All Female Sushi House in Tokyo

Japan is zoveel meer dan alleen maar anime & manga. Daarom dat wij graag ook praten over de taal, culturele (en religieuze) onderwerpen en de mensen in Japan. Er zijn vele mensen voor je geweest met onderwerpen die hen bezighouden. Praat je met ons mee?

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

All Female Sushi House in Tokyo

Post by Fran » Fri 12 Aug 2016, 12:05

"Fighting sexism with sushi"

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: All Female Sushi House in Tokyo

Post by Cypher » Sat 13 Aug 2016, 10:30

Vraag me af hoe alleen vrouwen anders is dan alleen mannen als het aankomt op seksisme.
Begrijp dat de intentie goed is maar je weigert nu eigenlijk mannen aan te nemen wat ik ook seksistisch vind. Dit kan voor het effect tijdelijk werken om een punt te maken maar zou het niet voor lange tijd als bedrijfstactiek aan houden.

Blij dat ze aan het eind wel aangeeft in toekomst meer vrouwen in sushi restaurants te zien ook in samenwerking met mannen.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: All Female Sushi House in Tokyo

Post by Fran » Sat 13 Aug 2016, 15:44

Voordat de stap gezet wordt dat er meer vrouwen als sushichef kunnen werken (en geaccepteerd worden) in sushirestaurants in samenwerking met mannen (zonder dat er op hun neergekeken wordt), moest dit blijkbaar gebeuren en is er inderdaad sprake van seksisme in dat restaurant. Dus ik hoop dat er gauw verandering komt. :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply