MCM Comic Con Belgiƫ

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: MCM Comic Con Belgiƫ

Post by Fran » Thu 10 Nov 2016, 23:25

Ik denk dat als dit echt vervelend werd gevonden door de bezoekers, dat ze zeker wat klachten hebben gehad. Maar van de standhouders zullen ze wel wat horen. Is wel vervelend voor MCM, want deze standhouders zullen wel twee keer denken om nogmaals hier te gaan staan.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Raito
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by Raito » Thu 10 Nov 2016, 23:43

Ja idd, t blijf een spijtige zaak :(
Ze zullen toch beter moeten doen als er ng een editie komt

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 11 Nov 2016, 00:00

We moeten het afwachten!!

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

belsammael
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by belsammael » Fri 11 Nov 2016, 07:58

Benieuwd of er nog een editie komt met zo'n uitkomst inderdaad... - best wel een bijzondere wending eigenlijk. :s

Ik had zelf kaartjes gewonnen voor deze Comic Con, maar we hebben ze uiteindelijk niet gebruikt omdat er al andere plannen waren dat weekend, het best wel ver reizen is, en het programma ons nou niet heel echt bijzonder leek... - ik geloof ook dat ze maar iets van 2-3 speciale gasten hadden..?

- Voorzitter Stichting 'Abunai!'

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 11 Nov 2016, 10:31

Gezien ik het programma verder niet echt bekeken heb en ik het al zag op de FB pagina (iemand vroeg of er iemand van The Walking Dead aanwezig was):
Not on this edition. We did, however, have Enver Gjokaj (Agent Carter), Eugene Simon and Ian Beattie (Game of Thrones) and Jamie Bamber (Battlestar Galactica).
Also present were YouTube stars Jamie Jo, Luke Cutforth, Evan Edinger and Tomska!
De organisatie zelf blijft er positief onder, als ik het allemaal lees. (Al reageren ze nu niet actief meer, als ik het goed zie)

Maar ik lees ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel negatieve reacties. Mensen die heel veel hebben betaald voor een weekend die hen toch niet beviel, terwijl anderen met gemak goedkoper of zelfs via een actie gratis naar binnen konden. Denk dat er toch veel hoge verwachtingen waren voor de eerste editie, omdat MCM toch wel een zeer bekende naam is (verwachting is dan ook veel ervaring).

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply