Last van pop-ups?

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Admin
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Last van pop-ups?

Post by Admin » Sat 28 Nov 2009, 18:59

Hallo leden,

ik wilde graag weten of jullie last hebben van pop-ups, zoja wanneer krijg je een melding dat er een pop-up verschijnt of zie je de pop-up?

Het is een zeer nare verschijning, gezien wij niet achter deze reclame staan!

Alvast bedankt voor de reactie!

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl

Redd Floxy
Sushi lover
Sushi lover

Re: Last van pop-ups?

Post by Redd Floxy » Sat 28 Nov 2009, 19:47

Ik heb nog een popup gekregen toen ik mij net wilde gaan aanmelden, dus moet wel op dat schermpje verschenen zijn ja. Ik werk met Opera als browser en momenteel is dat de enigste plaats dat ik een popup krijg.

Image

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Sat 28 Nov 2009, 20:19

Ik heb inderdaad regelmatig last van pop-ups op dit forum, als ik bijvoorbeeld een subforum aanklik. Met aanmelden trouwens ook.
Ik moet denk ik sowieso even mijn google chrome fiksen omdat ik ze wel krijg, maar bij dit forum vond ik het wel merkwaardig, want je verwacht hier niet echt random pop-ups.

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Sat 28 Nov 2009, 20:22

Het vermoeden ligt bij MOTIGO webstats. Ik denk dat de pop-up opgeroepen wordt door een javascriptje:

Code: Select all