako (43)
Namase Katsuhisa als Ichinose Tadahiko (45)
Miura Haruma als Kirino Satoshi (15)
Muroi Shigeru als Kirino Shizuka (48)

Mijn mening: ★★☆☆☆ 6,5

Ik vond deze drama wel goed, maar iets te langdradig.

Wat in deze drama goed te zien is, is de Japanse manier van denken. Ze zijn daar heel erg op status gericht en in deze drama wordt dat ook heel duidelijk laten zien.

De worstelingen tussen Miki en Satoshi zijn ook echt hartverscheurend!

Wat ik wel heel grappig vond is dat de kinderen beter kunnen acteren dan de volwassenen =x

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

Endroine
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: 14 Sai no Haha

Post by Endroine » Tue 30 Mar 2010, 18:29

lijtk wel alsof haruma iets heeft met stoppen met school en gaan werken XD
vond het niet zon hele boeiende dorama toch wel afgekeken tlaat wel zien hoe er in real life op gereageerd word geloof ik, toen die buurvrouwen zo vaag naar die moeder keken enzo...

Post Reply