Kerst!

J-Events staat voor evenementen met een Japans tintje. Dat kan concerten zijn met artiesten uit Japan, maar ook (Japan)festivals en (anime)conventies. Evenementen die vallen onder Japan, Jpop/rock, cosplay en manga & anime valt, kunnen hier geplaatst worden.

Moderator: Fran

Asgard Sings!
Haiku writer
Haiku writer
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Kerst!

Post by Asgard Sings! » Sun 25 Dec 2016, 14:12

Wat zijn jullie allemaal aan het doen met deze feestdagen :D

Ikzelf ben vandaag home alone, oh god the reference. Met andere woorden ben wel een beetje verveeld hahah :P
Als iemand film tips heeft of weet waar een leuk feestje aan de gang is of waar karaoke gedaan kan worden/georganiseerd moet worden let me know :P
Share them stories :D

Greetz
Asgard Sings!

Website: https://asgardsings.nl << Lijst met liedjes
Facebook: http://www.facebook.com/AsgardSings/ << Voor alle updates omtrend Asgard Sings!

WilliamB
Haiku writer
Haiku writer

Re: Kerst!

Post by WilliamB » Sun 25 Dec 2016, 14:24

Prettige kerstdagen!!

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Sun 25 Dec 2016, 14:26

Whahaha, ik ben ook home alone. (Toen ik dat gisteren zei tegen een vriendin van mij, moest ik ook al gniffelen vanwege de film referentie).

Ik heb niet echt film tips (als je kerstfilms wil kijken moet je de tv aanzetten xD), ik ben zelf gewoon diverse dingen aan het doen voor AVO (ik verveel mij niet zo heel gauw, gezien er nog heel wat gedaan moet worden). Er zijn altijd nog wel anime series die gekeken moeten worden (en gereviewed) evenals CD reviews.

Had mij in ieder geval al vermaakt met al die grappige foto's die gedeeld zijn door muzikanten. Kreeg een DM van een band met een kerstgroet, was ik zeer verbaasd over evenals een muzikant die mij kwam vertellen dat CSS moeilijk is. Dus ik heb hem een fijne CSSmas gewenst. ;)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

AndresS
Haiku writer
Haiku writer

Post by AndresS » Sun 25 Dec 2016, 14:38

Image

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 25 Dec 2016, 14:41

Ik heb trouwens ook nog een Engelstalig artikel online gezet, even wat aanpassingen gedaan; foto's erbij en de setlist en klaar! Ik dacht dat het niemand zou opvallen, maar het werd zowaar gedeeld door de fans. Dat was best wel tof!

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

AndresS
Haiku writer
Haiku writer

Post by AndresS » Sun 25 Dec 2016, 14:42

Hier nog leuke muziekjes.

Image

Asgard Sings!
Haiku writer
Haiku writer

Post by Asgard Sings! » Sun 25 Dec 2016, 14:50

WilliamB wrote:Prettige kerstdagen!!
Dankje! :D
Fran wrote:Whahaha, ik ben ook home alone. (Toen ik dat gisteren zei tegen een vriendin van mij, moest ik ook al gniffelen vanwege de film referentie).

Ik heb niet echt film tips (als je kerstfilms wil kijken moet je de tv aanzetten xD), ik ben zelf gewoon diverse dingen aan het doen voor AVO (ik verveel mij niet zo heel gauw, gezien er nog heel wat gedaan moet worden). Er zijn altijd nog wel anime series die gekeken moeten worden (en gereviewed) evenals CD reviews.

Had mij in ieder geval al vermaakt met al die grappige foto's die gedeeld zijn door muzikanten. Kreeg een DM van een band met een kerstgroet, was ik zeer verbaasd over evenals een muzikant die mij kwam vertellen dat CSS moeilijk is. Dus ik heb hem een fijne CSSmas gewenst. ;)
Oh god ik ben dus niet de enige met dat soort humor gelukkig maar ahahah :P Tv gaat lastig.. ik heb wel een kastje + tv aansluiting maar blijkbaar kan de t signaal niet doorkomen op m'n monitor!? Vraag me niet waarom ik weet het niet D:

Hmm voor Asgard Sings! moet ik ook nog het een en ander doen (sorteren van liedjes) maar daar ben ik al 2 weken bijna nonstop mee bezig geweest.. :/ I deserve a break hahah

Oewhh jaa bijna iedereen maakt wel een grappige foto kerst gerelateerd, altijd superleuk/mooi om te zien :D!
AndresS wrote:Image
Fran wrote:Ik heb trouwens ook nog een Engelstalig artikel online gezet, even wat aanpassingen gedaan; foto's erbij en de setlist en klaar! Ik dacht dat het niemand zou opvallen, maar het werd zowaar gedeeld door de fans. Dat was best wel tof!
Oewhhh dat is altijd wel superleuk! Ik wordt er ook altijd zo blij van als mensen het nieuws verder delen en erop reageren :D Dan leeft t toch :D

Facebook: http://www.facebook.com/AsgardSings/ << Voor alle updates omtrend Asgard Sings!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 25 Dec 2016, 14:57

Ah ja.. ik snap dat je een break wil. Wil ik ook wel met AVO, maar lukt niet helemaal. Nu vind ik het niet helemaal een straf om hier actief te zijn. Scheelt. ;)

Vervelend van de televisie. Misschien dat de snoer niet goed is? Nu ja.. beetje lastig om zo op afstand een poging te doen tot helpen. Nu is er wel genoeg te vinden op het internet.

Ja, ik dacht dat iedereen een kerstfeestje aan het vieren is. Ik hoef niet perse online te zeggen dat ik home alone ben. Klinkt ook weer als vragen om medelijden, wat ik niet hoef. Ik vind het zo wel prima en kan mij ook vermaken met muziek en alles. Maar vond het dus tof dat er zo snel iets gedeeld werd vanaf de FB pagina van AVO Blog. Al heb ik de laatste tijd een beetje het idee dat het niet echt wil lopen op Facebook. Er zijn meerdere mensen die er last van hebben.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Asgard Sings!
Haiku writer
Haiku writer

Post by Asgard Sings! » Sun 25 Dec 2016, 15:21

Fran wrote:Ah ja.. ik snap dat je een break wil. Wil ik ook wel met AVO, maar lukt niet helemaal. Nu vind ik het niet helemaal een straf om hier actief te zijn. Scheelt. ;)

Vervelend van de televisie. Misschien dat de snoer niet goed is? Nu ja.. beetje lastig om zo op afstand een poging te doen tot helpen. Nu is er wel genoeg te vinden op het internet.

Ja, ik dacht dat iedereen een kerstfeestje aan het vieren is. Ik hoef niet perse online te zeggen dat ik home alone ben. Klinkt ook weer als vragen om medelijden, wat ik niet hoef. Ik vind het zo wel prima en kan mij ook vermaken met muziek en alles. Maar vond het dus tof dat er zo snel iets gedeeld werd vanaf de FB pagina van AVO Blog. Al heb ik de laatste tijd een beetje het idee dat het niet echt wil lopen op Facebook. Er zijn meerdere mensen die er last van hebben.
Het snoer van de tv is wel goed :) en het kastje krijgt ook signaal. Idk of er een bepaald protocol nodig is om tv te ontvangen en dat een televisie die module wel heeft en mijn monitor niet. Ik denk dat dat het probleem is :x
Nu is er online idd genoeg te zien en ik zit nu lekker naar Hatsune Miku, Kagamine broeder en zuster en Kaito te luisteren en video's te kijken. Ik vraag me wel eens af wie al die video's maakt zitten best wel goeie/mooie tussen :D

Hmm probleem kan misschien zijn dat het nu ook kersttijd is en mensen met familie zijn en relatief gezien minder tijd online besteden. Wat betreft Asgard Sings! facebook pagina, gaat opzich wel lekker :)! Straks met oud en nieuw nog weer een aankondiging van de komende events en dan start promotie voor Dynamiccon alweer :P

Tevens zit er een redesign van mijn website aan te komen. Dit was drastisch nodig.. xD

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 25 Dec 2016, 15:31

Nou ja, vandaag en gisteren kreeg ik wel wat likes binnen op de statusberichten. Dus met kerst heeft het niet perse zo te maken, kan examens geweest zijn (of afronden projecten). Kan ook aan de inhoud van het artikel liggen, maar in alle artikelen zit veel energie in. Dus dat er dan geen like op komt (of share) is soms best zuur.

Had iemand het kerstbericht van de koning nog meegekregen?

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Qaphsiel
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Qaphsiel » Mon 26 Dec 2016, 10:16

Fijne tweede kerstdag gewenst!!

Image

Qaphsiel
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Qaphsiel » Tue 12 Dec 2017, 21:22

Ik vroeg mij af wat jullie dit jaar met kerst gaan doen!!

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Post by Shizu » Wed 13 Dec 2017, 08:14

Gamen? Tekenen? Ben alleen dit jaar. Ma en broertje moeten beide werken. Heel misschien dat ik langs mijn oma ga maar heb ik niet heel veel zin is aangezien ze heel erg dementeert en ik daar echt niet mee om kan gaan...

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 13 Dec 2017, 12:40

Ik heb geen plannen met de kerst.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Post by Shizu » Wed 13 Dec 2017, 14:50

Fran wrote: ↑
Wed 13 Dec 2017, 12:40
Ik heb geen plannen met de kerst.
Lekker relaxen dus!

Post Reply