16 mei 2013: 10 jaar AVO - suggesties gevraagd!

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Admin
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

16 mei 2013: 10 jaar AVO - suggesties gevraagd!

Post by Admin » Mon 13 Aug 2012, 13:18

Volgend jaar bestaat AVO 10 jaar.
En dat moet gevierd worden.
Image

Achter de schermen zijn we al aan het nadenken wat we moeten doen om het te kunnen vieren.

Het lijkt ons leuk om te weten van jullie, de leden, wat jullie graag zouden willen zien/doen/hebben tijdens het 10jarig feestje. Wat vinden jullie leuk?

Wij zijn benieuwd!

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl

Admin
Beheerder
Beheerder

Re: 16 mei 2013: 10 jaar AVO

Post by Admin » Tue 14 Aug 2012, 13:44

Dit onderwerp krijgt een schopje omhoog!

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Admin
Beheerder
Beheerder

Re: 16 mei 2013: 10 jaar AVO

Post by Admin » Thu 16 Aug 2012, 12:33

Dit onderwerp krijgt nog een schopje omhoog!

Admin, algemeen account.

senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

ideetje jubileum avo?????

Post by senoerja » Fri 07 Sep 2012, 22:04

zo zat ik toch maar eens in de douche lekker naar j music te luisteren en net met het avo in mijn hoofd te denken, wat als wij met zijn allen als jubileum nou eens een filmpje maken met daarin de uitdrukking van onze liefde voor japan en zijn muziek en artiesten???

zoiets zouden we namelijk vrij makkelijk op youtube kunnen zetten en de wereld laten weten dat avo forum al een tijd lang hard rockt en zo onze liefde een soort van stem kunnen geven wat miscchien wel weer zou kunnen helpen om meer j music deze kant op te krijgen (misschien is een optie)

ik persoonlijk zat te denken aan een kort fragmentje p.p die een band of film of iets van japan neemt en dat ook in netjes japans in een filmpje opneemt (het liefste met gezicht en naam plaatje en zo erbij) ((voor verlegen mensen zet een masker op)) dat wordt dan geknipt geplakt muziekje erbij ( of nog beter we nemen een makkelijk meezing liedje met een leuk deuntje en we zingen het gewoon) ((geen zorgen ik kan ook niet zingen)) en plaatsen dat op het wereldwijde web.

leuk? ik vind van wel ben benieuwd naar jullie meningen en of ideeen
eventueel qua muziek en zo ik heb al een youtube account waarmee ik filmpjes ook kan bewerken en zo voorts dus niemand hoeft perse een account aan te maken.

nou dat was het en ff tussen door als dit niet hier past fran kan je t dan verplaatsen voor me kon ff zo snel niet vinden waar ik dit kon zetten en ik moest t meteen kwijt anders zou ik t zo weer vergeten

(a)

GORRO GORRO GORROOOOOOO!!!

Kaida
Bangya
Bangya

Re: ideetje jubileum avo?????

Post by Kaida » Sat 08 Sep 2012, 12:29

senoerja wrote:zo zat ik toch maar eens in de douche lekker naar j music te luisteren en net met het avo in mijn hoofd te denken, wat als wij met zijn allen als jubileum nou eens een filmpje maken met daarin de uitdrukking van onze liefde voor japan en zijn muziek en artiesten???

zoiets zouden we namelijk vrij makkelijk op youtube kunnen zetten en de wereld laten weten dat avo forum al een tijd lang hard rockt en zo onze liefde een soort van stem kunnen geven wat miscchien wel weer zou kunnen helpen om meer j music deze kant op te krijgen (misschien is een optie)

ik persoonlijk zat te denken aan een kort fragmentje p.p die een band of film of iets van japan neemt en dat ook in netjes japans in een filmpje opneemt (het liefste met gezicht en naam plaatje en zo erbij) ((voor verlegen mensen zet een masker op)) dat wordt dan geknipt geplakt muziekje erbij ( of nog beter we nemen een makkelijk meezing liedje met een leuk deuntje en we zingen het gewoon) ((geen zorgen ik kan ook niet zingen)) en plaatsen dat op het wereldwijde web.

leuk? ik vind van wel ben benieuwd naar jullie meningen en of ideeen
eventueel qua muziek en zo ik heb al een youtube account waarmee ik filmpjes ook kan bewerken en zo voorts dus niemand hoeft perse een account aan te maken.

nou dat was het en ff tussen door als dit niet hier past fran kan je t dan verplaatsen voor me kon ff zo snel niet vinden waar ik dit kon zetten en ik moest t meteen kwijt anders zou ik t zo weer vergeten

(a)
Ik vind dit geweldig klinken! :D

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Re: 16 mei 2013: 10 jaar AVO - suggesties gevraagd!

Post by senoerja » Sat 08 Sep 2012, 13:35

Echt waar? Nou maar hopen dat meer mensen dat vinden

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sat 08 Sep 2012, 15:30

Ik zie het zelf niet zo zitten van te spreken op een youtube vid, maar dat wil niet zeggen dat ik niets leuks kan bedenken op dat anders op te lossen...

Door het op papier te zetten ofzo ;)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Sat 08 Sep 2012, 16:59

Je kan een masker opdoen, Dj! :-)

En Senoerja, ik had het onderwerp voor je samengevoegd, gisteravond laat. Echt een leuk idee. ^^

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sat 08 Sep 2012, 17:12

Dat wringt me nog steeds een beetje, maar ik vind wel een leuke manier dan ;)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 08 Sep 2012, 17:14

Trouwens senoerja, AVOforum heeft zelf ook een youtube account. Alleen veel te weinig filmpjes! ;)

Een lid van AVO heeft ooit dit gemaakt:

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by senoerja » Sat 08 Sep 2012, 17:17

oeh nice tijd om me te aboneren dan. Plus het is een beter plan om dat inderdaad dan via avo te uploaden want tjah daar draait t toch om lijkt me weinig filmpjes inderdaad maar dat is niks wat een klein beetje creativiteit en natuurlijk een camera bij meetings kan verhelpen :)

en als je niet wilt zingen of spreken laat je iemand anders t doen en playback je t
ook een idee lijkt me, maar t is toch leuker en persoonlijker als je t gewoon zelf bent die je stukje doet

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 11 Sep 2012, 10:41

Ja, inderdaad! Beetje creatief wezen. Jongens en meisjes, het is voor AVO! :D

Twitter last.fm ko-fi?
Image

senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by senoerja » Tue 11 Sep 2012, 18:43

indeed en wat dat betreft is t leuk als je samen kan werken aan iets wat ons allemaal verbind daardoor is dit forum ook gecreëerd en zijn we ook allemaal er mee bezig. huppaaakeeeeeeeeeeeee

Endroine
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Endroine » Thu 13 Sep 2012, 01:04

Een AVO schrift/boek idee/geval/iets die iedereen doorgestuurd krijgt van een ander AVO lid en er dan wat in schrijft/opplakt/versiert/iets creatiefs mee doet. Natuurlijk wel de leden die m zekerste weten doorsturen XD en iedereen maakt er dan een foto van in hun eigen stad bij een cool/bekend gebouw/beeld/iets anders kenmerkends of je kamer/huis. Eventueel een filmpje maken met jouw (senoerja) idee en dan een stukje met de foto's en muziekje erachter =3 Is ook super leuk om te doen =3

Moet natuurlijk wel beetje verzendkosten betalen maar zóó veel is dat niet =3gewoon iedere keer degene die het meest in de buurt woont ofzo o-o

leuk?

senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by senoerja » Thu 13 Sep 2012, 16:30

zeker leuk ik ben voor met beide ideeen want dat schrift kunnen we gewoon blijven doen natuurlijk. lijkt me leuk dat een iemand er gewoon mee begint en dan door geeft.

ik zeg waarom niet beide het uitwerken van het idee kost misschien wat tijd maar de uitvoering is vaak maar een uurtje van je dag je hebt er zoveel na pret van ^^

Post Reply