Stel Jezelf Voor

Hier kan je terecht met je vragen, suggesties en adviezen over het forum!

Moderator: Fran

Post Reply
Jimbow
Bangya
Bangya
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Stel Jezelf Voor

Post by Jimbow » Thu 24 Dec 2009, 00:30

Ik zie de laatste tijd steeds meer topics gemaakt door de admin ( Fran dus ;) ) met een welkomstbericht voor de nieuwe members.
Nou is dit natuurlijk een geweldig idee, maar aangezien 90% van de members waarvoor zo'n topic is aangemaakt niet post zie ik er niet helemaal het nut van in.

Misschien ligt dit gewoon aan mij of misschien denken meer mensen er zo over maar wou het toch even melden. ;)

Kaida
Bangya
Bangya

Re: Stel Jezelf Voor

Post by Kaida » Thu 24 Dec 2009, 01:13

Klopt, maar het is het proberen waard, misschien zorgt het ervoor dat ze zich toch aanmelden.

Het probleem ligt meer bij die niet postende members...wat moet je er dan mee?

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Thu 24 Dec 2009, 10:45

Even een correctie. De admin account wordt gebruikt door mij en mijn partners DJ Robintje en Spitch TVB. Heel toevallig was het Dj Robintje die al deze topics aangemaakt heeft. Ik heb de welkomsttags aangemaakt. Dit is een samenwerkingsverband, een spontane actie.

Wij vinden dat ieder lid zich moet voorstellen. Helaas wordt dit de laatste tijd niet meer gedaan door de nieuwe leden. Ze zijn enorm welkom, maar we weten niet met wie we te maken hebben. Bij sommige twijfel ik nog of het om een man of een vrouw gaat.

Dit is voor ons de laatste optie om te doen. Melden ze zich aan, maar stellen ze zichzelf niet voor, dan moeten we ze elke keer erop aanspreken, als ze een bericht plaatsen. Dit tot vervelends toe. De leden die niet posten, zullen dan na 1 berichtje van onze kant toch echt verwijderd worden.

Natuurlijk aan jullie ook de vraag, willen jullie de nieuwe leden aanspreken met welkom op AVO, stel jezelf hier voor, zodat we weten met wie we te maken hebben. Het is verplicht! Het zou misschien kunnen helpen.

Vergeet niet de link te plaatsen. Het subforum Stel Jezelf Voor is al naar boven verplaatst, maar misschien nog steeds onvindbaar!

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Thu 24 Dec 2009, 10:48

Nja, ik begrijp het natuurlijk wel.
Maar het blijft vervelend om zoveel lege topics te zien.
En ik ga geen welkom in al die topics neerzetten als ik weet dat het grootste deel toch nooit van zich laat horen.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 24 Dec 2009, 10:49

Groot gelijk. Als diegene geen moeite doet om zich voor te stellen. :)

Ik doelde meer op de mensen die wél reageren op andere topics. Vooral het Winter Wonder Land topic is enorm actief. Daar kunnen we het beste de mensen aanspreken (zoals ik net weer gedaan heb) met welkom op AVO, stel jezelf voor. Dan maar er steeds op wijzen.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Thu 24 Dec 2009, 10:50

Fran wrote:Groot gelijk. Als diegene geen moeite doet om zich voor te stellen. :)

Ik doelde meer op de mensen die wél reageren op andere topics. Vooral het Winter Wonder Land topic is enorm actief. Daar kunnen we het beste de mensen aanspreken (zoals ik net weer gedaan heb) met welkom op AVO, stel jezelf voor. Dan maar er steeds op wijzen.
Tsja, dat is dan de enige manier :)

Dacht trouwens echt dat alleen jij aan admin zat, weer wat geleerd. ;)

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 24 Dec 2009, 10:53

De admin account is een algemeen account van AVO. Doordat de global moderators en ik een leuke functie hebben, kunnen wij onze berichten aanpassen, zodat het lijkt alsof de admin het gepost heeft. Dus je hoeft je niet persé in te loggen.

Daarnaast zijn de topics aangemaakt en er meteen een PM gestuurd. Zodat men weet dat we iets van ze verwachten. Deze PM's worden wel gelezen, maar er wordt niet gereageerd. Tot op heden zien wij namelijk nog geen voorstelling. En dat is enorm jammer. Want zo blijf je een onbekende voor de leden die wél de moeite gedaan hebben om zich voor te stellen.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 24 Dec 2009, 12:02

Ik stel me snel genoeg vragen om de identiteit van de leden. Alright, ze moeten niet zeggen van 'ik ben Sus uit Houtacker, ben zweventig jaren oud en woon in Boomlaan blijftig met postcode BL4BL13-C3', maar een heel klein berichtje van 'hoi, ik ben hier ook en niet alleen om informatie te lezen en/of stelen voor mijn eigen plannen en al zeker niet om mensen te bespioneren en ze dan in een slecht blaadje te zetten bij hun vrienden' (<- ligt gevoelig :roll: ) is al goed genoeg.

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 24 Dec 2009, 12:04

Een kort berichtje is meer dan genoeg.

Wie ben je?
Wat doe je?
Wat zijn je interesses?

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply