Van Abbemuseum: Yuki en de Vloek van de Verdwijnende Beelden

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Van Abbemuseum: Yuki en de Vloek van de Verdwijnende Beelden

Post by Fran » Fri 08 Dec 2017, 22:14

Yuki en de Vloek van de Verdwijnende Beelden

Ik kwam dit tegen (dank 4chan) en wilde het met jullie delen. Ik vind het altijd wel interessant hoe men de promo draait om mensen aan te trekken naar het museum te komen.

Het Van Abbemuseum wordt bedreigd met het verdwijnen van beelden. Het een na het andere schilderij vervaagt; de kleuren lopen weg. Het lijkt wel of er een vloek over uitgesproken is. Om de kunstwerken te redden is de Japanse Yuki ingevlogen. Yuki is een Manga-meisje in het bezit van Oosterse krachten om de vloek te verdrijven. Dit kan alleen door heel goed naar de kunstwerken te kijken. Yuki en haar hulpkrachten gaan hard aan de slag. Maar gaat het Yuki en jullie lukken om voldoende punten te scoren om de vloek te verslaan? En krijgt Yuki uiteindelijk haar eigen spiegelbeeld nog terug? Yuki neemt jullie mee door de collectiepresentatie The Making of Modern Art.
Deze rondleiding is bedoeld voor het hele gezin.

Deze theatrale rondleiding vindt iedere eerste en derde zondag van de maand plaats (en tijdens vakantieperiodes ook op extra dagen). Kijk bij programma voor de actuele data van de theatrale rondleiding. Kosten deelname: ‚ā¨3,- per persoon, kinderen t/m 5 jaar doen gratis mee. Elke eerste zondag van de maand is er een gebarentolk onderdeel van de voorstelling, waardoor de theatrale rondleiding ook toegankelijk is voor dove en slechthorende gezinsleden. Voor meer informatie en om je in te schrijven: http://bit.ly/2ocYPOb

In samenwerking met: Theater in Context - Ingrid Duindam en Mirjam Veldhuijzen van Zanten.
Actrices: Narhea Goossens en Rebecca Schoolmeesters

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 4

Re: Van Abbemuseum: Yuki en de Vloek van de Verdwijnende Beelden

Post by Shizu » Sat 09 Dec 2017, 07:20

Volgens mij is dat echt superleuk voor de kids!

Yasumi
Moderator
Moderator
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Van Abbemuseum: Yuki en de Vloek van de Verdwijnende Beelden

Post by Yasumi » Mon 11 Dec 2017, 14:10

Leuk idee ja!

Post Reply