Zou je een moderator willen zijn?

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Admin
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Zou je een moderator willen zijn?

Post by Admin » Wed 03 Nov 2010, 19:31

Een vraag vanuit het team van AVO aan de leden van AVO: Zou jij een moderator willen zijn (van een subforum), zo ja: waarom? En als je kijkt naar dit forum, van welk subforum? Zo nee, waarom niet? Wat spreekt je niet aan om moderator te zijn?

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl

Aion
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Re: Zou je een moderator willen zijn?

Post by Aion » Wed 03 Nov 2010, 19:42

Zal ik dan maar beginnen...

Nou, nee, Mod zijn van AVO zou mij niet echt trekken. Ten eerste is dit een niet echt actief forum, ten tweede heb ik niet echt een enorme band met het forum en de huidige crew (het zijn gewoon mede-forumers voor mij), ten derde heb ik er niet echt tijd voor om naast TaintedWorld en Aionline.eu ook nog eens hier modder te eten..

Dus, sorry :)

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Wed 03 Nov 2010, 19:47

Ik heb liever eerlijke mensen. Wat versta jij eigenlijk onder actief? Want dat kan breed zijn.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Wed 03 Nov 2010, 19:51

Ikzelf hou het op Award-maker van AVO.
Want als ik een MOD zou willen zijn, dan vraagt het veel aandacht en ikzelf heb er bijna geen tijd voor om het MODERATERSCHAP aan te kunnen.
Maar dat is mijn mening, ik bedoel...
Ik ben niet zo technish met zulke dingen, dat laat ik liever aan andere mensen over.

Image

Keith
Haiku writer
Haiku writer

Post by Keith » Wed 03 Nov 2010, 19:58

Ik zou het heel mss wel graag willen, maar mezelf kennende zou ik het na enkele weken laten verwateren...

Keithepetit.

Elyne
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Elyne » Wed 03 Nov 2010, 20:01

Ik zou wel willen maar dat zou teveel verantwoordelijkheid/werk meebrengen. Ik heb periodes waarin ik heel erg veel kom en dingen doe en dan periodes waarin ik bijna niet kan komen. + ik ben al een admin op een wikiHow +nl.wikiHow en dat brengt ook een hele verantwoordelijkheid met zich mee , die ik al amper aan kan daar. Dus ik zou liever een goeie job doen dan een slechte hier, dus liever niet hier.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Wed 03 Nov 2010, 20:02

Bedankt voor de eerlijke reacties. Dit waardeer ik zeker :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Wed 03 Nov 2010, 20:06

Keith, dat went wel eens je weet wat en hoe. Ik zit hier nu even heel erg weinig omdat ik veel meer tegelijkertijd moet doen dan dat ik dacht dat ik ging moeten doen (heel vervelend trouwens), maar jij hebt momenteel nog wel even tijd geloof ik.

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Wed 03 Nov 2010, 20:11

Fijn dat jullie ons toch even komen vertellen wat jullie er zelf van vinden.
Teveel hooi op je vork nemen, is ook niet goed :)

Best fijn als mensen het inzien hoor =D

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Sandy
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by Sandy » Wed 03 Nov 2010, 20:31

Nope, eens te meer omdat je niets aan me hebt. De ene periode ben ik heel actief, maar de laatste maanden en natuurlijk de aankomende periode is het maar afwachten wanneer ik online ben, of ik daar nog fut voor heb om aan de mod verplichtingen te voldoen.
Daarbuiten heb ik echt weinig Japan kennis, ik zit hier meer voor alle andere dingen en de gezelligheid ;)

Groetjes, Sandy

leanne2me
Otaku
Otaku

Post by leanne2me » Wed 03 Nov 2010, 20:58

Ik zou ook niet een moderator willen zijn ^^"
~ Ben de laatste tijd steeds minder actief op het forum, door school of door allerlei andere dingen,,
~ Als ik zou worden, weet ik niet eens welke sub-forum,, ik heb volgens mij niet echt een bepaalde sub forum, waar ik echt alles volgt,, (op "azie algemeen" na)
Aion wrote:ten tweede heb ik niet echt een enorme band met het forum en de huidige crew (het zijn gewoon mede-forumers voor mij)
~ dat is ook 1 van de redenen ^^
Last edited by leanne2me on Wed 03 Nov 2010, 21:01, edited 1 time in total.

❤

Aion
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by Aion » Thu 04 Nov 2010, 00:08

leanne2me wrote:
Aion wrote:ten tweede heb ik niet echt een enorme band met het forum en de huidige crew (het zijn gewoon mede-forumers voor mij)
~ dat is ook 1 van de redenen ^^
Mjah, het is gewoon een forum voor erbij, waar ik een paar keer per dag ff langsga op mijn rondes. Daar waar ik op andere fora blijf hangen (en dus wel mod zou willen zijn/worden of al ben) schiet ik hier meestal alleen maar langs...

En wat ik bedoel met 'niet zo actief' is het gebeuren dat er maar iets van 15-20 actieve threads (met nog minder actieve gebruikers) zijn op een goede dag, en er al gewoon 5 a 6 mods/admins zijn... en dan nog altijd op zoek naar meer... I mean, WTF, ik heb bij een site gezeten met over 100 actieve threads per dag, en daar hadden we maar 2 admins en 2 mods, om nog maar te zwijgen over de site waar ik nu mod ben (2000+ bezoekers per dag, en 1000+ replies per dag), waar we de boel runnen met 2 forum admins en 5 modder eters..., dus 7 man in totaal...

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 04 Nov 2010, 00:11

*blaast framboos* Ik snap eigenlijk niet wat 'geen band' en 'mede-forumers' met elkaar te zien hebben. Ik bedoel, op veel fora heb je de admin die je alleen maar ziet als er problemen zijn op technisch vlake en heb je dan de moderators die de boel onder spammen. Euh, wil je het zo? Moet het zo zijn om een 'band' met ons te hebben? Of wordt er bedoelt dat we jullie beste vriendjes zouden moeten kunnen worden? Dat kan best hoor, al moet ik dan even tijd vrijmaken om even te komen stalken ;).

En ja... ik ken grote fora... Ben vaak wel eens lid van zo'n fora geweest, maar het is niks voor mij. Na 3 dagen kom ik al niet meer terug. Waarom? Omdat men naast elkaar praat net omdat het te groot is. Je antwoordt op 1 iemand en het moment dat je gepost hebt, zijn er al 7 mensen voor geweest. Da's... Ah ja, voor mij hoeft het niet. No offence, niet kwaad bedoeld, maar ah. Trouwens, er zijn meer mods nodig om nieuwe topics aan te maken en dergelijke, omdat de leden het blijkbaar niet echt durven? Of zie ik dat verkeerd? (En ik ben te druk. Sorry.)

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Thu 04 Nov 2010, 09:12

Nee, ik ben hier mod geweest en weet dat het echt mijn ding niet is.
En ik heb het toen al gezegd en ik zeg het nu nog een keer, een forum heeft niet elke dag nieuwe topics nodig. Als je zoveel topics maakt wordt er op nog maar weinig gereageerd.
Dus om jezelf te gaan dwingen elke dag een nieuw topic te maken is compleet belachelijk

Aion
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by Aion » Thu 04 Nov 2010, 11:45

Spitch, ik denk dat je me verkeerd begrijpt wat betreft de grootte. Ik krijg hier echt het gevoel dat er meer crew is dan gewone actieve members. En volgens mij zit ik er niet veel naast.

En wat betreft betrokkenheid. Dat is gewoon puur persoonlijk. Waarom denk je dat ik hier niet enorm veel post. Voor mij zijn er hier gewoon teveel dingen waar ik me niet bij thuis voel. Veel VK, k-pop, dorama, Etc. Van die geforceerde threads zonder dat het eigenlijk belangrijk is enz.

Post Reply