AVO meeting?

Zin in een meeting? Kijk dan hier of er een meeting gepland is en meld je aan!
Locked
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

AVO meeting?

Post by Fran » Sun 25 Oct 2009, 18:29

Jimbow wrote:Haha, leuk om mensen die je op internet ontmoet ook een keer in het echt te ontmoeten!

Misschien moeten we binnenkort is een AVO meet doen?
Gezien dit in het dagboek van Dj stond en dat een dagboek is, dacht ik.. laat ik de discussie eens hier halen!

Een AVO meeting in NL heb ik al vaak geprobeerd te organiseren, maar er is gewoon weinig oor naar. Het moet dan ergens op de grens van NL en Belgie zijn, zodat je dan de meeste tegemoet kan komen.

Maar dan heb je ook nog: kan je dan komen, heb je niet wat gepland? Mag je wel van je ouder(s)? etc. etc.

Amersfoort is op zich redelijk bereikbaar. Als ik vaak meetings zie staan op andere fora, is het vaak in Amsterdam, Den Bosch, Utrecht of heel zelden in Zwolle.

Een beetje van die middelpunten om af te spreken. Het is erg moeilijk om iets te plannen, want je moet ook nog wat doen. De meeste geven al heel wat uit, voordat ze kunnen komen en is het geld op om nog iets leuks te doen.

Meetings organiseren is moeilijk... mensen motiveren om te komen, nog moeilijker!

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: AVO meeting?

Post by Spitch TVB » Sun 25 Oct 2009, 18:48

IK WEET HET!! KOM ALLEMAAL NAAR CARDIFF!!! 8D *waves flag*

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Mon 26 Oct 2009, 14:41

Amersfoort kan misschien wel makkelijk bereikbaar zijn vanuit de meeste plaatsen uit Nederland, voor mij is het een dure grap dan!
Met de auto moet ik vrij ver rijden (duur qua brandstof en niet bepaald aangenaam om te doen alleen dan...) en met het openbaar vervoer betaal ik zo'n 25 euro om er te geraken.
Dan heb ik nog niks gedaan op de meet!!! Iets drinken, een festival of een museum bezoeken kost ook nog eens geld...

Daarom dat ik wou brainstormen om eens een andere plaats te zoeken die iets centraler ligt voor de meeste avo-ers.
Het kan nooit voor iedereen goed zijn!

Maar Amersfoort en omstreken zijn al vaker aan de beurt geweest, nu eens wat anders?
Of is dat nu zo'n onlogische redenering van mij?

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 26 Oct 2009, 17:13

Ik heb een AVO meet in Amsterdam gehad. Dat leek toen haast wel een stelletjesmeeting. Gingen we het 'torture' museum in. XD

Volgens mij 1 keer in Utrecht. Maar ik kan me ook verwarren met een ander forum. Heb ook een 'minimeet' met Darcy gehad, maar dat was eigenlijk ook onzin om dat zo te noemen XD

Verder is er helemaal geen meet geweest.... zo moeilijk is het om met AVO leden tot een conclusie te komen.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Mon 26 Oct 2009, 17:23

Al 2 meets achter de rug, dat vind ik nog wel redelijk wat hoor :P

Tjah, waar wonen de meeste mensen? Had toch het idee dat de meesten in Zuid-Nederland/België wonen, dus dan is een meeting ergens in het zuiden wel het meest logisch.
En ik kan er dus sowieso niet bij zijn x]

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 26 Oct 2009, 17:35

Kaida wrote:Al 2 meets achter de rug, dat vind ik nog wel redelijk wat hoor :P

Tjah, waar wonen de meeste mensen? Had toch het idee dat de meesten in Zuid-Nederland/België wonen, dus dan is een meeting ergens in het zuiden wel het meest logisch.
En ik kan er dus sowieso niet bij zijn x]
Voor een forum dat eigenlijk 6 jaar bestaat? Nee, ik vind van niet...

Ik zal nog eens checken op het oude forum....

We zijn met heel wat ideetjes gestart. Oja.. een Nox Obscura meeting.. met mij en mijn vriend. Verder meldde niemand zich aan. Dat is dus geen meeting.
Chibicon meet, om te vieren dat AVO 5 jaar bestaat, met mij en een lid die liever met iemand anders ging optrekken. Uiteindelijk was het geen meeting meer. Een blamage ;)

Een bevrijdingsfestival in Zwolle, bedacht door Vevina. Ik ging ernaartoe. Ook niet echt een meeting te noemen, nou ja.. meeting is ontmoeten, maar het was meer een afspraak met een vriendin.

Utrecht 'shoppen op zijn Japans' is niet eens doorgegaan. We kwamen niet verder met 'leuk idee'.
We waren nog bezig met het bedenken van een kampeermeet. Hetzelfde als hierboven.

Ik zou zeggen, als Amersfoort zo ver is.. wat is voor Dj een beter plek? Ik kan wel gaan gokken, maar ik heb liever dat je het zelf zegt :D

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Doorligplek
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by Doorligplek » Mon 26 Oct 2009, 18:07

Tilburg of eindhoven niet makkelijker? Lijkt me wel dat daar meer te doen valt?

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 26 Oct 2009, 18:10

Ik ben er niet bekend. Dus dat moet allemaal uitgezocht worden of er is iemand lid die er wel wat van af weet? ;)

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Post by Darcy Maris » Mon 26 Oct 2009, 18:23

Ik kom hier weer de spelbreker zijn maar te ver naar het zuiden is voor mij al lastig met mijn "grote budget". Ik woon praktisch in Utrecht en ver reizen kost gewoon veel geld. Maarja, dat probleem heeft iedereen denk ik zo.

Het is wel zo dat, als mensen in de buurt een auto hebben, je zou kunnen afspreken om met zijn allen met de auto te gaan. Dan zijn brandstofkosten opeens heel laag. Ik weet echter niemand in de buurt met een auto.

Wat datum betreft maakt het mij (gelukkig) weinig uit. Ik zou wat dat betreft ver vooruit plannen. Eind januari ofsow. Dan is er genoeg tijd om voor te bereiden en hebben leden kans om de datum vrij te houden. Mijn mama vindt het tegenwoordig goed als ik in mijn eentje weg ben, dat scheelt alweer :P

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 26 Oct 2009, 18:26

Ik heb een voordeelurenkaart, dus als je met mij reist krijg je 40% korting.

Uiteindelijk, als mensen uit België en het midden van het land (even als voorbeeld hè) elkaar willen ontmoeten, zou iedereen wat moeten uitgeven.

En dat is nu het punt van discussie, daarom is er maar 1 echte meeting geweest in Amsterdam met een groep. En dat is iets van 3 a 4 jaar terug. :/

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Post by Darcy Maris » Mon 26 Oct 2009, 18:29

Kijk, dat maakt het voor mij al een stuk leuker om te reizen :)

Tsja reiskosten blijven een probleem. >< Ik moet zeggen dat ik niet zo goed weet wat een centraal punt is om te meeten.... Maar ik denk dat half/half dan toch echt het voordeligst is.

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Mon 26 Oct 2009, 18:30

Mijn moeder is het nu ook eens...
Eerst niet, maar nu wel ;)

Ik vind het vooral moeilijk omdat je nooit iedereen kan 'tevreden stellen'.
We wonen enorm verspreid in dat opzicht ;)

De hoge reiskosten en de lange reistijden houden mij een beetje tegen... Als je 2-3 uur moet reizen, is het al snel wat balen ;)

Ik was nu eig wat aan't kijken of er in Noord-Limburg niet iets is waar iets te beleven valt en dat goed bereikbaar is voor wat meer leden...
Ik wil deze zomer Vev gaan bezoeken, maar dan een paar dagen. Dan zou ik misschien nog wat mensen kunnen bezoeken... Dat is niet helemaal hetzelfde en het zouden mini-meets zijn. Maar ik kijk er enorm naar uit om wat mensen te ontmoeten ;)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 26 Oct 2009, 18:35

Zo'n kaartje kost iets van 55 euro + je hebt meteen een OV chipkaart.

Bij de Amsterdam meeting kwamen een aantal mensen uit Groningen, iemand kwam uit Weert, volgens mij was er ook nog iemand die ver moest reizen. Dus je moet het er echt voor over hebben om iemand te ontmoeten (blijkbaar).

Ik snap dat reiskosten en duur een probleem is, groot gelijk om daarover te vallen. Ik heb nu ook geen OV kaart meer, daarom zo'n voordeelurenkaart. Het reizen is nu eenmaal duur. En met de auto is ook niet altijd een optie (denk aan parkeren: duuuur!).

Om vevina te ontmoeten, moet je wel richting Zwolle, dat is ook een flink stuk en verder dan Amersfoort ;)

Maar gezien je zei dat alle meetings in de omgeving van Amersfoort was, heb ik alles op een rij gezet en gezien dat je daarin ongelijk had. Juist de ideetjes waren wel in de buurt. Maar we zijn veelal niet verder gekomen dan ideetjes.

Zelfs een onderwerp met de vraag in welke provincie je zou willen meeting was nogal voorspellend: natuurlijk in je eigen provincie!

Richting Limburg (NL) reizen is voor mij al richting 2 uur reizen btw ;)

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Mon 26 Oct 2009, 18:38

Ja, ik weet het...
Maar het is anders om een weekendje te gaan logeren... Dan is de reistijd minder balen ;)

Dus het moet nog wat meer richting midden NL gaan... Om het aangenamer te maken voor de meeste?
Ik probeer maar wat te zoeken ;)

Net omdat ik nu mag en omdat ik echt enorm graag wat mensen van hier wil ontmoeten...
En een tussen plaats lijkt mij het meest geschikt...
Alleen had ik geen idee waar het interessantste was ;)

Image

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Post by Darcy Maris » Mon 26 Oct 2009, 18:49

Ik denk dat we, voor we kijken naar wat interessant is, eerst moeten kijken naar wat het beste ligt wat afstand betreft. Daarna kunnen we kijken naar wat in die omgeving leuk is, er is altijd wel wat te doen. In het ergste geval kun je altijd zelf nog wat leuks bedenken om te doen.

Image

Locked