Nieuw op AVO Magazine: Anime Lente 2018: 10 titels om naar uit te kijken!
Kleding stijlen uit Japan
Moderator: Fran
Re: Kleding stijlen uit Japan
Zijn fashion is inderdaad zeer leuk! Een echte genre is moeilijk te plaatsen. Ik vind het is casual vkei, rock achtig hebben

- Chachamaru
- Bangya
ja ik vind het zelf ook altijd een beetje simpele goth/ casual VK en rock combo. Mocht je meer van zijn fashion willen zien, zijn naam is Terry Terata 

hide / X Japan / Kami / Malice Mizer / Chachamaru / Vaniru / Buck-Tick
Ik ga zelf niet naar de lolita meetings nee! Wil wel naar Oshare con~ ik moet zeggen dat ik dat ook een beetje scary vind, omdat er veel kenners zijn en off-brands eigenlijk wel echt minderwaardig zijn plus ik heb nog niet eens een hele lolita outfit :') ik weet ook nog niet helemaal welke kant ik op wil, want ik ben best ook wel van stoere leren plateauboots, strakke leren broeken en dat is alles behalve lolita te noemen haha (alhoewel zwart leren plateauboots nog bij punk/gothic lolita natuurlijk wel voorkomen). Visual Kei/J-rock is wel echt een toffe stijl! Dansou kende ik inderdaad al, maar wist niet dat er een topic was, thanks voor de link!Chachamaru wrote:hey anjeriku! Ga je ook naar van die Lolita meetings in Nederland? Er zijn er altijd aardig wat, misschien kan je dan nieuwe mensen leren kennen in de Lolita scene.
Ikzelf draag geen Lolita, neig meer naar de Visual Kei/J-rock scene. Kan het meestal niet door de weeks dragen nu tegenwoordig i.v.m. stage maar op evenementen en concerten kleed ik me graag vrij uitbundig. Ik ben ook erg geinterresseerd geraakt in de Dansou style en Host-Kei. Mocht je niet weten wat Dansou is, daar is een topic voor
viewtopic.php?f=14&t=4776&hilit=dansou

花鳥風月 | Flower, Bird, Wind, Moon
Lolita lijkt wel aan vele regels vast te zitten, maar heb het gevoel dat er wat afgeweken lijkt te worden.
Ik vind het zelf leuk om dingen leuk te combineren of een subtiel tintje mee te pakken van bepaalde stijlen, gezien ik momenteel niet de slankste ben doe ik dat momenteel niet. Maar ik vind dat altijd leuk om te zien hoe anderen het doen.
Ik vind het zelf leuk om dingen leuk te combineren of een subtiel tintje mee te pakken van bepaalde stijlen, gezien ik momenteel niet de slankste ben doe ik dat momenteel niet. Maar ik vind dat altijd leuk om te zien hoe anderen het doen.
- Chachamaru
- Bangya
[/quote]
Ik ga zelf niet naar de lolita meetings nee! Wil wel naar Oshare con~ ik moet zeggen dat ik dat ook een beetje scary vind, omdat er veel kenners zijn en off-brands eigenlijk wel echt minderwaardig zijn plus ik heb nog niet eens een hele lolita outfit :') ik weet ook nog niet helemaal welke kant ik op wil, want ik ben best ook wel van stoere leren plateauboots, strakke leren broeken en dat is alles behalve lolita te noemen haha (alhoewel zwart leren plateauboots nog bij punk/gothic lolita natuurlijk wel voorkomen). Visual Kei/J-rock is wel echt een toffe stijl! Dansou kende ik inderdaad al, maar wist niet dat er een topic was, thanks voor de link!
[/quote]
Ach, na wat puzzelen kom je er vanzelf wel uit welke stijl goed bij jou past
Erg leuk dat je naar Oshare Con komt!
Ik vind het altijd leuk wanneer Fran haar hoedje bij haar outfit matched. Zodra ik een hoedje zie denk ik altijd aan haar, stiekem is het gewoon je kenmerk
Ik ga zelf niet naar de lolita meetings nee! Wil wel naar Oshare con~ ik moet zeggen dat ik dat ook een beetje scary vind, omdat er veel kenners zijn en off-brands eigenlijk wel echt minderwaardig zijn plus ik heb nog niet eens een hele lolita outfit :') ik weet ook nog niet helemaal welke kant ik op wil, want ik ben best ook wel van stoere leren plateauboots, strakke leren broeken en dat is alles behalve lolita te noemen haha (alhoewel zwart leren plateauboots nog bij punk/gothic lolita natuurlijk wel voorkomen). Visual Kei/J-rock is wel echt een toffe stijl! Dansou kende ik inderdaad al, maar wist niet dat er een topic was, thanks voor de link!

Ach, na wat puzzelen kom je er vanzelf wel uit welke stijl goed bij jou past

Ik vind het altijd leuk wanneer Fran haar hoedje bij haar outfit matched. Zodra ik een hoedje zie denk ik altijd aan haar, stiekem is het gewoon je kenmerk

Ah! Grappig dat dat je is opgevallen. Heb niet veel hoeden! 
Er loopt een grap tussen wat vrienden van mij, die delen steeds foto's van Japanse artiesten met de tekst erbij: You see, Japan is a hat country! Ik kom dat weleens tegen en dan denk ik, dan ben ik best stylish in termen van Japanse artiesten! XD

Er loopt een grap tussen wat vrienden van mij, die delen steeds foto's van Japanse artiesten met de tekst erbij: You see, Japan is a hat country! Ik kom dat weleens tegen en dan denk ik, dan ben ik best stylish in termen van Japanse artiesten! XD
- Chachamaru
- Bangya
Fran, die hoed is gewoon jouw kenmerk geworden voor mij! En natuurlijk je cameratas
hahaha! Maar het valt mij ook op dat Japanse artiesten vaak hoeden dragen

En ik heb niet zoveel hoeden. (dat is een hint)
Japan is a hat country. Gewoon een feit. Next!
Japan is a hat country. Gewoon een feit. Next!
UNIQLO Europa verkoopt yukata!
http://www.uniqlo.com/eu/en/women/featured/yukata
http://www.uniqlo.com/eu/en/women/featured/yukata
- Chachamaru
- Bangya
oeh da's wel vet. In de Uniqlo in Berlijn hadden ze ook best wel toffe dingen 

- Chachamaru
- Bangya
In Nederland heb ik ze nog nooit gezien en van Belgie heb ik geen idee :O

Als ik het zo beetje hoor kopen meeste mensen hun kleding niet in Nederland zelf, althans als het op deze kledingstijlen aan komt?