AVO meeting?

Zin in een meeting? Kijk dan hier of er een meeting gepland is en meld je aan!
Locked
MoonCat
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by MoonCat » Mon 02 Nov 2009, 20:59

Ik wil ook wel komen :)

Heb opzich wel al een aantal meetings gedaan met een ander forum en ik vind het lange reizen niet zo erg als ik niet alleen op de trein zit :p (ik moest sowieso ook via Gent [van Oostende]) en moest ik bij iemand kunnen logeren.
Ik doe er trouwens al iets van 100 min over om in Antwerpen te raken. Met de trein naar bv. Eindhoven is ongeveer 4:40 uur.

Maar het is voornamelijk het prijskaartje die tegen steekt :p (ik heb al twee zomers niet gewerkt door tweede zit, dus ik moet op mn geld zitten)
In België kun je makkelijk een go-pass kopen, maar in Nederland bestaat zo'n systeem spijtig genoeg niet en door NL met de trein is ook allesbehalve goedkoop.

Sowieso zou ik ook bij iemand willen logeren moest ik komen, want 8 uur reizen in een dag is echt niet tof.
Een keer gedaan en nooit meer, ik kon net de laatste trein naar Oostende nemen of ik zat vast in Brussel-Zuid ( :shock: de horror)

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: AVO meeting?

Post by Fran » Mon 02 Nov 2009, 21:03

Hmm, dat moet dan toch afgesproken worden. Toch ken ik niemand die dichtbij Brabant/Limburg woont. Want dat zou kunnen betekenen dat je toch nog even moet reizen om ergens te slapen.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Mon 02 Nov 2009, 21:27

Als je tot het Belgische Limburg kan reizen, kan ik je verder normaal wel meenemen...

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Mon 02 Nov 2009, 21:32

Er is in ieder geval animo genoeg voor een meet! :mrgreen:

vevina
Haiku writer
Haiku writer

Post by vevina » Wed 04 Nov 2009, 17:15

als als we nu bijvoorbld eens voor de grap een lijstje maken
met woonplaatsen van mensen... die wel aan een meeting mee willen werken
dus er ook wel iets voor uit willen geven

als we dat doen en mensen zich daaruit aanmelden op dat lijstje
kun je zien war de meesten wonen en kun je er mischien een conclusie uit trekken
en als mensen dan ook aangeven tot hoeveel geld of zo ze willen rijzen
of tot hoe ver of als ze een ov hebben welke dan
dan kun je zo mischien aan de hand daar van het zien

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 04 Nov 2009, 17:31

Dat kunnen we voor de grap doen, of voor de serieusheid.

Maar in de meeste profielen staan de woonplaatsen. Dus zou het enkelt een taak zijn voor diegene die interesse heeft om dat te noteren? ;)

In ieder geval zijn we al zover dat we een aantal woonplaatsen genoteerd hebben, waar we heen kunnen. In Brabant/Limburg ;)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Wed 04 Nov 2009, 20:30

Wil het toch even melden, mijn waterput staat dus in omgeving Drachten/Leeuwarden. xD

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 04 Nov 2009, 20:51

Kaida, even terugkomen op die actie van de Blokker. Want even terug was zo'n zelfde actie (maar dan voor 1 persoon) bij de kruidvat. Dus ik dacht al.. 27,50 per kaartje? Wat duur! Maar het blijkt voor 2 personen te zijn :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Wed 04 Nov 2009, 22:00

Fran wrote:Kaida, even terugkomen op die actie van de Blokker. Want even terug was zo'n zelfde actie (maar dan voor 1 persoon) bij de kruidvat. Dus ik dacht al.. 27,50 per kaartje? Wat duur! Maar het blijkt voor 2 personen te zijn :)
ja klopt ^^ maar zelfs voor 1 persoon is het niet duur hoor, voor mij zit een retourtje Breda zo rond de 40 euro geloof ik, dus dat scheelt ook al =]
De kaartjes zijn nu geloof ik geldig t/m Februari, en er waren bij ons in het dorp 600 beschikbaar.
Niet echt veel, dus eigenlijk moet ik snel gaan overleggen. Maar ik kom er nooit aan toe ><

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 04 Nov 2009, 22:07

Kaida wrote:
Fran wrote:Kaida, even terugkomen op die actie van de Blokker. Want even terug was zo'n zelfde actie (maar dan voor 1 persoon) bij de kruidvat. Dus ik dacht al.. 27,50 per kaartje? Wat duur! Maar het blijkt voor 2 personen te zijn :)
ja klopt ^^ maar zelfs voor 1 persoon is het niet duur hoor, voor mij zit een retourtje Breda zo rond de 40 euro geloof ik, dus dat scheelt ook al =]
De kaartjes zijn nu geloof ik geldig t/m Februari, en er waren bij ons in het dorp 600 beschikbaar.
Niet echt veel, dus eigenlijk moet ik snel gaan overleggen. Maar ik kom er nooit aan toe ><
Dus dan hebben we een deadline van onze meeting: eind februari 2010 max!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Mon 09 Nov 2009, 23:03

En in mei dan op Anime Con? Ik mag daar misschien we naar toe:O,, ik doe daar een meeting voor mensen van msn:O,,alleen voor de anime peopletjes dan. Want dat zou dan opzich samen met chibicon een goede plek zijn om de meeste te kunnen meeten.

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Tue 10 Nov 2009, 20:00

Die haal ik niet, maar dat wil niet zeggen dat het geen idee kan zijn voor andere avo-ers!
I wanna meet! (ik wil meeten) En anderen ook, dus geen probleem als er een paar komen, op wat verschillende plekkies zodat iedereen toch al een paar mensen kan ontmoeten :d

Haha!
Het is zo'n 3 uur reizen met de auto, als alles nog wat vlotjes verloopt...
En met de trein/bus *gaat even checken*. God wat is dit moeilijk. Kan er mij iemand helpen met via waar ik zou moeten reizen dan? :d
Dan kan ik eens piepen hoelang dit duurt en wat het kost (3 uur alleen in de wagen, horor! Moest vriendlief willen meereizen, misschien haalbaar :p)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 10 Nov 2009, 20:03

Aiko, paar jaar terug had je erbij moeten zijn. Toen vierde ik 5 jaar AVO in mijn eentje op Chibicon ;)

Nadeel is wel, dat mensen wel een kaartje moeten kopen (en op tijd moeten zijn), dus moet zo'n meeting wel lang van te voren geregeld worden. Anders ga je nog mensen teleurstellen. Maar zeker een optie, maar dan zonder de Belgen, neem ik aan!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Tue 10 Nov 2009, 20:33

Ik had vandaag aan mijn paps dus gevraagd of ik naar anime con mogt,het mogt wel,maar is wel voor mij anderhalf uur met de auto rijden -.-",maarja, tis te doen. Hopelijk dat er daar dan wel mensen zullen zijn van AVO forum ;).maarja je weet het nooit van te voren.

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Tue 10 Nov 2009, 20:37

Ik wil wel, maar niet alleen ;) 3 uurtjes auto rijden, alleen, is niet zo'n fun...
Maar als ik vriendlief ofzo overtuigd krijg :p Wie weet... He <3 anime, heb ik gistre ondekt :p Per toeval :)

Of is dit geen toeval? :)

Image

Locked