Nieuw op AVO Magazine: Anime Lente 2018: 10 titels om naar uit te kijken!
Big in Japan: een hologram
Moderator: Fran
- Dj_Robintje
- Anime Freak
Re: Big in Japan: een hologram
Ik ben best benieuwd wat de tentoonstelling verder inhoudt eigenlijk. Lijkt me toch wel dat hiervan iets interessant en ook wel graag interactief van gemaakt kan worden

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!
- Chachamaru
- Bangya
ik zie veel Vocaloid's in dit topic, wat natuurlijk erg logisch is... ik vroeg mij afm hebben jullie wel eens het optreden van X Japan gezien met de hide hologram?
zie hier:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0zagJafZd40&fmt=18[/youtube]
voor de mensen die hide niet zo goed kennen, op 1:50 komt hij goed in beeld en op 6:26 zie je goed dat het een hologram is.
hide was de voormalige gitarist van de band X Japan en overleed in 1998, in dit optreden in 2008 hebben ze hem tijdens het nummer The Art of Life weer tot leven gewekt met een hologram... ik vind hem beangstigend echt lijken haha!
zie hier:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0zagJafZd40&fmt=18[/youtube]
voor de mensen die hide niet zo goed kennen, op 1:50 komt hij goed in beeld en op 6:26 zie je goed dat het een hologram is.
hide was de voormalige gitarist van de band X Japan en overleed in 1998, in dit optreden in 2008 hebben ze hem tijdens het nummer The Art of Life weer tot leven gewekt met een hologram... ik vind hem beangstigend echt lijken haha!

hide / X Japan / Kami / Malice Mizer / Chachamaru / Vaniru / Buck-Tick
Dat is een geweldig eerbetoon aan een oud bandlid op zo'n manier.
Ik vind dat toch echt top om te zien! Is duidelijk voor de band ook een heel erg emotioneel geheel geweest om dit zo te spelen.
Ben nu wel benieuwd, wat gebeurde er precies met Yoshiki aan het einde?
Ik vind dat toch echt top om te zien! Is duidelijk voor de band ook een heel erg emotioneel geheel geweest om dit zo te spelen.

Ik las op het Aniway forum een post van een journalist die voor een bijlage van een landelijke krant fans van Hatsune Miku en andere virtuele popartiesten zoekt. Ik dacht, misschien zitten hier nog wel een aantal tussen die uiteindelijk in een artikel terecht willen komen. 
Journalist heet Nienke Blokhuis en mocht je interesse hebben of meer informatie willen, haar e-mailadres is: post@nienkeblokhuis.nl

Journalist heet Nienke Blokhuis en mocht je interesse hebben of meer informatie willen, haar e-mailadres is: post@nienkeblokhuis.nl
- Chachamaru
- Bangya
Helaas ken ik geen Hatsune Miku fans of van andere vocaloids...
Yoshiki stort in elkaar van de emoties en moest hierna even een korte pauze nemen backstage. Het werd hem teveel om zijn vriend als het ware weer op het podium te zien.
Laat antwoord, sorry.Cypher wrote:Dat is een geweldig eerbetoon aan een oud bandlid op zo'n manier.
Yoshiki stort in elkaar van de emoties en moest hierna even een korte pauze nemen backstage. Het werd hem teveel om zijn vriend als het ware weer op het podium te zien.

hide / X Japan / Kami / Malice Mizer / Chachamaru / Vaniru / Buck-Tick