Nieuw op AVO Magazine: Anime Lente 2018: 10 titels om naar uit te kijken!
last.fm
Moderator: Fran
- as33kawaii
- Otaku
Re: last.fm
Blijkbaar is de simpele lastfm scrobbeler de boosdoener. Die houd spotify dus ook in de gaten. En spotify is bij mij al verbonden met last.FM. Apart, want eerst kon de app spotify niet eens vinden.

recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER
De scrobbler is de enige methode waarmee ik mijn muziek scrobble naar last.fm en soms pakt hij hem dubbelop. Waar dat vandaan komt, weet ik niet.
Verder heeft last.fm behoorlijk zitten klussen, waardoor er sommige dingen niet direct werkte.
Verder heeft last.fm behoorlijk zitten klussen, waardoor er sommige dingen niet direct werkte.
- as33kawaii
- Otaku
Het leek bij mij opgelost, maar nog steeds doet ie het af en toe dubbel..lijkt vaker voor te komen wanneer ik op 4G zit dan op wifi hmm. Enige wat ik nog kan doen is de scrobbler gewoon verwijderen en de ingebouwde scrobble functie van spotify gebruiken..of dat laatste uitzetten en op de scrobbler vertrouwen

recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER
- as33kawaii
- Otaku
Ik probeer het laatste wel 

- as33kawaii
- Otaku
Alleen de scrobbler gebruiken is tot zover het antwoord. Wel krijg ik nu elke keer een spotify melding dat me gebruikersnaam of WW verkeerd is. Beetje irritant maar OK het werkt.

last.fm heeft wat problemen met het registreren van de muziek die ik beluister. Denk dat de site problemen heeft?
Naast al die 'laten we terugkijken op het afgelopen jaar, want het is december' functies zoals bijvoorbeeld op Facebook, heeft last.fm ook zo'n functie. Maar om eerlijk te zijn vind ik dit boeiender. Maar ik heb stiekem gewoon iets met grafieken.
http://www.last.fm/user/Framiska/listening-report/year
Het jaar is nog niet voorbij, maar ik heb al bijna 80.000 scrobbles op mijn naam staan voor 2016 en dat is inclusief luisteren thuis en onderweg met mijn iPod. Ik luister heel veel naar muziek. Mijn topartiest is .... *kuch* GOATBED *kuch* (je snapt het vast niet als je verder leest), maar ik heb het album goodbye van cali≠gari heel veel afgespeeld. Al zullen wat nummers overlap hebben, gezien het om een verzamelalbum ging. Toch moet dit wel kloppen, want ik had dit album eerder dan sommige andere albums van de band. Top track komt ook van dat album af, al staat het ook op twee andere albums die ik ook bezit (7 en カリ≠ガリの世界): ハイカラ・殺伐・ハイソ・絶賛.
Het is een leuke track, dus ik snap het wel!
http://www.nicovideo.jp/watch/sm23663833
Mijn geliefde track is weer een liedje van cali≠gari, namelijk ダ・ダン・ディ・ダン・ダン. En ik heb dat liedje heel veel beluisterd het afgelopen jaar, dus dat klopt helemaal. Is ook een erg leuk liedje. Jup jup!
Dat met die zoveel scrobbles op 1 dag klopt totaal niet. Dat heeft te maken gehad met het syncen van mijn iPod die ik in juni bij mij had tijdens mijn reis in Japan. Toen kon ik hem totaal niet syncen. Don't be tricked.
Maar hij pakt het dan op de sync datum en niet op de dagen dat ik ernaar geluisterd heb.
Ik ben lekker bezig geweest met het ontdekken van nieuwe artiesten. Ik sta op 63%. Maar ik ken mensen die hoger staan met het ontdekken van nieuwe artiesten. Maar dat klopt ook wel, ik ben meer op ontdekking geweest van nieuwe muziek van bepaalde bands die ik al beluisterde.
http://www.last.fm/user/Framiska/listening-report/year
Het jaar is nog niet voorbij, maar ik heb al bijna 80.000 scrobbles op mijn naam staan voor 2016 en dat is inclusief luisteren thuis en onderweg met mijn iPod. Ik luister heel veel naar muziek. Mijn topartiest is .... *kuch* GOATBED *kuch* (je snapt het vast niet als je verder leest), maar ik heb het album goodbye van cali≠gari heel veel afgespeeld. Al zullen wat nummers overlap hebben, gezien het om een verzamelalbum ging. Toch moet dit wel kloppen, want ik had dit album eerder dan sommige andere albums van de band. Top track komt ook van dat album af, al staat het ook op twee andere albums die ik ook bezit (7 en カリ≠ガリの世界): ハイカラ・殺伐・ハイソ・絶賛.
Het is een leuke track, dus ik snap het wel!
http://www.nicovideo.jp/watch/sm23663833
Mijn geliefde track is weer een liedje van cali≠gari, namelijk ダ・ダン・ディ・ダン・ダン. En ik heb dat liedje heel veel beluisterd het afgelopen jaar, dus dat klopt helemaal. Is ook een erg leuk liedje. Jup jup!
Dat met die zoveel scrobbles op 1 dag klopt totaal niet. Dat heeft te maken gehad met het syncen van mijn iPod die ik in juni bij mij had tijdens mijn reis in Japan. Toen kon ik hem totaal niet syncen. Don't be tricked.

Ik ben lekker bezig geweest met het ontdekken van nieuwe artiesten. Ik sta op 63%. Maar ik ken mensen die hoger staan met het ontdekken van nieuwe artiesten. Maar dat klopt ook wel, ik ben meer op ontdekking geweest van nieuwe muziek van bepaalde bands die ik al beluisterde.
Had last.fm trouwens nog gevraagd via twitter of dan per 1 januari de decembermaand bij het jaaroverzicht komt te staan, maar heb daar nooit antwoord op gekregen. Zijn helaas wel veel meer bedrijven met twitter die alleen maar zenden, wat een beetje raar is gezien twitter social media is. xD
- Troetelbeer
- Kawaii menbaa desu ne!
- Troetelbeer
- Kawaii menbaa desu ne!
Stom! Nu kijk ik eigenlijk niet meer zoveel op last.fm als 10 jaar geleden oid, maar toch jammer dat het zo achteruit is gegaan die site.

ㅋㅋㅋ