SQUEEKERS derde editie

J-Events staat voor evenementen met een Japans tintje. Dat kan concerten zijn met artiesten uit Japan, maar ook (Japan)festivals en (anime)conventies. Evenementen die vallen onder Japan, Jpop/rock, cosplay en manga & anime valt, kunnen hier geplaatst worden.

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

SQUEEKERS derde editie

Post by Fran » Mon 30 Jan 2017, 17:11

Er werd wat gerijmd op de Facebookpagina van SQUEEKERS, maar er gaat een derde editie komen. Al zijn ze op zoek naar een nieuwe locatie. Dus er is nog niet echt veel bekend. Fijn om te weten dat de organisatie van plan is SQUEEKERS een nieuwe editie te geven!

https://www.facebook.com/SQUEEKERSEvent ... 90/?type=3

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

AndresS
Haiku writer
Haiku writer
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: SQUEEKERS derde editie

Post by AndresS » Wed 01 Feb 2017, 18:27

Wat is het precies voor een evenement?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 01 Feb 2017, 19:37

Ik denk dan dat ik het beste kan linken naar de verslagen die al online staan?

2015: http://avo-blog.nl/2016/02/16/fotoversl ... kers-2015/
2016: http://avo-blog.nl/2016/07/20/squeekers ... n-fanboys/

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Asgard Sings!
Haiku writer
Haiku writer

Post by Asgard Sings! » Mon 06 Feb 2017, 19:26

Een kleine update; Denise en de rest van het team van SQUEEKERS zijn hard opzoek naar een locatie. Ik hoop dat ze deze snel kunnen vinden ^..^

Website: https://asgardsings.nl << Lijst met liedjes
Facebook: http://www.facebook.com/AsgardSings/ << Voor alle updates omtrend Asgard Sings!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 06 Feb 2017, 19:43

Asgard Sings! wrote: ↑
Mon 06 Feb 2017, 19:26
Een kleine update; Denise en de rest van het team van SQUEEKERS zijn hard opzoek naar een locatie. Ik hoop dat ze deze snel kunnen vinden ^..^
Stond al in het eerste bericht. ;)

Ik ben benieuwd of ze in Rotterdam blijven!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 06 Apr 2017, 16:49

Inmiddels was de locatie al wel bekend, namelijk standplaats van MOIST: Cretopia in Rotterdam.

Ik twijfel of ik ga, want het is de dag voor Cheemchi Meet Up en daar sta ik met een stand.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 09 Apr 2017, 23:15

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 28 Jun 2017, 16:08

Inmiddels is het gehele programma bekend, en dus was het tijd voor een lijstje van 10 dingen! ;)

http://avo-blog.nl/2017/06/28/10-dingen ... kers-2017/

Wie gaat zaterdag?

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Yasumi
Moderator
Moderator

Post by Yasumi » Fri 30 Jun 2017, 21:01

Ik twijfel nog... ik heb nog best veel te doen. Morgen is de deadline voor een opdracht, dus ik weet niet of ik het ga redden (en na afronding nog zin heb om richting Rotterdam te gaan)

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 30 Jun 2017, 22:45

Succes met die opdracht! :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 01 Jul 2017, 21:57

Ik ben al zeker een uur thuis van SQUEEKERS en moet zeggen dat ik het een zeer geslaagde editie vond. Ik keek naar het programma en vond het iets te leeg naar mijn idee, maar uiteindelijk had bijvoorbeeld het button maken een doorlopend programma, wat voor sommigen zeer tof was. Daarnaast was er genoeg plek om te zitten voor je fanart en fanfics. Ook ik kon lekker mijn gang gaan met mijn sfeerfotografie, alsof ik mijzelf had hervonden. Ik ga de foto's zo maar eens bekijken. SQUEEKERS is echt een inspirerend evenement, en heb het idee dat ze het nu ook echt konden laten zien door middel van de activiteiten en de locatie. Die was trouwens best wel goed, alles in dezelfde ruimte, maar zeker niet opgesteld zoals een gymzaal. De locatie ademde al een bepaalde sfeer uit (is popup locatie, ook voor tentoonstellingen) en dat werkte zeer mee voor de inspiratie. Muren waren beschilderd, en dat past perfect bij het evenement.

Ik heb begrepen dat het de eerste en laatste keer was voor deze locatie wat betreft SQUEEKERS. Ik hoorde dat de locatie straks geen evenementenvergunning heeft, wat het natuurlijk voor SQUEEKERS onmogelijk maakt om te blijven. Maar ik begreep ook dat de organisatie al eventjes bezig is met het vinden van een nieuwe locatie. Ik ben zeer benieuwd, want ik zie alleen maar vooruitgang bij dit evenement. De doelstelling van SQUEEKERS is dat ze zeker niet massaal willen worden als een conventie zoals Animecon of Abunai, maar graag het knusse en huiselijke willen behouden. Hierdoor blijft iedereen bereikbaar/makkelijk aanspreekbaar. En de rust die de gehele organisatie uitstraalde zorgde voor een relaxte en fijne sfeer. Qua bezoekers had het zeker wat meer gemogen, maar de organisatie mag zeker niet ontevreden zijn.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 02 Jul 2017, 13:00

Eerste foto's zijn al online!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 03 Jul 2017, 13:09

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply