Nieuw lid

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Simple
Sushi lover
Sushi lover
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Nieuw lid

Post by Simple » Sun 20 Jun 2010, 15:11

Ok, ik heb me een hele tijd geleden ooit geregistreerd en keerde nu terug. Alleen is het forum plots enorm ingekort als ik me terug aanmeldt. Volgens de regels moest ik mij voorstellen om de rest te kunnen zien, maar dat is niet het geval. Heb ik iets verkeerd gedaan?

John, de verklede non.

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Nieuw lid

Post by Fran » Sun 20 Jun 2010, 15:57

In principe zou je twee berichten moeten plaatsen om het gehele forum te zien. AVO Forum wil graag weten hoe serieus je bent als nieuw lid. Ik neem aan dat je nu met je 4 berichten het gehele forum kan zien :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Simple
Sushi lover
Sushi lover

Post by Simple » Sun 20 Jun 2010, 22:08

Niet bepaald, nee. Ik zie slechts dit forum en die van 'dit ben ik'.

John, de verklede non.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 20 Jun 2010, 22:11

Hallo Simple,

We zijn erachter wat het probleem is. Jij had je een tijd terug geregistreerd, daar je een tijd lang niet gepoogd hebt om voor te stellen. Je account was daarna gedeactiveerd. In de tijd dat jij je geregistreerd had en je account weer gedeactiveerd werd, zijn er aanpassingen geweest aan het forum. Hierdoor ben jij de pineut, omdat de aanpassingen niet geheel doorgevoerd is naar je account.

Oftewel, ik moet je handmatig in een andere groep zetten, waardoor je het hele forum kan zien.

Het spijt me enorm!

Fran

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Simple
Sushi lover
Sushi lover

Post by Simple » Sun 20 Jun 2010, 22:14

O, nou, geen probleem. 't Is mijn eigen schuld. Ik was eigenlijk vergeten dat ik hier lid van was geworden toen ik het (nog) eens wilde proberen.

edit: I can seeeee!!!!

Badankt!

John, de verklede non.

Admin
Beheerder
Beheerder

Post by Admin » Sun 20 Jun 2010, 22:15

Simple wrote:O, nou, geen probleem. 't Is mijn eigen schuld. Ik was eigenlijk vergeten dat ik hier lid van was geworden toen ik het (nog) eens wilde proberen.
We sturen met regelmaat een activatiemailtje, zodat je je kan bedenken. Anders blijft het account gedeactiveerd. Wij zijn zelf blij dat je toch ervoor gekozen hebt om actief te zijn op dit forum!

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl

Simple
Sushi lover
Sushi lover

Post by Simple » Sun 20 Jun 2010, 22:16

Gek, ik heb nooit 'geregeld' een activatiemail ontvangen. Of bedoel je die spam? :P

Ja oké, die wel ja, anders geraakte ik niet binnen. :lol:

John, de verklede non.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 20 Jun 2010, 22:26

Simple wrote:Gek, ik heb nooit 'geregeld' een activatiemail ontvangen. Of bedoel je die spam? :P

Ja oké, die wel ja, anders geraakte ik niet binnen. :lol:
We doen ons best om met regelmaat wat te sturen. Maar regelmaat is bij iedereen weer anders: elke week, maand, jaar?

Oja, ik zie dat je het forum kan zien? We hebben zelf nog wat regeltjes. Niet al te veel. Maar mocht je gebruik maken van Engelse taal (of een andere taal dan Nederlands), zou je dit voortaan netjes willen vertalen? :)
Dankjewel!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Gnoe
Haiku writer
Haiku writer

Post by Gnoe » Sun 04 Jul 2010, 16:36

Vreemd, toen ik hier via een link kwam (als gast) kon ik alle forumtopics zien, maar nu ik geregistreerd ben niet meer. :(

Uit dit draadje meen ik nu te begrijpen dat ik eerst een 2e postje moet plaatsen (ja, voorgesteld heb ik me natuurlijk meteen! :D ) maar dat is ook wat lastig als je de fora niet ziet... Out of the blue dan maar? Of helpt deze reply? ;)

\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\
Visit Gnoe on Graasland

Admin
Beheerder
Beheerder

Post by Admin » Sun 04 Jul 2010, 16:44

Het spijt ons enorm, maar we hebben in het verleden veel last gehad van spammers en proberen een kleine grens te trekken, zodat we 'rotzooi' kunnen voorkomen. Hierdoor zijn nieuwe leden de dupe, maar we vinden een grens van 2 berichten plaatsen niet al te hoog opgetrokken.

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Gnoe
Haiku writer
Haiku writer

Post by Gnoe » Mon 05 Jul 2010, 10:16

Snap ik, is ook niet zo'n probleem (en die enorme spijt is dus ook niet nodig ;) ) maar ik dacht leuk te gaan reageren en dan weet je opeens niet waar je iets moet gaan posten omdat je zomaar iets moet doen. En dat dat nodig was ontdekte ik in dit draadje (vond het niet in de FAQ) - ik bedoel dus alleen maar dat het verwarrend is en je opeens 'onthand' zit omdat je niet weet wie-wat-waar. De drempel om op zo'n algemeen forum 'in het wilde weg' iets te posten is veeel hoger.

\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\
Visit Gnoe on Graasland

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 05 Jul 2010, 12:12

Dit soort reacties zijn wel weer handig. Want een FAQ zou wel erg handig zijn voor nieuwe leden ;-)

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Simple
Sushi lover
Sushi lover

Post by Simple » Wed 07 Jul 2010, 19:30

Ik had er wel ietsje meer dan 2 posts meen ik voordat ik op de rest van het forum toegelaten werd, dus kom ik met een nieuwe vraag: gebeurt het toelaten automatisch of moet het worden ingesteld door een moderator?

John, de verklede non.

Admin
Beheerder
Beheerder

Post by Admin » Wed 07 Jul 2010, 20:21

Simple wrote:Ik had er wel ietsje meer dan 2 posts meen ik voordat ik op de rest van het forum toegelaten werd, dus kom ik met een nieuwe vraag: gebeurt het toelaten automatisch of moet het worden ingesteld door een moderator?
Dat gebeurd automatisch. Maar gelieve vragen te stellen in Forum Q&A en niet in iemands voorsteltopic. Alvast dank.

Admin, algemeen account.

Simple
Sushi lover
Sushi lover

Post by Simple » Wed 07 Jul 2010, 20:39

Dit topic staat toch in Forum Q&A?

John, de verklede non.

Post Reply