Nieuw op AVO Magazine: Anime Lente 2018: 10 titels om naar uit te kijken!
AVO Forum updates 2017
Moderator: Fran
Re: AVO Forum updates 2017
Aanpassing nodig:
Onder 'notifications' (te vinden in menubalk naast private messages) is niet goed te identificeren welk bericht nieuw is, en welke niet, doordat alles dezelfde kleur is. Je ziet het pas als je met je muis eroverheen gaat, en dan alsnog is het een kleine verschil.
Onder 'notifications' (te vinden in menubalk naast private messages) is niet goed te identificeren welk bericht nieuw is, en welke niet, doordat alles dezelfde kleur is. Je ziet het pas als je met je muis eroverheen gaat, en dan alsnog is het een kleine verschil.
Ik ben er nog niet aan toe gekomen om de traagheid te onderzoeken. Ik denk dat ik daarvoor echt moet gaan zitten.
Ah, dat zou fijn zijn. Weet ook dat sommigen het juist helemaal niks vinden en daarom weg blijven.
Ik ga gewoon naar AVO en terwijl het laadt doe ik even wat anders. Geduld is een schone zaak!

Ben ik het zeker mee eens, maar ik kijk er natuurlijk weer anders naar (AVO is en blijft mijn kindje) dan de bezoeker die dagelijks of een paar keer in de week langskomt. 
Maar dank!

Maar dank!

Dus, lol. Ik deed een extensie update, en toen waren alle sidebars weg, terwijl dat niet de extensie was die ik aan het updaten was. Maar in ieder geval lijkt het forum nu sneller te lopen?
Nou ja, dat scheelt dan maar. Ik heb nu alleen de sidebar op de homepage ingesteld staan. Eerder was er ook een sidebar ingesteld als je een topic bekijkt, maar bij nader inzien heb ik dat niet meer ingesteld staan. Ik hoor natuurlijk wel hoe het bevalt.
Het is een stuk sneller dan eerst! Top. Het was me al opgevallen dat de sidebar weg was gisteren, maar ik dacht al dat je ermee bezig was ofzo.
Hopelijk blijft het zo snel. Scheelt weer
Hopelijk blijft het zo snel. Scheelt weer

Ik was er ook mee bezig. Maar de sidebar is op de hoofdpagina gewoon aanwezig, toch?
Ik heb een 'News Slider' toegevoegd aan de indexpagina, waarin dus nieuwtjes in komen te staan van AVO Forum/Magazine en Events. Maar ik weet niet wat jullie ervan vinden. Ik hoor het graag.