Let's Camp: AVO Kamperen?

Zin in een meeting? Kijk dan hier of er een meeting gepland is en meld je aan!
Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Let's Camp: AVO Kamperen?

Post by Dj_Robintje » Tue 10 Aug 2010, 15:06

Op die manier heb ik ooit al iemand ontmoet, dus waarom niet :)
Zelfs voor de 'niet-kampeerders' die niet zo ver van de camping wonen, is het interessant, want je kan er makkelijk even op bezoek gaan =D

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Tue 10 Aug 2010, 15:09

Maar er zit hoe dan ook een prijskaartje aan vast.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Tue 10 Aug 2010, 15:51

Dat is waar. De haalbaarheid hiervan moet gecontrolleerd worden.
Ik zou natuurlijk wel eerder richting NL trekken met het OV als het niet voor enkele uurtjes is. Dan is dat het geld ook al meer waard voor mij.

Daarnaast is er de planning van het waar en wanneer, het zal niet makkelijk worden om een moment te vinden waarop de meeste die willen komen, ook kunnen komen ;)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 10 Aug 2010, 16:01

Daarbij moet gedacht worden: als men zich aanmeld, dat diegene er ook van bewust is te betalen, ook als deze opeens afhaakt (al zou het een klein percentage zijn, gezien niemand wilt dat Fran in de problemen komt, toch?).

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Selena~Cleopatra
Otaku
Otaku

Post by Selena~Cleopatra » Tue 10 Aug 2010, 17:04

Wij hebben dit jaar met een ander forum een redelijk grote meet gedaan en toen deden we het zo: kijken wie interesse had, kijken waar een mogelijkheid tot slapen was, mensen melden aan en dat is meteen helft betalen + geld dat je geeft is niet terug te vorderen tenzij bij goede reden (zoals ziekte e.d.), dan konden we reserveren voor de aangemelde mensen. Wie niet betaalde was gewoon niet aangemeld. Maar dan moet iedereen wel best wat op voorhand willen plannen hè... Het is natuurlijk wel beter voor jezelf zodat je niet meteen de grote kost op je dak krijgt!

BE the change you want to see in the world!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 10 Aug 2010, 17:05

Selena~Cleopatra wrote:Wij hebben dit jaar met een ander forum een redelijk grote meet gedaan en toen deden we het zo: kijken wie interesse had, kijken waar een mogelijkheid tot slapen was, mensen melden aan en dat is meteen helft betalen + geld dat je geeft is niet terug te vorderen tenzij bij goede reden (zoals ziekte e.d.), dan konden we reserveren voor de aangemelde mensen. Wie niet betaalde was gewoon niet aangemeld. Maar dan moet iedereen wel best wat op voorhand willen plannen hè... Het is natuurlijk wel beter voor jezelf zodat je niet meteen de grote kost op je dak krijgt!
Precies precies. Ik dacht zelf ook aan een bedrag alvast betalen. Want het gaat niet om een paar euro's!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Selena~Cleopatra
Otaku
Otaku

Post by Selena~Cleopatra » Tue 10 Aug 2010, 17:07

Neen idd, het is best een grote kost. Ik hielp mee organiseren en het eten was zelfs inbegrepen in de prijs bij ons. Wat een boodschappen waren dat om te doen + je moet enorm veel rekening houden met iedereen. We waren tenslotte uiteindelijk met 12 mensen!
Voor een programma: wat doen en niet, raad ik je goed te overleggen, want wij hebben veel problemen gehad daardoor. Mensen die niet op de hoogte waren enzo. Mails sturen om alle bijzonderheden te melden is nog altijd beter dan op het forum gooien. Dat weet ik nu ook. Zeker in een topic van een paar pagina's lang :s

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 10 Aug 2010, 17:17

We hebben op dit moment nog mailproblemen dankzij onze hosting, maar inderdaad, ik merkte al op dat een gewone meeting al niet goed overkomt bij iedereen! Bedankt voor je tips!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Selena~Cleopatra
Otaku
Otaku

Post by Selena~Cleopatra » Tue 10 Aug 2010, 23:17

Graag gedaan :) Ik hoop dat je er ook iets aan hebt!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 11 Aug 2010, 14:29

Ik ook. Ik heb wel ervaring met het plannen van reizen (en boeken) vanwege de opleiding toerisme. Maar de juiste plek vinden + met een grote groep iets plannen (van mensen die je misschien niet eens zo goed ken) is natuurlijk een ander verhaal.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Locked