Nieuw op AVO Magazine: Anime Lente 2018: 10 titels om naar uit te kijken!
last.fm
Moderator: Fran
Re: last.fm
Ik volgens mij maar met 1? De rest heb ik naar last.fm gelokt en daar is ook niet iedereen meer actief van. Sommigen laten het nog wel lopen (zoals as33kawaii dacht ik), maar kijkt er verder nooit echt op. xD
- Troetelbeer
- Kawaii menbaa desu ne!
Mafklapper is wel de juiste bewoording.Troetelbeer wrote: ↑Sat 28 Jan 2017, 19:21Dat is zeker die mafklapper die over koreaanse muziek begon of niet? :p
- Troetelbeer
- Kawaii menbaa desu ne!
Fran wrote: ↑Sun 29 Jan 2017, 18:31Mafklapper is wel de juiste bewoording.Troetelbeer wrote: ↑Sat 28 Jan 2017, 19:21Dat is zeker die mafklapper die over koreaanse muziek begon of niet? :p

ㅋㅋㅋ

Je kunt dan beter kawaii membaa zijn.
Maar dat is blijkbaar typisch AVO.
Ik heb afgelopen weet veel munimuni geluisterd. Dat zal in de lijst terug te zien zijn. Al zal caligari en goatbed nog altijd bovenaan staan.
Maar dat is blijkbaar typisch AVO.
Ik heb afgelopen weet veel munimuni geluisterd. Dat zal in de lijst terug te zien zijn. Al zal caligari en goatbed nog altijd bovenaan staan.
Goed. Mijn afgelopen week bestond uit 1413 scrobbles, 201 scrobbles op een dag en dat is in totaal 3 dagen en 10 uur aan luisterplezier. Dinsdag beluisterde ik heel veel meer muziek, maar dat heeft te maken met het feit dat ik toen mijn iPod liet scrobblen.
Top artiest is cali≠gari, die het gewonnen heeft van geit in bed (aka GOATBED). Ik heb een live CD van ムニムニ (MUNIMUNI) in de herhaling gegooid vanwege het feit dat ik wilde reviewen. Ik luister het meeste naar muziek rond etenstijd.
Top artiest is cali≠gari, die het gewonnen heeft van geit in bed (aka GOATBED). Ik heb een live CD van ムニムニ (MUNIMUNI) in de herhaling gegooid vanwege het feit dat ik wilde reviewen. Ik luister het meeste naar muziek rond etenstijd.
- Troetelbeer
- Kawaii menbaa desu ne!
30 jan - 5 feb
1364 scrobbles
194 per dag
in totaal 3 uur en 8 uur.
GOATBED heeft de meeste scrobbles gekregen.
HOMO DEMENS MAN van FOXPILL CULT heb ik het meeste aandacht gegeven (ben bezig met een review) en NEO SONG van MUNIMUNI is mijn top track.
Japanese, electronic, visual kei, new wave, eroguro, j-rock zijn de tags.
1364 scrobbles
194 per dag
in totaal 3 uur en 8 uur.
GOATBED heeft de meeste scrobbles gekregen.
HOMO DEMENS MAN van FOXPILL CULT heb ik het meeste aandacht gegeven (ben bezig met een review) en NEO SONG van MUNIMUNI is mijn top track.
Japanese, electronic, visual kei, new wave, eroguro, j-rock zijn de tags.
6 Feb - 12 feb
1450 scrobbles (thanks iPod)
207 per dag
4 dagen en een uur luisteren
Woensdag is mijn beste dag en ja hoor... toen had ik mijn iPod gescrobbled.
GOATBED staat aan de top.
HOMO DEMENS MAN is het meest beluisterde album (review staat online: http://avo-blog.nl/2017/02/10/cd-review ... emens-man/)
En een track van dat album (作る人) is het meest beluisterd.
Top discovery is PLASTICZOOMS' nieuwste album en dus ook daar de nieuwste tracks ervan.
1450 scrobbles (thanks iPod)
207 per dag
4 dagen en een uur luisteren
Woensdag is mijn beste dag en ja hoor... toen had ik mijn iPod gescrobbled.
GOATBED staat aan de top.
HOMO DEMENS MAN is het meest beluisterde album (review staat online: http://avo-blog.nl/2017/02/10/cd-review ... emens-man/)
En een track van dat album (作る人) is het meest beluisterd.
Top discovery is PLASTICZOOMS' nieuwste album en dus ook daar de nieuwste tracks ervan.
Last.fm heeft wat extra's toegevoegd aan de last.week functie. Als je wil weten wie je Musical Matches zijn en hoe het zit met de Mainstream-o-meter (dat wil je niet), dan moet je subscriber worden.
Ik heb een account op last.fm, maar ik kom er nooit. Uiteindelijk luister ik toch meestal artiesten die er niet eens op staan xP en de laatste keer werkte youtube scrobbler niet
Ik weet niet wanneer het niet bij jou werkte, maar hij heeft bij mij altijd gewerkt. En zag deze week dat er een aanpassing is gedaan, waardoor je ook het album kunt invoeren (en kunt aanpassen, want soms staat er PV achter een titel en dat wordt dan meegenomen in het scrobblen.....)