DynamicCon 2018

J-Events staat voor evenementen met een Japans tintje. Dat kan concerten zijn met artiesten uit Japan, maar ook (Japan)festivals en (anime)conventies. Evenementen die vallen onder Japan, Jpop/rock, cosplay en manga & anime valt, kunnen hier geplaatst worden.

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

DynamicCon 2018

Post by Fran » Wed 23 Aug 2017, 20:17

DynamicCon vond het kort voor Abunai! 2017 ook nodig om te melden dat ze volgend jaar weer gewoon van de partij zijn in conventieland!

https://www.facebook.com/DynamicConvent ... 76/?type=3

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Yasumi
Moderator
Moderator

Re: DynamicCon 2018

Post by Yasumi » Wed 23 Aug 2017, 20:50

Wat een afgrijselijk design (ieder zo zijn eigen smaak, maar ik vind het niks), maar verder ben ik wel benieuwd. Ik hoorde er goede verhalen over :)

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 23 Aug 2017, 21:35

Ik kon er vorige keer (begin dit jaar) er niet bij zijn, maar er is natuurlijk wel een fotoverslag hierover online gekomen op AVO Blog. Maar ik ben benieuwd of ze dit jaar met nieuwe activiteiten gaan aankomen. De locatie is perfect voor concerten en andersoortigen optredens.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

THchen
Sushi lover
Sushi lover

Post by THchen » Thu 24 Aug 2017, 12:33

Voor hun eerste editie was het goed verzorgd, er waren wel een paar dingen zoals een kleine cloakroom, weinig zitruimte en maid cafe die vrij klein was. Maar de activiteiten waren zeer leuk, en ze hadden ook een paar unieke mensen zoals "Kinpatsu cosplay" (als ik de naam goed zeg) en die nieuwe Sci-fi Fantasy film waar ik de naam wel kwijt van ben. Ze hadden een model uit Japan die ook in Metal Gear Solid een cameo heeft.

Kwa locatie was het nog net te doen, op zijn hoogtepunt was het heel erg druk in de main hall. En dat was de enige ruimte waar je rustig kon zitten. De rest was gevuld met ofwel een kleine dealer room met weinig beweegruimte, workshops/activiteiten die bezig waren, een zaal met Karaoke en een main stage die ondanks de ruimte niet geheel gevuld was.

Als ik het zo vertel, kom ik niet al te positief over ondanks dat de activiteiten en gezelligheid op en top geweldig was. De juiste mensen maken al een hele hoop goed, en foto's bij de kerk tegenover dynamo waren ook super gezellig!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 24 Aug 2017, 12:43

In principe is dit ook wel wat ik van andere hoorden: men was positief, maar had het idee dat de locatie te klein was voor het aantal mensen. Dus dan zouden ze minder mensen moeten binnenlaten. Dat zou hier en daar wat meer ademruimte geven voor de mensen. Het is altijd afwachten hoe zoiets gaat, het was een eerste editie en er kwamen heel wat mensen erop af. Ze probeerden toch met nieuwe dingen te komen en niet de zoveelste conventie te zijn. En zover ik begreep was het verder wel goed georganiseerd. Maar met al die punten vermoed ik juist dat ze een herinrichting bedacht hebben (de locatie zal hetzelfde blijven, vandaar DynamicCon) om her en der te verbeteren. En heel misschien zal het nu niet in de winter zijn, maar in een warmere periode.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 25 Aug 2017, 09:28

21 januari zag ik net op instagram.
https://www.instagram.com/p/BYNTi4sn1r5/

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 22 Sep 2017, 20:31

1 van de cosplayers van InuNeko Cosplay liet mij weten dat ze een lezing gaan geven op de conventie: Cosplay en Conventie Videografie. Ze doen dat samen met Kawin Wu Studio's.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 06 Jan 2018, 20:27

Wie is er trouwens van plan om naar DynamicCon te gaan?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Yasumi
Moderator
Moderator

Post by Yasumi » Mon 15 Jan 2018, 12:38

Ik sla het voorlopig nog even over.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Mon 15 Jan 2018, 13:18

Ik ga naar een verjaardag dus helaas

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 15 Jan 2018, 13:32

En ik heb net dit artikel kunnen publiceren: http://avo-magazine.nl/2018/01/15/10-di ... ccon-2018/

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 29 Jan 2018, 18:38

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply