Nieuw op AVO Magazine: Anime Lente 2018: 10 titels om naar uit te kijken!
Wat heb jij net gegeten en gedronken?
Moderator: Fran
- Dj_Robintje
- Anime Freak
Re: Wat heb jij net gegeten en gedronken?
Ik heb 2 uurtjes geleden 2 sandwishes met americain en een sandwish met Duo Penotti gegeten 
Daarbij dronk ik cola.

Daarbij dronk ik cola.

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!
- Dj_Robintje
- Anime Freak
Ik dronk dus net een lekkere tas (2 tassen eerder) groene thee met munt 
LEKKER!

LEKKER!

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!
Mijn moeder had van die Saroma (tegenwoordig Dr. Oetker) kloppudding gehaald! (Omdat het bijna kerst is.) Vet chill
Die hadden we toen ik klein was soms ook...Het was even heerlijk. =3

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

- Dj_Robintje
- Anime Freak
Ik heb net (maar dan echt net - zo'n minuut geleden) een sandwish opgegeten...
Nog even geduld voor het kerstdiner
Nog even geduld voor het kerstdiner

Banaan melk + Shin Ramyun!!~
(Als je van noodle/ramen houd en ook van heel erg pittig, dan moet je deze echt een keer proeven!!)
(Als je van noodle/ramen houd en ook van heel erg pittig, dan moet je deze echt een keer proeven!!)
❤
Die is inderdaad lekker, en makkelijk te krijgen trouwens: Xenoxleanne2me wrote:Banaan melk + Shin Ramyun!!~
In de winkel waar ik werk hebben we Thaise "Yum Yum"-noodles, garnaal of kippesmaak.
Ook lekker, nog iets heter en razend populair bij een hoop mensen die op de luchthaven werken.
Maar het zijn zoutbommen, hoewel de Shin-ramen per gewicht de helft aan zout heeft, maar even goed eet ik het niet meer dan eens per 2 of 3 weken. Er zit wat meer ( gedroogde) groente in de Shin.
Gisteren hebben mijn vrouw en ik brood gegeten, met lekkere dingen.
Vandaag zijn we met z'n drieen.
Ik heb gisteren en vandaag heldere ossestaart-bouillon gemaakt, voor nu.
( Lukt niet in 1 dag )
Mijn vrouw doet de rollade en groentes, onze zoon doet de paprika-saus en nog een paar dingen.
Daarna homemade custard-vla.
Van het vlees dat overbleef van de ossestaart heb ik een stoofschotel gemaakt met ui, wortel, komkommer, Shin-sojabean-paste, soya-saus, tomaat, oestersaus en een beetje sesam-olie.
Als "restje" voor later in de week

- Dj_Robintje
- Anime Freak
Ik at om 7u vanmorgen cornflakes (van die gewone) en ga me seffes nog een sandwish eten met goudwordt 

Laatste wat ik heb gegeten waren wat druiven en een wrap met zalm voor lunch