[16 feb] Traagheid/offline forum

Hier kan je informatie vinden over de vernieuwingen, regels en verzonden nieuwsbrieven van AVO!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

[16 feb] Traagheid/offline forum

Post by Fran » Sun 21 Feb 2016, 11:15

Zoals jullie de afgelopen dagen gemerkt hebben, hebben de sites van AVO het een beetje moeilijk. We hebben dagen gehad waarbij we om de haverklap offline waren voor niet langer dan een minuut. Of dat er 'te veel connecties' waren en nu ondervinden we een traagheid.

Heel vervelend voor mij, want ik wil dat de sites online blijven. Maar het is ook vervelend voor de bezoekers die de sites willen bezoeken. En dan helemaal op het forum, want daar wil je nog weleens reageren op actuele onderwerpen.

De hosting is bezig met het achterhalen van het probleem of misschien wel problemen. Voor nu is het dus zaak om geduld te hebben bij het plaatsen van berichten.

In ieder geval heb je van mij de excuses, want ik vind het gewoon vervelend! Een site die traag is, daar wil niemand iets mee doen. Dus ik hoop dat jullie blijven langskomen en actief willen zijn, tussen de problemen van de site door!

Fran

P.S. Ik heb de datum erbij gezet, zodat jullie weten hoe lang dit probleem al gaande is.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: [16 feb] Traagheid/offline forum

Post by Cypher » Sun 21 Feb 2016, 17:14

Hoop dat alles weer vlot naar behoren gaat werken. Dit loopt nu al een tijdje en van wat ik kan zien is vandaag één van de mindere dagen waar er meer storingen lijken te zijn.

Misschien dat ze na het weekend er weer wat meer mensen hebben die zich ermee bezig gaan houden bij de hosting partij? :?:

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 21 Feb 2016, 17:17

Ja, ik hoop inderdaad morgen iets te vernemen van de hosting! :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 23 Feb 2016, 16:34

Gisteravond is gemeld dat het probleem al sinds vrijdagavond is verholpen. Al heb ik het afgelopen weekend wel wat traagheid gehad. Maar mochten jullie ergens last van hebben bij het bezoeken van de site, laat het weten!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply