J-Events Smalltalk

J-Events staat voor evenementen met een Japans tintje. Dat kan concerten zijn met artiesten uit Japan, maar ook (Japan)festivals en (anime)conventies. Evenementen die vallen onder Japan, Jpop/rock, cosplay en manga & anime valt, kunnen hier geplaatst worden.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: J-Events Smalltalk

Post by Fran » Mon 05 Dec 2016, 18:08

Super vervelend, maar REALive heeft de eCheck optie uitgezet voor de online shop.

Dit is het bericht:
[NEWS] [ONLINE SHOP] Regrettably I have to inform everyone that I have had to cancel the eCheck option. I know this makes things difficult for people without a credit card, but after a customer committed fraud and cancelled the payment after the concert she bought a ticket for took place, I don’t have any other choice. I am sorry that a lot of honest people are now being punished for the behaviour of one, but as a business owner, my hands are tied.
For those that don’t have a credit card, you can always buy a ticket at the door, and if you really want to be certain you will have a ticket for a show, please send us a message through any of the official channels, and we will figure something out.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

WilliamB
Haiku writer
Haiku writer
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by WilliamB » Tue 06 Dec 2016, 13:02

dat 1 persoon het verpest voor de rest is best wel vervelend. Op die manier zorg je ervoor dat je het moeilijker maakt voor anderen om te komen.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 06 Dec 2016, 13:35

Ja, dit soort dingen zijn totaal niet netjes. Dit soort dingen gaat op basis van vertrouwen.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

icycraze
Sushi lover
Sushi lover

Post by icycraze » Tue 06 Dec 2016, 14:00

Fran wrote:Super vervelend, maar REALive heeft de eCheck optie uitgezet voor de online shop.

Dit is het bericht:
[NEWS] [ONLINE SHOP] Regrettably I have to inform everyone that I have had to cancel the eCheck option. I know this makes things difficult for people without a credit card, but after a customer committed fraud and cancelled the payment after the concert she bought a ticket for took place, I don’t have any other choice. I am sorry that a lot of honest people are now being punished for the behaviour of one, but as a business owner, my hands are tied.
For those that don’t have a credit card, you can always buy a ticket at the door, and if you really want to be certain you will have a ticket for a show, please send us a message through any of the official channels, and we will figure something out.
Heel vervelend maar snap het vanuit de verkoper. Heb het zelf ook uitgezet teveel mensen maken er misbruik van en weten hoe ze paypal kunnen manipuleren

Manusan
Sushi lover
Sushi lover

Post by Manusan » Tue 06 Dec 2016, 16:13

Jammer dit.

Meow~
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 06 Dec 2016, 16:15

Sowieso vind ik Paypal soms een beetje vaag. Had toen een keer iets betaald (wat een groot bedrag was, waarvan ik wilde dat het gauw aan zou komen, zodat ik dus iets zou ontvangen) en dat was een uitgestelde betaling. Maar ik had genoeg geld. Ik vond dat zo vaag. Het duurde echt bijna 2 weken voordat het uiteindelijk aankwam bij de andere partij.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Qaphsiel
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Qaphsiel » Fri 09 Dec 2016, 20:55

WilliamB wrote:dat 1 persoon het verpest voor de rest is best wel vervelend. Op die manier zorg je ervoor dat je het moeilijker maakt voor anderen om te komen.
Ze kunnen nog altijd mailen als ze niet kunnen kopen met een creditcard!!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 11 Dec 2016, 11:40

Qaphsiel wrote:
WilliamB wrote:dat 1 persoon het verpest voor de rest is best wel vervelend. Op die manier zorg je ervoor dat je het moeilijker maakt voor anderen om te komen.
Ze kunnen nog altijd mailen als ze niet kunnen kopen met een creditcard!!
Dat is zeker waar. Voor vragen kun je terecht bij HIGHFeeL en REALive!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 31 Dec 2016, 02:02

Wat vinden jullie trouwens van de Season Ticket die HIGHFeeL in het leven heeft geroepen?
http://ymlp.com/zNvb2T

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 19 Jan 2017, 12:47

Over Stichting GamePit en GamePitCon gesproken. (en de dramalama van vorig jaar)

Ik kwam dit account tegen: https://twitter.com/StichPi

Twitter last.fm ko-fi?
Image

AndresS
Haiku writer
Haiku writer

Post by AndresS » Thu 19 Jan 2017, 12:54

Gamepit was toch gestopt?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 19 Jan 2017, 12:56

Dat weet ik eigenlijk niet echt. Ik weet dat er na de bekendmaking van wat er gebeurd was bij GamePit, dat er twee gestart zijn met GameRooms en twee zijn achtergebleven bij GamePit en zich beraden waren op een rechtzaak (?).

Twitter last.fm ko-fi?
Image

AndresS
Haiku writer
Haiku writer

Post by AndresS » Thu 19 Jan 2017, 13:04

Ja Brian is GameRoomS begonnen en die was ook het beste bekend van GamePit. Ik heb de documenten en alles toen gelezen en vond het raar dat ze het zo communiceerden. Kort daarna was alles uit de lucht gehaald, maar toen was het kwaad al geschied. Ik vond die documenten in sommige gevallen nog best wel verwarrend overkomen, maar de schuld lag bij Brian volgens een aantal.

Image

Asgard Sings!
Haiku writer
Haiku writer

Post by Asgard Sings! » Thu 19 Jan 2017, 18:55

Ik ga me niet met deze discussie mengen.

Website: https://asgardsings.nl << Lijst met liedjes
Facebook: http://www.facebook.com/AsgardSings/ << Voor alle updates omtrend Asgard Sings!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 19 Jan 2017, 19:07

Asgard Sings! wrote:Ik ga me niet met deze discussie mengen.
Maar je vond het wel nodig om een reactie te droppen? ;)

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply