Hotels, hostels, of slapen bij Japanse familie?

Japan is zoveel meer dan alleen maar anime & manga. Daarom dat wij graag ook praten over de taal, culturele (en religieuze) onderwerpen en de mensen in Japan. Er zijn vele mensen voor je geweest met onderwerpen die hen bezighouden. Praat je met ons mee?

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Hotels, hostels, of slapen bij Japanse familie?

Post by Fran » Sat 02 Apr 2016, 19:11

Ik heb al diverse dingen gehoord over overnachten in Japan en dan voornamelijk Tokyo, hier gaan toch de meeste mensen naartoe. Een hotel is duur, hostel is dan beter. Maar dan heb je minder privacy. Kreeg ook een keer te horen dat ik zeker een nachtje moet slapen in een capsule. Maar laatst kreeg ik te horen dat het ook mogelijk is om te logeren bij Japanse familie. Ik weet niet of dat geschikt is voor mensen die ook bijvoorbeeld graag het nachtleven ingaan of naar concerten gaan.

Wat voor tips wat betreft overnachtingen in Japan hebben jullie?

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Re: Hotels, hostels, of slapen bij Japanse familie?

Post by Shizu » Sat 02 Apr 2016, 20:29

Eerste keer was ik in een guesthouse, ieder een eigen kamer boven op een huis van een familie. Was echter een Duitse vent die alles vam het verhuren bijhield. De tweede keer was ik in een bussiness hotel. Kleine kamers maar goedkoop. Het is wat je graag wilt. Er zijn velen mogelijkheden en het is waar jij van houdt en wilt.

Post Reply