Wat heb jij gedroomd vannacht?

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Wat heb jij gedroomd vannacht?

Post by Fran » Fri 11 Aug 2017, 18:58

Paar nachten terug droomde ik dat mijn moeder overleed. => Altijd zo vervelend om zoiets te dromen, maar het betekent een nieuw begin!

Afgelopen nacht droomde ik dat ik allemaal concerten moest organiseren. LOKA wilde niet lukken bij een bepaalde (aardig afgelegen) locatie. Maar toen kon ik de shows van GangLion en NECRONOMIDOL daar wel regelen en dat werd een succes.

Vaag.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Post by Shizu » Mon 28 Aug 2017, 11:39

Het is niet van afgelopen nacht maar tijdje terug.
Ik droomde dat You van 0.1g no gosan enorm groot was en een dorp aan het verwoesten was (soort Godzilla idee) en toen hij klaar was namen we samen een selfie.

Ik ga jullie dromen langzamerhand doorlezen!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 28 Aug 2017, 12:54

Eerst slopen en dan een selfie, hmm...
|Nu moet ik denken aan het selfie liedje, terwijl dat eigenlijk gaat om 'maar eerst, laten we een selfie maken' ipv 'nu je dit gesloopt heb, gaan we een selfie maken!' xD

En veel plezier, ik moet zeggen dat sommigen nog best grappig zijn. :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Mon 28 Aug 2017, 14:08

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 28 Aug 2017, 14:13

Ja, precies dat!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sun 03 Sep 2017, 14:45

Vannacht heel apart gedroomd, deed mee aan een gokspel en ik won de jackpot maar ze konden me niet contant uit betalen ofzo. Ze hadden niet genoeg briefjes, wel hadden ze genoeg monopoly geld maarja, daar nam ik geen genoegen mee!

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Mon 04 Sep 2017, 10:11

Aparte dromen blijven maar komen! Vannacht was ik in de dierentuin en er was een nijlpaard die somehow steentjes aan het gooien was naar mensen voor de fun en 1 persoon die begon terug te gooien. De nijlpaard vond dat niet leuk maar bleef cool en zei tegen de persoon: ''kom eens hier naast me liggen en laat je partner een foto nemen. Zo''n kans krijg je nooit, ik eet je niet op hoor!'' De persoon geloofde dat en ging er bij liggen en net voordat de foto genomen werd ging de bek van de nijlpaard open en voordat hij zijn eerste hap nam werd ik wakker door mijn wekker...

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 04 Sep 2017, 19:21

Hmm....
ik had vannacht een droom, waardoor ik in het echt mijn hoofdkussen verplaatste naar het voeteneinde van mijn bed. In mijn droom moest dat een tas voorstellen. Daarna werd ik wakker en kon ik even niet slapen. Ben uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar was even raar.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Mon 11 Sep 2017, 08:51

Vannacht droomde ik dat ik naar en concert van Dadaroma ging (en dat gaat ook echt gebeuren want ik ga binnenkort een kaartje kopen voor de tourfinal in maart) en ik moest een taxi nemen ofzo en de taxichauffeur was Tomo van Dadaroma! (en dat zal wel niet gaan gebeuren hahahaha) Hij was heel lief en aardig en leuk xDDDD

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Fri 15 Sep 2017, 08:02

Shohei was in mijn droom vannacht en hij was bier aan het drinken. En hij was al aardig dronken gok ik want hij tekende met het witte schuim van het bier een baard op zijn gezicht xDD

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 15 Sep 2017, 10:13

LOL. Ik had raar gedroomd, heb merendeel al wel vergeten. Maar het ging erom dat ik met wat mensen ergens voor aan het vluchten waren/dat ik een verhaal vertelde over dat iemand met wat mensen op de vlucht was. En de naam Lizzie Borden kwam ook nog voor in het verhaal. In ieder geval apart.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 17 Sep 2017, 08:06

Net wakker geworden, wilde gewoon iets leuks dromen. Maar dat werd hem niet.

Maar het stomme ervan is dat ik even moest nadenken over wie het ging. Maar gaf een vibe af dat hef ging om een goede vriend en dat ik was met mijn voormalig vriendje?

Ik herinner mij het eind van de droom nog waarbij ik en 'vriendje' erachterkwamen dat 'beste vriend' zelfmoord heeft gepleegd in het schuurtje. Dus ik ben direct 112 gaan bellen. Ik wist niet zeker of ik wel het juiste nummer belde, dus de vrouw aan de andere kant hielp mij. Toen begon ik in huilen uit te barsten en te vertellen wat er gebeurd was. Dat het al niet goed ging met 'beste vriend'. Daarna laat 'vriendje' weten dat 'beste vriend' nog beweegd. Dus ik liet dat direct weten aan diegene aan de telefoon. Maar doordat het best intens was werd ik wakker en zei ik tegen mijzelf "GDI". Dit is echt vreemd wakker worden..

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sun 17 Sep 2017, 08:12

Dat is best een heftige droom zeg!!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 17 Sep 2017, 08:33

Shizu wrote: ‚ÜĎ
Sun 17 Sep 2017, 08:12
Dat is best een heftige droom zeg!!
Inderdaad. Nu ben ik wakker en kan gerust nog wel wat uurtjes slapen, maar laat maar...

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sun 17 Sep 2017, 10:08

Snap ik! Lekker genieten van je dag en vanavond weer proberen

Post Reply