Dj_Robintje niet langer als Global Moderator

Hier kan je informatie vinden over de vernieuwingen, regels en verzonden nieuwsbrieven van AVO!

Moderator: Fran

Post Reply
Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Dj_Robintje niet langer als Global Moderator

Post by Dj_Robintje » Tue 28 Jul 2015, 21:21

Lieve AVO-ers

We naderen stilletjes aan mijn 10-jarig lidmaatschap. Ondertussen ben ik ook reeds 9 jaar in het team… Eerst tijdelijk, maar dat mocht mooi verder groeien naar een geweldig leuke samenwerking.

Mijn drukke leventje, met enkele kleine tegenslagen, houdt me nu even meer bezig. Waardoor ik veel te weinig tijd kan vrijmaken voor AVO. Daarom hen ik besloten om (alvast tijdelijk) mijn moderatorjas uit te trekken en mijn jasje als 'lid' weer aan te trekken. MAAR Fran heeft iets moois voorzien voor ons 'oude' moderatoren. Ik krijg namellijk net als mijn collega Spitch een speciale moderatorjas.

Het waren 9 jaren vol ups en downs, vol interessante gesprekken, leuke wedstrijden, ernstige discussies en ga zo maar door. AVO is voor mij steeds een thuis geweest, een plek waar ik steeds terecht kon met mijn zorgen, voor mijn plezier en waar ik steeds een vriend terugvond. Heel wat AVO-leden beschouw ik als vrienden, de collega’s en ex-collega’s zijn zeker vrienden geworden.

Er is een tijd voor komen en gaan, mijn tijd om te gaan als moderator is gekomen. Op zijn tijd kom ik misschien wel weer terug om mijn moderatorjas aan te trekken, als Fran en de rest me dan nog graag zien terugkomen.

Ik zal nooit vergeten hoe we aan sommige avonturen begonnen, zoals de blog! AVO is niet zomaar een klein forumpje, maar een geweldige plek, een thuis en een heuse community. Het is Frans leven, haar droom en ik kan haar enkel nog heel veel geluk wensen, samen met iedereen die in het team zit of nog in het team zal komen. Zowel op het forum als bloggers! Alsook mensen die andere dingen doen om te ondersteunen.

Dit is dus mijn afscheid als global-moderator, maar ik zal absoluut blijven rondhangen. AVO is een plek die ik in mijn hart heb gesloten!

Ik wil ook Fran, Cypher, Spitch en alle anderen met wie ik mocht samenwerken bedanken. De leden uiteraard! En graag meld ik ook dat jullie me via hier, via mail, via facebook of waar dan ook altijd nog mogen contacteren. Ik blijft dezelfde Dj Robintje, met een even groot hart voor AVO en de leden hier!

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Cypher
Moderator
Moderator

Re: Dj_Robintje niet langer als Global Moderator

Post by Cypher » Tue 28 Jul 2015, 21:33

Dit is uiteraard nooit fijn om te lezen maar wel erg begrijpelijk. Fijn om te lezen dat je toch geen spijt hebt en bereid bent als de gelegenheid er weer mocht komen terug te komen als echte moderator.

Goed verwoord en ik ben in elk geval blij dat we jou hier nog steeds kunnen verwachten, al is het nu in een andere rol.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Tue 28 Jul 2015, 21:42

Ook ik zal nog even reageren als admin:

Lieve Dj,

Ik vind het erg jammer dat ik afscheid moet nemen van een goede kracht, een collega. Jij loopt al zeer lang mee en zoals je al zei, eerst was het ook maar tijdelijk. Maar de samenwerking beviel mij goed en ik bood je aan om te blijven. Dat heb je gedaan, dat heb je jaren volgehouden - ik weet dat het niet altijd even makkelijk was -!

Het doet mij goed om te lezen hoe je nu over AVO denkt, dat het bij jou gegroeid is, dat je het een thuisbasis vindt (online dan) en dat je leuke herinneringen hebt!

Dj Robintje, vanaf heden ben je een speciale lid van AVO Forum; ik verwacht niet dat je van de aardbodem zult verdwijnen. Ik kijk uit naar jouw bijdragen hier en op AVO Blog.

Ik wil je nog bedanken voor de jaren, steun en toeverlaat als Global Mod en als vriendin. Ik waardeer enorm wat je gedaan hebt!

Fran

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Tue 28 Jul 2015, 21:46

Dankjulliewel collega's!

Op de momenten dat het lukt, zal ik uiteraard nog graag een blogberichtje schrijven en hier lekker ronddwalen! Zo snel zijn jullie niet volledig van me af ;)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 28 Jul 2015, 21:48

Je was een oprichtende moderator voor heel veel dingen, DJ! Je stempel is goed gezet :). Jammer van het global-mod af zijn, maar het leven gaat door he :D. En Speciul zijn is ook speciaal!

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Tue 28 Jul 2015, 21:49

Dj_Robintje wrote: Zo snel zijn jullie niet volledig van me af ;)
Haha, mooi zo!

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Sandy
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by Sandy » Wed 29 Jul 2015, 09:26

wow wat heb je dat mooi geschreven. 9 jaar is een behoorlijk lange tijd, logisch dat dit forum dan een beetje je thuis wordt, kan ik me alles bij voorstellen ;-) Succes met alles!

Groetjes, Sandy

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Wed 29 Jul 2015, 15:48

Dankjewel Sandy en Spitch.

Image

Post Reply