Wat heb jij gedroomd vannacht?

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Wat heb jij gedroomd vannacht?

Post by Fran » Sat 28 Oct 2017, 10:48

Cool.

Ik was in gesprek geraakt met een gast die ook nog muzikant bleek te zijn. Hij was gaan jammen met zijn band en ik gaf advies die hij heel graag aannam. En hij wilde dat ik wat voor de band ging doen, zodat ze konden optreden.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Tue 21 Nov 2017, 08:56

Dus vannacht was ik bij Donald Trump op bezoek en we hadden gepraat over golf xDDD

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 11 Jan 2018, 10:22

Ik was kleding shoppen met Anvica en zij besloot broeken te pazsen van de mannenafdeling. Ze was tevreden met de spijkerbroeken die ze had uitgekozen en toen begon ik ook te denken aan dat ik broeken moest passen. Maar ik wist de maat niet. Dus een verkoopsternzat alles na te meten, maar er kwamen steeds mensen voorbij die wat wilden communiceren. Zo duurde het meten erg lang (Anvica zei dat ook) en ik ben wakker geworden zonder dat er een spijkerbroek is aangekocht in mijn droom.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Thu 11 Jan 2018, 11:36

Aww had je bijna een nieuwe spijkerbroek haha

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 15 Feb 2018, 13:14

Ik was bij het concert van emmurée en viel flauw. Ik werd opgevangen door de stafleden van de zaal en toen zat ik backstage te praten met de band.

Right.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 24 Mar 2018, 09:22

1 van de oude event managers van Abunai! (Blijkbaar in mijn droom weer actief) vroeg aan mij of ik op het podium wilde meedoen met een openingsstuk. Ik zeg ja en ga daar staan. Dan loopt ze weg en sta ik daar met meerdere mensen die ik niet ken. Na een tijdje begint iedereen te acteren en weet ik niet wat ik moet doen. Dan kijk ik naar het publiek en zie ik de event manager van Abunai! achterin staan en die probeert mij duidelijk te maken wat ik moet zeggen. Eenmaal als ik doorkrijg wat ik moet zeggen (immers zeer knap, want ik moest liplezen) begin ik met mijn act. Ik gooi er nog wat humor in en het publiek begint te lachen. Missie geslaagd. Ik werd bedankt en toen werd ik wakker.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply