[TV] CATFISH

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

[TV] CATFISH

Post by Fran » Sun 24 Feb 2013, 19:53

Catfish: De TV Show is een Amerikaanse reality-based docudrama tv-serie uitgezonden op MTV over de waarheden en leugens van online dating. De show is gebaseerd op de 2010 film Catfish en wordt gehost door Nev Schulman. Het ging in première op 12 november 2012.

Een "catfish" is een persoon die valse profielen online zet en zich voordoet als iemand anders, door gebruik te maken van foto's en informatie van andere personen. Deze "catfish" maakt gebruik van social media zoals facebook en twitter, meestal met de bedoeling dat de andere persoon verliefd op hen wordt. En in deze serie zoekt Nev uit of de persoon dus ècht is of niet.

Heeft iemand CATFISH gezien? Misschien de film?
Sowieso is CATFISH de TV serie elke zondag om 19.00 uur te zien op MTV.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Re: [TV] CATFISH

Post by Shizu » Sun 24 Feb 2013, 20:43

Ik dacht toen ik Catfish las het om een katvis ging xD
Op scouting hebben we een jongen en die noemde we altijd een katvis en toen zei die altijd Blieauw (Blup + Miauw)
xD
Anyways,
nee nog nooit gezien..

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 24 Feb 2013, 21:14

Nee, dat is het niet. ^^ Maar had gekund! :)

Ik heb twee afleveringen gezien. En 1 vond ik wel schokken (en ik snapte het niet helemaal hoe het in elkaar zat) waarbij een meisje zich voordeed als jongen. En een man die heeft een klant (die ziet er goed uit) en die klant vroeg om de foto's te testen (hoe vrouwen erop reageren) en uiteindelijk kreeg die man dus iemand die verliefd werd op de karakter van deze man. Maar ja.. het was niet diegene die ze dacht dat het was.

Volgens mij probeert die Nev toch ervoor te zorgen dat het contact blijft. Dat het uiterlijk misschien dan anders is, maar karakter niet.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

as33kawaii
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by as33kawaii » Sun 24 Feb 2013, 21:34

1 ep gezien. Was ook eentje waarbij een jongedame zich voordeed als mannelijk model. De verliefde dame was niet blij..

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 24 Feb 2013, 21:49

as33kawaii wrote:1 ep gezien. Was ook eentje waarbij een jongedame zich voordeed als mannelijk model. De verliefde dame was niet blij..
Dan hebben we dezelfde aflevering gezien. Uiteindelijk zijn ze vrienden geworden (nadat alles is besproken)?

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 25 Feb 2013, 13:56

Ik heb er eentje gezien waarbij het omgekeerd was. Ik heb de ep niet uigekeken en weet dus nie wie het origineel was, maar er werden foto's gebruikt van een vrouwelijk model in die ep =). Was natuurlijk best vreemd voor de man die erin getrapt was.

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 25 Feb 2013, 14:23

Klopt. Je wordt eigenlijk verliefd op een foto van iemand in combinatie van een karakter. En dat kan ook gespeeld worden.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

as33kawaii
Otaku
Otaku

Post by as33kawaii » Mon 25 Feb 2013, 18:00

Fran wrote:
as33kawaii wrote:1 ep gezien. Was ook eentje waarbij een jongedame zich voordeed als mannelijk model. De verliefde dame was niet blij..
Dan hebben we dezelfde aflevering gezien. Uiteindelijk zijn ze vrienden geworden (nadat alles is besproken)?
ja, ze zijn soort van vrienden geworden. En de verliefde dame heeft uiteindelijk kunnen skypen met het mannelijke model.

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 25 Feb 2013, 18:57

as33kawaii wrote:
Fran wrote:
ja, ze zijn soort van vrienden geworden. En de verliefde dame heeft uiteindelijk kunnen skypen met het mannelijke model.
Maar ja.. dat is leuk en aardig.. ze had al we een nieuwe vriend.

Maar goed, dit soort programma's zijn wel interessant.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Post by Shizu » Sat 09 Mar 2013, 23:47

Ik kijk er nu naar en gaat over een jongen en een meisje die elkaar al 10 jaar kennen maar nog nooit in get echt ontmoet. De jongen schaamt zich. Hij weegt 250 kilo.
Het meisje heeft een serieuze relatie met een ander. En ze weet nu niet meer wie ze leuk vind

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 10 Mar 2013, 00:02

Ah ja, die zag ik afgelopen zondag. Ik ben benieuwd wat ze nu gaat doen.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

sssascha
Sushi lover
Sushi lover

Post by sssascha » Sun 10 Mar 2013, 17:02

SuperShizuko wrote:Ik kijk er nu naar en gaat over een jongen en een meisje die elkaar al 10 jaar kennen maar nog nooit in get echt ontmoet. De jongen schaamt zich. Hij weegt 250 kilo.
Het meisje heeft een serieuze relatie met een ander. En ze weet nu niet meer wie ze leuk vind
Ja die heb ik gisteren ook gezien. Maar ze had het uit gemaakt met de gene van die seriese relatie [scot] omdat ze eigenlijk niet klaar was voor een relatie omdat 3 jaar geleden der ex een einden aan het leven heeft gemaakt. Toen zij het na 7 jaar uit maakte.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 10 Mar 2013, 17:29

Ja klopt. Maar ben benieuwd wat ze uiteindelijk heeft gedaan. Want dat krijg je niet te zien. Ze heeft nog wel contact met die andere gozer.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

sssascha
Sushi lover
Sushi lover

Post by sssascha » Sun 10 Mar 2013, 20:31

ja ik weet ook neit wat ze heeft gedaan. Ze had idd nog contact met hem. En ze waren binnenkort van plan om weer af te spreken

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 10 Mar 2013, 20:40

Ja klopt. Trouwens.. hebben jullie de aflevering van deze avond gezien?

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply