Shibuhara Girls

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Shibuhara Girls

Post by Fran » Sat 13 Nov 2010, 11:19

Ik vond dit net op TokyoFashion.com!

De Japanse MTV heeft bekend gemaakt dat zij een reality TV show gaan maken met echte Harajuka en Shibuya meisjes. De serie heet Shibuhara Girls en wordt de eerste reality TV show van Japan.

Shibuhara Girls volgt de avonturen van 4 jonge vrouwen die proberen naam te maken in de snel veranderende en concurrerende japanse mode en entertainment industrie. De show zal afspelen in de wijken Harajuki en Shibuya in Tokio.

Shibuhara Girls zal in 1 seizoen 12 afleveringen duren, 30 minuten lang. Vanaf januari 2011 zal het te zien zijn op Japanse MTV.

Na zijn debuut in Japan, zal de serie naar verwachting getoond worden in andere Aziatische markten, waaronder Singapore, Hong Kong, Maleisie, Korea en de Filipijnen.

Onduidelijk is of de serie uiteindelijk naar Amerika, Engeland of een andere Westerse markt komt. Daarnaast heeft MTV geen promotiemateriaal om te laten zien hoe de serie eruit komt te zien (of wie de meisjes zijn).

Ik vind het zelf wel zeer interessant, het lijkt eenbeetje op The Hills and The City.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Shibuhara Girls

Post by Dj_Robintje » Sat 13 Nov 2010, 18:04

Ik zou het denk ik wel kijken :)

Als het een succes wordt, kan het misschien verder worden uitgebreidt :)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 13 Nov 2010, 18:06

Wie weet, want The Hills is volgens mij best wel populair.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Sun 14 Nov 2010, 15:51

Harajuki? Is dat een typfout of bestaat dat ook al? x]

Het zal vast wel populair worden, maar mijn ding is het niet. Ik haat reality tv sowieso en The Hills al helemaal xD

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 14 Nov 2010, 18:34

Kaida wrote:Harajuki? Is dat een typfout of bestaat dat ook al? x]

Het zal vast wel populair worden, maar mijn ding is het niet. Ik haat reality tv sowieso en The Hills al helemaal xD
Bedankt dat je de fouten opmerkt. Het is een typfout van moi.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Sun 14 Nov 2010, 20:22

Nou ja, het had best echt kunnen bestaan, je weet het nooit met die Japanners :P

(Het taaltje is makkelijk te herkennen, maar alles lijkt ook zo ongelofelijke veel op elkaar...xD)

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Post Reply