[TV] CATFISH

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: [TV] CATFISH

Post by Fran » Sat 06 Apr 2013, 21:50

Ik vroeg mij af of jullie al eens zijn beetgenomen (zo noem ik het maar) door zo'n CATFISH?

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 31 Aug 2013, 18:19

Seizoen is inmiddels begonnen op MTV NL! Kijken jullie ook?

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by Cypher » Sat 31 Aug 2013, 19:14

Fran wrote:Seizoen is inmiddels begonnen op MTV NL! Kijken jullie ook?
Klinkt interessant maar ben meestal niet zo van de reality series. Denk dat ik hem dan ook maar oversla :)

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 31 Aug 2013, 19:15

Ah OK. Ik vind het wel interessant, juist omdat je dus heel snel voor de gek gehouden kan worden.

Ik vond de aflevering van CATFISH (dacht dat het aflevering 1 van seizoen 2 was) die ik net gezien heb nogal gestoord.
Een meisje is verloofd met een gast die ze nog nooit gezien heeft. Na de dood van haar vader heeft deze gast haar uit de put geholpen. Hoop toch altijd dat dingen kloppen en dat het geen catfish was. Maar in dit geval was het een catfish.

En wie was het?

Haar allerbeste vriendin en haar neef die al een tijdje bij haar inwoont. Hoe gestoord is dat?

Haar allerbeste vriendin ziet het meisje als zusje. Ze wilde haar uit de put helpen, maar kon haar niet bereiken. Met het profiel van een jongen kon ze dat dus wel.

Wat haar neef ermee te maken had? Nuja.. dit meisje had telefoonseks met de catfish, maar dat was niet met haar beste vriendin. Daar was een mannelijke stem voor nodig en dat was dus de neef.

Meidje voelde zich in de zeik genomen, maar de neef van haar beste vriendin is toch wel wat voor haar gaan voelen. Nu ja.. twee mensen = 1 persoon met een foto van een model.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sat 31 Aug 2013, 19:25

Fran wrote:Ah OK. Ik vind het wel interessant, juist omdat je dus heel snel voor de gek gehouden kan worden.

Ik vond de aflevering van CATFISH (dacht dat het aflevering 1 van seizoen 2 was) die ik net gezien heb nogal gestoord.
Een meisje is verloofd met een gast die ze nog nooit gezien heeft. Na de dood van haar vader heeft deze gast haar uit de put geholpen. Hoop toch altijd dat dingen kloppen en dat het geen catfish was. Maar in dit geval was het een catfish.

En wie was het?

Haar allerbeste vriendin en haar neef die al een tijdje bij haar inwoont. Hoe gestoord is dat?

Haar allerbeste vriendin ziet het meisje als zusje. Ze wilde haar uit de put helpen, maar kon haar niet bereiken. Met het profiel van een jongen kon ze dat dus wel.

Wat haar neef ermee te maken had? Nuja.. dit meisje had telefoonseks met de catfish, maar dat was niet met haar beste vriendin. Daar was een mannelijke stem voor nodig en dat was dus de neef.

Meidje voelde zich in de zeik genomen, maar de neef van haar beste vriendin is toch wel wat voor haar gaan voelen. Nu ja.. twee mensen = 1 persoon met een foto van een model.
Als ik het zo van je hoor was het ook nogal gestoord. :oops:
Dat is wel heel erg. Kan me niet bedenken dat mensen het zover laten komen. Het eerste idee was met goeie bedoelingen, misschien geen goed idee maar enig sinds te verklaren. Dat het uiteindelijk zover uitloopt tot een verloving en telefoon seks met de neef van haar vriendin? Dan had je er toch echt al een punt achter moeten zetten naar mijn idee.

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 31 Aug 2013, 19:50

Mjah, maar ja....
Ze zei dat ze niet echt 'Ja' heeft gezegd, maar 'oké', want ze was nogal verrast door de aanzoek.
Maargoed, het is wel besproken en ik neem aan uitgesproken. Ze gaan nu niet meer zoveel met elkaar om zoals eerder. Maar dat snap ik wel.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 15 Sep 2013, 19:14

Ik heb al zoveel afleveringen gezien waar de persoon waar de ander mee praat niet de persoon is op de foto. Maar vandaag dus wel. Sorry voor de spoiler. ;)

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sun 15 Sep 2013, 20:36

Hey, dat komt inderdaad niet veel voor! Gaat het dan nog om een catfish?

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 15 Sep 2013, 20:39

Spitch TVB wrote:Hey, dat komt inderdaad niet veel voor! Gaat het dan nog om een catfish?
Nee! Dit was gewoon even zo gelopen door zoals dat meisje al zei: bad timing. En men was aan het twijfelen geraakt doordat...
de telefoonnummer van de jongen geregistreerd stond op een andere naam. Maar hij had al die jaren ditzelfde nummer. Waarom het geregistreerd stond op naam van een (getrouwde) man, was onduidelijk.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Tue 17 Sep 2013, 22:00

Ah ja, als het langskomt kijk ik er ook naar. Soms best leuk/interessant om te zien. Voor zover ik weet ben ik nog niet gecatfished (ja ik maak er maar een werkwoord van haha) Maar je weet nooit.. Goed googlen mensen :p

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 17 Sep 2013, 23:21

Zeker goed googlen. Maar sommigen kennen elkaar al jaren en na een tijdje denk je daar waarschijnlijk niet meer aan om te controleren (denk ik dan?).

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 22 Sep 2013, 18:21

Het is weer catfish tijd!

Nu een jongen die tussen twee vrouwen zit. Hij kent een meidje via internet voor 2 en half jaar, nooit ontmoet enzo. En hij heeft een vriendin voor 6 maanden.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sun 22 Sep 2013, 18:45

Fran wrote:Het is weer catfish tijd!

Nu een jongen die tussen twee vrouwen zit. Hij kent een meidje via internet voor 2 en half jaar, nooit ontmoet enzo. En hij heeft een vriendin voor 6 maanden.
Dan zou ik zeggen dat je toch echt een keus moet maken... of eigenlijk moest maken, ergens 6 maanden terug misschien. :-x
Heb nog steeds geen aflevering van deze serie gezien moet ik bekennen. :oops:

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 22 Sep 2013, 19:10

Belachelijke gast,
heeft na het zien van de catfish toch gekozen voor zijn huidige vriendin. Maar die moest er dus over nadenken. Ze heeft hem toch een tweede kans gegeven. Catfish vond het maar niks dat hij al een vriendin had. Als zij eerder naar buiten was gekomen met het verhaal dat zij niet het meisje was van de foto, dan had het anders gelopen. Ze is namelijk niet lelijk.....
Ik had hem ook geen tweede kans gegeven.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 29 Sep 2013, 19:31

Nog een belachelijke gast!
Meidje ken al even een Skylar Hazen, maar heeft 2 foto's en weet weinig van hem. Maar ze praten wel tegen elkaar alsof ze een relatie hebben, maar zij zegt dat dat er niet is. Wel vriendschappelijk en ze wilt eventueel wel verder, maar het ligt er natuurlijk aan.

Gast is een catfish en een flinke eikel ook. Hij heeft dit meisje en ook vele anderen meiden gebruikt om even te oefenen (zijn skills). Dus emotioneel voelde hij totaal niks voor haar, maar hij zei wel van die dingen die overkomen alsof je dat wel doet. Hij leek er ook geen spijt van te hebben. En hij wilde ook kappen met zijn 'Skylar Hazen' karakter en vond dit meisje wel geschikt, want ze was bijzonder etc. etc. Nou ja. Hij heeft haar verder met rust gelaten en zij gaat gewoon verder met haar leven. Maar heeft zich wel rot gevoeld erover. Logisch. Maar het is een sterk meisje.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply