Nieuw op AVO Magazine: Anime Lente 2018: 10 titels om naar uit te kijken!
Ava & signature contest
- Dj_Robintje
- Anime Freak
Re: Ava & signature contest
1 van de 2 setjes die ik in gedachten heb is af =D
Straks de volgende =D
Straks de volgende =D

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!
- Dj_Robintje
- Anime Freak
Set 1 - Tea:

Set 2 - Music:

Het is me best oké gelukt na een hele lange tijd niets gedaan te krijgen of echt veel te hebben bewerkt! Ik ben relatief tevreden

Set 2 - Music:

Het is me best oké gelukt na een hele lange tijd niets gedaan te krijgen of echt veel te hebben bewerkt! Ik ben relatief tevreden

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!
Bedankt voor de stemmen. Vergeet niet dat je twee mag kiezen. Maar je mag ook 1 kiezen.
Ik neem aan dat ik gwn nog kan stemmen..? xD
Vond het best moeilijk om 2 te kiezen, ze zijn allemaal zo mooi!~
Vond het best moeilijk om 2 te kiezen, ze zijn allemaal zo mooi!~
❤
- Dj_Robintje
- Anime Freak
Ik heb gestemd voor beauty en voor inspiration

Vond het erg lastig om de beste twee te kiezen. Na kritisch gekeken te hebben na alles als setje is mijn stem gedaan.
Mijn stemmen gingen naar inspiration en music, dit was wanneer ik het als geheel setje bekeek met kleine marge (naar mijn mening) beter dan de rest.
Zit allemaal wel erg dicht bij elkaar moet ik zeggen, heb nog nooit zo vaak op en neer moeten scrollen om te stemmen.
Mijn stemmen gingen naar inspiration en music, dit was wanneer ik het als geheel setje bekeek met kleine marge (naar mijn mening) beter dan de rest.
Zit allemaal wel erg dicht bij elkaar moet ik zeggen, heb nog nooit zo vaak op en neer moeten scrollen om te stemmen.
- Admin
- Beheerder
Wij kunnen een winnaar uitroepen: namelijk dit setje van Aiko!

Met 5 stemmen overall! Van harte gefeliciteerd.
Een ander setje van Aiko, maar ook die van Celii deden ook erg goed. Maar ik denk dat het zwart-witte nogal aantrok.

Met 5 stemmen overall! Van harte gefeliciteerd.

Een ander setje van Aiko, maar ook die van Celii deden ook erg goed. Maar ik denk dat het zwart-witte nogal aantrok.

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!
Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!
Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl