Instagram?

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Instagram?

Post by Fran » Wed 30 Mar 2016, 13:41

Haha:

Instagram kwam eerder deze maand onder vuur te liggen toen het liet weten plannen te hebben om de chronologische tijdlijn in te ruilen voor een algoritme die de volgorde van foto’s bepaalt. Hier ziet het bedrijf voorlopig van af.

“We luisteren naar jullie en verzekeren dat er op dit moment niets in jullie feed zal veranderen. We beloven dat we het jullie laten weten wanneer we veranderingen gaan doorvoeren,” laat Instagram weten op Twitter.

Wat wél gaat veranderen is de tijdsduur van de filmpjes op Instagram. In plaats van 30 seconden kunnen gebruikers nu video’s plaatsen van 1 minuut. Volgens Instagram besteden mensen meer tijd aan het kijken van filmpjes op het platform en wil men mensen de gelegenheid geven om meer verhalen met elkaar te delen. (telegraaf)

Al die hysterie over dat je dan notificaties aan moest zetten van mensen (dat werden uiteindelijk zoveel foto's met die vraag van.. zet notificaties aan bij) was voor niks?

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Raito
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by Raito » Thu 31 Mar 2016, 11:24

Ik ben echt super blij dat instagram hun chronologische tijdlijn niet veranderen. Het zou instagram kapot gemaakt hebben als ze het wel gedaan hadden.
Fran wrote:Haha:
Al die hysterie over dat je dan notificaties aan moest zetten van mensen (dat werden uiteindelijk zoveel foto's met die vraag van.. zet notificaties aan bij) was voor niks?
hahah idd xd k had het ook gedaan, toch maar die foto verwijderen :p

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 31 Mar 2016, 13:26

Raito wrote:Ik ben echt super blij dat instagram hun chronologische tijdlijn niet veranderen. Het zou instagram kapot gemaakt hebben als ze het wel gedaan hadden.
Fran wrote:Haha:
hahah idd xd k had het ook gedaan, toch maar die foto verwijderen :p
Had het bij jou niet gezien, ik zag het bij andere bekenden wel. Maar inderdaad, het zou instagram minder leuk gemaakt hebben als ze het doorgezet zouden hebben.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Thu 31 Mar 2016, 21:33

Ik ben ook blij dat het toch chronologisch bleef! Echt, als dat veranderd denk ik dat ik Instagram vaarwel zeg... Ik bekijk het al niet zo veel, maar vind het leuk om terug te kijken tot 'mijn vorige bezoek'.

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 31 Mar 2016, 22:06

Ik mis momenteel al best wel veel dingen op Facebook. Soms kom ik iets tegen wat al 15 uur terug is gepost en dan denk je dat het nieuw is... Ik vind zoiets niet passen bij instagram.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Susuyachan
Sushi lover
Sushi lover

Post by Susuyachan » Wed 06 Apr 2016, 22:53

Ik heb ook instagram! (zie dit topic nu pas omg) Ik heb er 2 (@susuyachan) (@fandomsan)

Volgens mij denkt instagram niet meer dat ze het verder gaan voeren over de posts want dat zou verschrikkelijk zijn. Want nu zie je eigenlijk alles (als je niet teveel mensen volgt) en ik persoonlijk vind dat heel erg prettig. ik hoop zeker dat instagram het dan ook niet doorvoerd

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 31 Dec 2016, 15:22

Tijd voor een bestnine van 2016! https://2016bestnine.com

Image

Merendeels Japan. xD

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 15 Feb 2018, 21:23

Nog even een herhaling. :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 22 Feb 2018, 21:16

Ik ben trouwens een test aan het doen om meer foto's te delen op Instagram (die van AVO, niet mijn persoonlijke), maar het stomme ervan is dat ik het nog best moeilijk vind.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Post by Shizu » Fri 23 Feb 2018, 11:52

Ja dat is het zeker, als je per se een bepaald aantal per week wilt posten en zo regelmaat erin houden dan is dat heel erg lastig. Ik probeer om de 2-3 te posten maar soms zit er 1 dag tussen en soms ook 5 (dan weet ik niet wat ik moet posten haha..) Maar voor AVO lijkt dat nog lastiger inderdaad....

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 24 Feb 2018, 08:57

Mijn persoonlijke heb ik voorlopig zelfs op prive gezet. Als ik weer een leuke foto heb, dan deel ik die wel. Maar voor AVO is het lastig. Dit weekend is er genoeg te doen. Dus heb wat mensen gevraagd om met foto's te komen (gezien ik thuisblijf), maar heb zelf genoeg van gisteren. Dus ben wel even zoet.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Post by Shizu » Sat 24 Feb 2018, 13:53

Oh dat is goed om te horen!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 24 Mar 2018, 14:06

Blijkbaar gaat Instagram de tijdlijn chronologisch(er) maken.
https://www.dutchcowboys.nl/socialmedia ... logisch-er

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply