AVO meeting?

Zin in een meeting? Kijk dan hier of er een meeting gepland is en meld je aan!
Locked
Jimbow
Bangya
Bangya
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: AVO meeting?

Post by Jimbow » Wed 03 Mar 2010, 23:07

Ik weet niet hoe het zit met de data enzo, maar als het in het weekend georganiseerd wordt, ben ik er zeker bij! :)

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Fri 05 Mar 2010, 18:09

Ik wou alvast wachten tot mei, of misschien zelfs later.
Dan is de ergste drukte voor dit schooljaar voor mij voorbij. Alle stages achter de rug en dan kan ik volop een leuke meeting proberen te organiseren.

Plaats en tijd, wel... Zo gauw ik wat op het oog heb... ;)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Admin
Beheerder
Beheerder

Post by Admin » Fri 23 Apr 2010, 00:54

Voor diegene die graag een meeting willen hebben. Fran is druk bezig met het organiseren met de picknick meeting, waarbij je niet verplicht bent tot een kaartje kopen voor een concert. Alleen wilt het niet erg lukken met het verzinnen van de data en de plek en dergelijke.

Het verloopt zeer stroef en dát terwijl er hier al meerdere malen is aangegeven dat men wel interesse heeft in een meeting. Laat even weten of je nog interesse hebt in de betreffende topic. Bedankt!

Even wat anders: Mocht je een idee hebben voor een meeting en jij denkt dat dit perfect is voor een AVO meeting? Stuur een PM naar 1 van de beheerders (Admin, Fran, Dj Robintje of Spitch TVB) met je idee. Wij zien graag eigen initiatieven (indien goed opgezet, maar dat is altijd na de ideevorming te doen), want het organiseren van een meeting en het promoten ervan kost veel tijd en eventueel geld.

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl

Locked