Officiële UnsraW AVO Meeting

Zin in een meeting? Kijk dan hier of er een meeting gepland is en meld je aan!
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Officiële UnsraW AVO Meeting

Post by Fran » Fri 05 Feb 2010, 20:26

Jimbow wrote:
Fran wrote:Oh tof. Daar had ik nog niet op gekeken. Soms is dat forum een spamzooi, maar ook heel handig voor nieuws :P

@Aiko, thnx. Maar dit is nog niet alles! Darcy Maris' deel moet nog komen!
Op die van Darcy staan we wel met zn 3en :lol:
Jaha! Het bewijs dat we met z'n drietjes waren :P

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by Dj_Robintje » Fri 05 Feb 2010, 20:30

Wat leuke foto's!
Ziet ernaar uit dat jullie nog aan het nagenieten waren...

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Wolf
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Wolf » Fri 05 Feb 2010, 20:35

echt geweldige foto's xD
Is dat een ijsje ergens op het eind?:D xD

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Fri 05 Feb 2010, 21:34

Dat is inderdaad ijs met chocolade :P

Ik heb wat foto's gevonden van het concert:
http://www.flickr.com/photos/jantinezandbergen/
De eerste zeven moet je hebben!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 07 Feb 2010, 14:24

Weinig foto's zeg!

Ik wacht met smart op de foto's van Darcy Maris!

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Sun 07 Feb 2010, 16:40

Fran wrote:Weinig foto's zeg!

Ik wacht met smart op de foto's van Darcy Maris!
Ja, meer kon ik er niet vinden ><
En ook ik wacht er op! ;)

Qaphsiel
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Qaphsiel » Sun 07 Feb 2010, 22:56

Leuk om te lezen dat de meeting en concert enorm geslaagd was!!!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 10 Feb 2010, 00:14

Darcy Maris, waar blijft ge met de foto's?

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Post by Darcy Maris » Thu 11 Feb 2010, 17:10

Fran wrote:Hehehehe, de microfoon in je dromen? Oh, dat moet Darcy Maris horen :P
o_______________0 Freakin'... o.0 Van mezelf kan ik het nog begrijpen, maar ik dacht dat jij hetero was Jimbow? o.0

Anyways ^_^" Verslagje staat bij de spoiler! ^_^
Spoiler: weergeven
Concertverslagje!!!

Donderdag 4 februari 2010
Tivoli de Helling
UnsraW

Mijn donderdag begon al goed! Hoewel ik eigenlijk vrij behoorde te hebben moest ik terugkomen naar school omdat een leuke roostermaker had bedacht dat eindexamen tekenen dan maar moest gaan tekenen. Fijn! ><” Uiteindelijk was het gelukkig toch nog gezellig, dit onder andere omdat ik rond een uur of 2 toch al flink naar de avond begon te verlangen. Toen ik half 4 eindelijk thuis kwam ben ik dan ook bijna meteen gaan omkleden! Ik had toevallig net een weekje ervoor een paar geweldige cyberbeenwarmers gekocht bij de Claires (geweldige winkel!) en eigenlijk wilde ik die nu persé aandoen. Eén probleem... UnsraW is niet heel erg cyber en mijn outfit was zacht uitgedrukt vrolijk en gekleurd. Ik heb nog even staan twijfelen maar vond het ergens toch wel leuk om anders te gaan dan de rest zou doen dus ja, ik ging cyber! ^_^
Uiteindelijk was ik zoals gewoonlijk laat (het zal ook niet) dus de bus die ik nam zou om tien over 6 op het station aankomen. Ik werd in de bus gebeld door Fran die mij vertelde ook vertraging te hebben en dat ze Jimbow niet kon bereiken. Oeps! Eenmaal bij het station heb ik gerend naar het afspreek punt in de hoop Jimbow daar te vinden (al had ik geen idee hoe hij eruit zag -.-”) en hoewel ik hem niet zag, zag ik Frannie wel! Joy and pleasure! Nu Jimbow nog.
De zoektocht was redelijk tevergeefs en hoewel ik nog heb staan roepen “AVO FORUM! JOEHOEEEE” kwam er geen reactie. Half 7 zijn we uiteindelijk toch maar richting de bussen gegaan. As usual wisten Fran en ik niet welke bus we moesten hebben en helaas, de gothics die we normaal gesproken volgen waren al weg. Tijdens het zoeken naar de juiste bus hoorden we ineens “Hey!” en goddank, daar stond Jimbow! Fran was opgelucht, zij had redelijk in de angst gezeten dat hij zijn eerste concert toch niet had kunnen meemaken. Na een gezellige busreis en nog geen 5 minuten wachten voor Tivoli waren we binnen. De merchandise stond er al en hoewel ik eigenlijk van plan was na het concert wat te kopen raadde Fran me aan het nu te doen. Maar goed ook, de CDs waren bijna op! o.0 Ik kocht een Tshirt (kon het niet laten!) en een CD en wilde eigenlijk ook nog een poster die ik in verband met kreukels toch nog maar niet gekocht heb.
Wij de zaal in en wat kleding betreft, ja ik viel op. Achteraf was ik dan ook enorm blij met mijn kledingkeuze. In de zaal hoefden we niet heel lang te wachten voor UnsraW opkwam. We stonden rechts van zanger Yuuki en iets links van gitarist Rai. Ze waren GE-WEL-DIG! Yuuki kwam regelmatig het publiek in duiken als hij er al niet in getrokken werd, er werd water over ons gesproeid, de microfoon werd afgetrokken, er werd gevraagd of we onze boobs wilden laten zien (show me your BOOBS!) en de bandleden hadden er ook gewoon zichtbaar lol in! Bij het nummer ‘Karma’ deden we samen met de band ook nog een leuk dansje. “Draai je armen, kruis ze, sla op vuist!”. Jaja, ik ken hem nog steeds!
Het kaartje mocht dan iets aan de prijs zijn, het concert was het zeker meer dan waard!
Achteraf even wat gedronken en toen in de rij voor de merch en het signeren! Ik heb nog een poster gekocht. Een mini want de laatste grote poster mocht Jimbow van mij hebben, die had tenslotte nog niks anders gekocht! Daarna door naar het signeren. Eén klein ding wat ik wel jammer vond; het was goed georganiseerd met drangrekken, bewaking en al. Dit zorgde voor een snelle doorstroom maar ook voor het feit dat je bijna geen persoonlijk contact kon maken met de bandleden. Jammer. Maar dat woog niet op tegen de leuke dingen! Hoewel foto’s maken verboden was heb ik er stiekem toch nog twee proberen te maken tijdens het signeren (foei!).
Toen de band eindelijk wegging en wij stonden uit te rusten raakte we nog even aan de praat met een man van de beveiliging. Erg leuk dat die man interesse erin toonde! ^_^ We zagen toen in de deuropening ook nog ergens het silhouette van één van de bandleden. Ik riep nog naar hem “you want to see my boobs?” Maar helaas hij verliet zijn deurpost niet! :P Ook op weg naar bus zagen we nog even iemand staan in het backstage gedeelte maar de gedaante was helaas te snel verdwenen om er een goede foto van te kunnen maken.
Na deze leuke happening zijn we terug op het Centraal Station nog even gaan nababbelen onder het genot van een bezoek aan de Burger King, dat vol zat met concertgangers xD. Daarna was het toch echt tijd voor afscheid! Ik had ervan genoten!!
Fotoooooo's!!!!!

Voor het concert *dum dum*
Image
Image
Image
Na het concet *vermoeid en bezweet :P *
Image
Image
Image
Image
Stiekeme foto's! (ssst!)
Volgens mij is dit de drummer!
Image
Zanger en gitarist
Image
Hier stond een artiest, hij vluchtte helaas toen hij de fangirls hoorde >_>"
Image

Overigens; de echte bassist had de band verlaten maar de tijdelijke bassist die er nu bij was mag van mij best blijven! Wat een stuk! o.0

Image

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Thu 11 Feb 2010, 17:19

Haha, ik ben ook hetero, kan ook niet zeggen dat het een leuke droom was >< Eerder een hele vreemde :P

Maargoed, waarom ik dus te laat was, ik stond aan de verkeerde kant van het station te wachten ><

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Post by Darcy Maris » Thu 11 Feb 2010, 17:38

Toch wel? Lol volgende keer als je zo'n droom hebt mag je ze best naar mij doorverwijzen ^_^
Lol I know, volgende keer gaat het wel goed ^_^

Image

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Thu 11 Feb 2010, 17:44

Haha, zal ik doen :P

Dat is trouwens niet de drummer, dat was de gitarist die echt recht voor ons stond :P

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 11 Feb 2010, 20:18

Jimbow wrote:Haha, zal ik doen :P

Dat is trouwens niet de drummer, dat was de gitarist die echt recht voor ons stond :P
Wilde ik net zeggen, dat is Rai dus :D

Gitarist heet Jin als ik last.fm mag geloven.
Jin heeft ooit gespeeld in Black:List.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Tue 16 Feb 2010, 22:10

Die foto's van darcy zijn btw ook leuk ^^.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 23 Feb 2010, 21:16

Het is een mazzel dat ze ons niet na het concert eruit hebben gegooid, omdat we met een paar meter afstand foto's stonden te maken van onszelf ipv de artiesten XD

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Locked