Wat heb jij gedroomd vannacht?

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Manusan
Sushi lover
Sushi lover

Re: Wat heb jij gedroomd vannacht?

Post by Manusan » Sun 12 Feb 2017, 11:55

Fran wrote:
Sun 05 Feb 2017, 12:01
Ik was op YaYcon en mijn fotograaf was niet komen opdagen. Ik liep rond met Manusan en wist eigenlijk niet wat ik er moest doen. Conventie was zeer rommelig en iemand kreeg een taart terwijl ze jarig was geweest voor mij. Ik vond het maar vaag. XD

Ik voelde mij best genegeerd.
Gezellig rondlopen hahaha xD

Meow~
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 12 Feb 2017, 12:03

Manusan wrote:
Sun 12 Feb 2017, 11:55
Fran wrote:
Sun 05 Feb 2017, 12:01
Ik was op YaYcon en mijn fotograaf was niet komen opdagen. Ik liep rond met Manusan en wist eigenlijk niet wat ik er moest doen. Conventie was zeer rommelig en iemand kreeg een taart terwijl ze jarig was geweest voor mij. Ik vond het maar vaag. XD

Ik voelde mij best genegeerd.
Gezellig rondlopen hahaha xD
We gaan het zien volgend weekend!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 17 Feb 2017, 08:35

Ik was met mijn moeder, broertje en LOKA aan het chillen. Drummer KEN'ICHI liet van alles zien wat hij bezitte en toen liet hij een kastje zien waar ballen in passen. Er vielen wat ballen uit, dus die pakten we op en plaatsten we we weer terug in. Toen gingen we het kastje reorganiseren. Ik herkende de honkballen en toen kwamen we op het idee om honkbal te spelen op het gras buiten. Mijn moeder liet zien hoe goed ze kon gooien. Ik keek toe. Uiteindelijk moest KEN'ICHI even weg. Ik bevond mij in een soort van schuur, terwijl ik keek naar buiten vanuit de deurpost. Mijn moeder en broertje waren nog bezig met overgooien. Mijn moeder wilde uiteindelijk dat mijn broertje ging pitchen en zij wilde de ballen slaan. Alleen gooide mijn broertje steeds ballen (tennisballen) wanneer mijn moeder nog niet klaar was met slaan. De ballen kwamen bij mij terecht en ik moet glimlachen en zei dat hij dat niet zo moest doen. Mijn moeder liep naar mij toe wn zag opeens vlak voor de deurpost een vogel met even klein vliegtuigje in de poten op haar afkomen. Ze schrok enorm en trok een angstig gezicht en zei dat er een vliegtuig zou neerstorten. Ik zag opeens een superklein aapje in de boom en daarna zag ik een supergroot vliegtuig die ik typeerde als een drone moeilijkheden hebben. Het kwam onze kant op maar stortte verderop neer en toen zei mijn moeder dat het kraakpanden waren, waardoor ik dacht dat er geen gewonden en doden gevallen zouden zjjn.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 19 Mar 2017, 09:35

De nacht ervoor was een nieuwe editie van AVO J-Rock Festival geboren. Ik moest alleennnog een derde band regelen.

Afgelopen nacht begon ik aan een studie evenement organisatie met Jiro. Het was nogal rommelig en ik miste ook nog de eerste les. De school was groot en licht, maar niet een gebouw zoals de Haagse Hogeschool. Het was groter wn had zelfs een roltrap.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 26 Mar 2017, 09:53

Afgelopen nacht droomde ik over dat ik een eetfeestje had met cali gari bij iemand thuis. Helaas werd ik vannacht rond 4 uur wakker. Vandaar dat ik er niets meer van herinner.

De nacht ervoor was ik bij een show van Matenrou Opera als bezoeker. Maar ik kwam backstage terecht, want ik raakte aan de praat met de tourorganisatie. De band sprak mij nog aan, want ze hadden ergens een vraag over en ik stuurde ze de kant op waar ze naartoe wilden. De crew van de tourorganisatie was zeer benieuwd naar mij en wilden mij tips geven.

Er zouden eigenlijk niet veel bezoekers komen naar de show als je keek naar de kaartverkoop. Dus de eigenaar van de tourorganisatie was enorm aan het balen. Ik vertelde hen over mijn shows (met de indie bands, toch wel wat anders) en ze luisterden graag naar mij.

Bijzonder iets wat ik onthouden heb is de setting van hoe het publiek kon genieten van de show. Er was een soort van trap idee waar men op kon staan met hekken. (Was voor 1 persoon. Je kon niet achter elkaar staan, maar wel in een rij naast elkaar.) en dat stond eerst gedraaid naar het podium toe. Ik was bang daarvanaf te vallen vanaf het podium en de bandleden waren nogal speels naar elkaar toe. Dus ik viel ook bijna dankzij hun.

Na een tijdje draaide dat gedeelte om en stonden er mensen in. Het publiek. Uiteindelijk werd dat naar achteren geplaatst, zodat je meer publiek zag. En dat was meer dan de voorverkoop. Het duurde best lang voordat de band van start ging. Ik werd uiteindelijk ook wakker.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 27 Mar 2017, 07:48

Ook al was mijn nacht kort, toch heb ik gedroomd. Ik had gesolliciteerd voor een baan in het buitenland (uiteindelijk duurde het 1 uur en 20 minuten om te reizen), namelijk het Verenigd Koninkrijk! Ik had eigenlijk niet heel serieus gesolliciteerd, maar was dus uitgenodigd voor het gesprek en het kwam al over dat ze mij wilden hebben. De kinderen van de eigenaresse van het bedrijf droeg allemaal dingentjes met AVO erop. Ze hadden dus shirts laten printen en zelfs een sjaal. En toen dacht ik; dat is eigenlijk wel een goede om als merch te verkopen! Het idee om hier te werken stond mij meer en meer aan en ik dacht ook dat ik de uitdaging gewoon moest aangaan. Ik moest een cursus gaan doen en daardoor moest ik ergens overnachten. Voor 8 pond per nacht kon ik ergens overnachten, zodat ik makkelijker de cursus kon volgen. De baan zelf was maar een aantal dagen in de week.

Dus eerst droom ik over buitenlandse muzikanten, dus was het tijd om te dromen over werken in het buitenland?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 11 Apr 2017, 14:37

Helaas voor jullie ga ik mijn droom van afgelopen nacht niet delen. Blijf maar nieuwsgierig. Tot de volgende droom. ;)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

belsammael
Otaku
Otaku

Post by belsammael » Thu 13 Apr 2017, 08:33

Ik was a de Colossal Titan en ik nam deel aan een therapiesessie, al weet ik niet zeker meer waarvoor.

@Fran:
Jammer. ;D

- Voorzitter Stichting 'Abunai!'

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 13 Apr 2017, 09:23

Hahahahahahaha, te grappig.

Nee, die droom is te raar om hier te delen. XD Maar heb verder niks gedroomd wat ik heb onthouden. Helaas.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 23 Apr 2017, 09:44

Ik heb slecht geslapen, maar toch gedroomd. Ik droomde dat PLASTICZOOMS dit keer een volle bak aantrok (qua publiek) en ik was zo trots dat ik er eerst nog tig foto's van maakte. Dat duurde wat te lang.

Mijn moeder was ook bij het concert, ook bekende gezichten als Shizu en andere concertgangers. Voordat de zaal propvol was, was ik al aankondigen, maar de microfoon stoorde enorm.

Daarna stormde het publiek naar binnen en ging ik foto's maken. Mensen begonnen te klagen. Er begon een muziekje en toen was het tijd om aan te kondigen!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 25 Apr 2017, 13:22

Mijn droom leek een combinatie van diverse evenementen, waaronder FCE. Ik was met een persoon die volgens mij hier actief is onder de naam icecrazy en we moesten fietsen naar de conventie. Op 1 of andere manier duurde het lang waardoor zij al vertrokken was op de fiets. Ik probeerde haar in te halen. Het lukte niet en ik moest navigatie gebruiken om te arriveren. Toen ik er was kwam ik erachter dat ik cupcakes vergeten was op te halen en dat zei ik tegen mijn moeder die aanwezig was.

Ook bedacht ik mij dat ik vergeten was de gastenlijst door te sturen. (Dus wat deed ik deze morgen?)

Dat is alles wat ik mij nog kan herinneren.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 18 May 2017, 09:13

Ik weet niet precies waar het om ging, want we moesten bij een bushalte gaan staan. Dat was in Amersfoort, aan de Stadsring (aan de rand van het centrum, als je aan de overkant bij de bushalte zou staan, kan je de bus naar het station pakken.). Daar werden we opgepikt en gingen we reizen. Maar waar ik vooral verbaasd over ben is dat mijn vader in mijn droom voorkwam. Mijn moeder was er ook bij, maar mijn broertje kan ik mij niet herinneren.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 21 May 2017, 09:09

Mijn moeder (?) had een markt/conventie georganiseerd en de opening liep een beetje uit. Ik vergat uiteindelijk ook mijn eigen stand terwijl Lien zat te wachten op mij. Toen kwamen we erachter dat de indeling van de tafel niet zo klopt en zijn we gaan schuiven.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 26 Jun 2017, 16:19

Het was weer een druk weekend. Dan droom ik over een bepaalde muzikant, en dan droom ik over het feit dat ik bij een concert ben in Villa K. Dat ik op het podium sta met een rokje aan, en het stond mij blijkbaar zo goed dat iemand er een compilatievideo had gemaakt. Samen met Annette ging ik naar Villa TE KOOP om te kijken hoe die locatie eruit ziet. En dat was mijn droom van afgelopen nacht.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 02 Jul 2017, 09:50

Een Japanse muzikant besloot een laatste show aan te kondigen en die droeg de titel "heel erg super dankjewel" (niet precies kloplend meer, gezien er nog een aantal meer woorden waren), en via Twitter wilde ik hem erop aanspreken. Want wtf, het is Nederlands.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply