[Film] Pirates of the Caribbean

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

[Film] Pirates of the Caribbean

Post by Fran » Sat 12 Sep 2009, 12:11

Pirates of the Caribbean

Wie heeft deze drie delen gezien? Het zal je niet verbazen, er komt een vierde deel met Johnny Depp en Orlando Bloom erin!

Vierde deel Pirates of the Caribbean
Er komt een vierde deel van Pirates of the Caribbean. Dat maakte Disney bekend. Halverwege 2011 is Johnny Depp weer te zien als piratenkapitein in Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides.
bron; nos

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Selena~Cleopatra
Otaku
Otaku

Re: Pirates of the Caribbean

Post by Selena~Cleopatra » Sat 12 Sep 2009, 15:02

Alle drie gezien en merkte wel hoe meer films er kwamen hoe minder ik ze vond. Enfin, niet dat ik ze slecht vond. Johnny Depp alleen al maakt het goed (ik zie hem graag spelen :)), maar ik hou wel mijn hart vast voor het vierde deel. Op het einde van het derde had ik al zo'n gevoel dat het te open was om werkelijk gedaan te zijn en dat ze er meer wilden uit halen. Nja, we zullen wel zien hoe het wordt. Ben wel verrast dat Johnny Depp uiteindelijk WEL mee doet...

BE the change you want to see in the world!

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Sat 12 Sep 2009, 16:06

Ik hoorde juist dat Johnny Depp het geweldig vond maar Orlando Bloom het wel gezien had?

Ik hoop dat ook Keira Knightley weer meedoet tbh, daar keek ik een stuk liever naar dan naar Depp :lol:
Al had Sparrow wel de meeste humor natuurlijk. :D

Selena~Cleopatra
Otaku
Otaku

Post by Selena~Cleopatra » Sat 12 Sep 2009, 18:53

Ik had gehoord dat een zekere Zack blabla (Efron I think) zijn rol ging overnemen, omdat hij niet meer wilde. Maar euhm... dat heb ik natuurlijk ook uit de Joepie (die binnenkort ook weer verplichte lectuur wordt :P)

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 12 Sep 2009, 19:01

Image

Gisterochtend heeft Disney, tijdens de fanbijeenkomst D23, bekendgemaakt dat de studio in zomer 2011 de langverwachte vierde Pirates of the Caribbean film in de bioscopen te water laat. De film krijgt de bijtitel On Stranger Tides en Johnny Depp zal weer te zien zijn als de wacky Captain Jack Sparrow. Depp verscheen vrijdagochtend in kostuum ineens op het podium en kondigde aan dat hij nog een vierde Pirates-film gaat maken.

Depp en Disney zijn dus best mates aan het worden, met volgend jaar Alice in Wonderland als the Mad Hatter, in 2011 dus de vierde Pirates en waarschijnlijk 1 of 2 jaar later als de Indiaanse sidekick Tonto in The Lone Ranger. Het gerucht gaat dat in Pirates 4 Sparrow en Captain Barbossa (Geoffrey Rush) en moeten opnemen tegen de legendarische zeerover Blackbeard. Depp zei dat hij t script heeft gelezen en er erg blij mee is. Hij zei ook dat ‘the whole gang’ terug zal keren. Of dat ook betekent dat Orlando Bloom en Keira Knightley zich weer in hun kostuums gaan heisen, is nog ff de vraag.

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides bereikt de bioscoop in de zomer van 2011.

bron: http://hollywood.blog.nl/

Zack Effron zou ik zeker geen goeie vervanging vinden van Orlando Bloom. Gewoonweg omdat ik hem nog zie als jong jochie van 'highschool'. XD

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Sat 12 Sep 2009, 19:22

Als Keira Knightley maar niet vervangen wordt! :roll:

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sun 13 Sep 2009, 12:17

Ik hou van die films!
Depp zet zijn rol als Captain Jack Sparrow zo geweldig goed neer! Weinig acteurs die ZO overtuigend kunnen zijn :)

Als Efron werkelijk gaat meedoen, dan is het zo'n geval van... Ga ik kijken voor Depp of ga ik niet kijken omdat Efron meespeelt?
Ik zeg niet dat Zac een slecht acteur is, maar 'de nieuwe Leonardo Dicaprio' ligt mij niet!
De vergelijking met Dicaprio helpt al helemaal niet bij mij, want dat is nog zo'n acteur die mij niet ligt :)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

clarabellakoe
Haiku writer
Haiku writer

Post by clarabellakoe » Sun 13 Sep 2009, 13:05

Ik heb ze ook allemaal gezien, en ik vond eigenlijk deel 1 de beste, en vanaf toen was het steeds iets minder goed. Deel 3 was nog steeds een hele goede film, Johnny Depp is echt zo'n goede acteur. Maar ik vond het eigenlijk wel een goede afsluiter van de Pirates. Nu is het een beetje alsof ze een keer succes hebben, en gewoon alles eruit willen halen wat erin zit, maakt niet uit hoe de film wordt.
Maar dit is natuurlijk een vooroordeel, en ik ga de film zeker bekijken, misschien wordt hij wel beter dan deel 1...
En Zac Efron zie ik ook niet zo zitten nee. Hij past volgens mij gewoon niet in dat piratenbeeld...

Image
Time for one more daring dream...

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 13 Sep 2009, 13:22

Image

Effron staat er klaar voor!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Selena~Cleopatra
Otaku
Otaku

Post by Selena~Cleopatra » Sun 13 Sep 2009, 14:49

Hij zou als 'gay pirate' toch goed uit de hoek komen... Neen, echt niet mijn ding :roll:

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sun 13 Sep 2009, 15:05

Effron ligt me ook niet, maar ik weet wat de reden is (voor mij), namelijk dezelfde reden als waarom ik DiCaprio niet echt wat je noemt zalig vind: 1) ze werden beiden meteen gebombardeerd tot 5£#symbool (en dan wel in extreme vorm bij jonge tieners, kan je niet meer gewoon naar een film met die gast zien zonder dat er meisjes beginnen te gibberen, gewoon irritant) en 2) zijn ogen zijn te licht, ze geven me de jeebees. *brr*

Naja, als hij al in het verhaal zou worden gegooid, hoop ik dan wel dat het een rol wordt waarin je hem wel zou kunnen aanvaarden. Dunno of hij een goed piraat zou zijn, maar niet alle personages in PotC zijn piraten, so, wat zou het geven.

Hoop alleen dat deze film wel weer wat meer fut krijgt. Vond de laatste twee niet echt het niveau halen van de eerste.

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sun 13 Sep 2009, 15:38

Reden 1 van Spitch is meteen ook mijn reden waarom ik die 2 niet mag ;)

Ik hoop ook dat ze de film niet te fel gaan 'uitmelken'. En dat het nog steeds een degelijke film is die de moeite waard is om te bekijken :)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sun 13 Sep 2009, 15:43

Ze hebben anders niks te vrezen, zelfs al zit de koe met lege uiers. Als ze idolen erbij blijven halen, zullen er sowieso mensen gaan kijken, al was het maar gewoon om hen te zien.

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

MoonCat
Otaku
Otaku

Post by MoonCat » Sun 13 Sep 2009, 16:14

Inderdaad ja :p
Het zou me niet verwonderen mochten ze er nog maken na het vierde deel, maar mijn interesse voor de films is na de tweede toch wel redelijk gedaald ^^; Hoewel ik deze ook wel ga kijken, maar zeker niet in de cinema.

Er gaat trouwens al een mogelijke spoiler de ronde ivm Will Turner, maar dat kun je zelf opzoeken als je het wilt weten :)

Ik heb trouwens niets tegen Leonardo Dicaprio, ik vind dat hij zich de laatste jaren toch wel heeft bewezen ook :p
Over Zac Efron kan ik niet veel zeggen, ik heb nog geen enkele HSM film gekeken en volgens mij maar een film gezien waarin hij speelt (Hairspray)

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 13 Sep 2009, 16:40

Nuja, wat er ook gebeurd met Will Turner. Je moet toch wat om een film te vullen met wat drama. Daarbij, als er een 4e film komt, komt er dus ook een extra persoon tevoorschijn. Dat kon je namelijk zien na de credits van film 3. Daar zag je opeens Will Turner na tien jaar weer komen aanvaren voor 1 dagje zijn vrouwtje. Maar die stond niet alleen.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply