Hard Gay (Hādo Gei)

In dit subforum kan je praten over de Japanse dramaseries tot aan de Japanse films, maar ook over de acteerprestaties van diverse acteurs en actrices. Is er een serie of film die je graag zou willen zien? Of ben je op zoek naar inspiratie? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
as33kawaii
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Hard Gay (Hādo Gei)

Post by as33kawaii » Fri 21 Jun 2013, 18:54

Masaki Sumitami is een Japanse komiek, een gepensioneerd worstelaar die ook wel bekend is onder de naam Razor Ramon Hard Gay, HG, of gewoon Hard Gay.
In het grappige programma draagt HG z'n SM-achtige kleding, gaat de stad rond, doet zo nu en dan een goede daad, of maakt mensen gek?
Een vrij uitgebreid verhaal is hier te lezen (eng) http://en.wikipedia.org/wiki/Masaki_Sumitani
Het makkelijkste is echter gewoon de video's opzoeken, en kijken wat hij te bieden had. 7 jaar geleden waren zijn acties nog vrij grappig, voor de standaarden anno 2013 kan ik me voorstellen dat het niet zo veel voorstelt :P

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Cypher
Moderator
Moderator
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Hard Gay (Hādo Gei)

Post by Cypher » Sat 22 Jun 2013, 21:49

Hij blijft goed, ik had hem geloof ik al eens ergens langs zien komen.
Alhoewel het niet echt schokkende tv meer is blijft die man wel geniaal, heerlijk energiek en gek. :D

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Hard Gay (Hādo Gei)

Post by Fran » Sat 22 Jun 2013, 22:55

De derde video was voor mij de introductie van Hard Gay, erg grappig! :-)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply