Je bent van harte welkom om zelf wedstrijden te starten, vergeet je wedstrijd niet en sluit hem ook netjes af (met stemmen en de winnaar uitroepen).

Deze lijk me leuk haha,, maar denk nog moeilijker xDDoorligplek wrote:Misschien een wedstrijd voor een leuke video of een leuk eigengemaakt liedje?
Maar een wedstrijd is juist leuk als het een uitdaging is of willen jullie het makkelijk hebben en wedstrijden hebben die je kan maken met twee vingers in je neus?leanne2me wrote:^ lijkt me best lastig als je iemand krijg met iets erop waarvan je helemaal niks weet xD
Deze lijk me leuk haha,, maar denk nog moeilijker xDDoorligplek wrote:Misschien een wedstrijd voor een leuke video of een leuk eigengemaakt liedje?
Maar, dan wil ik het niet al te ingewikkeld maken. Zoals bijvoorbeeld Keith en Kaida hebben gedaan met opdrachten zonder inzendingen.leanne2me wrote:^ das waar,, kan altijd proberen, hehe~
Fran wrote:Is het misschien niet een idee om een contest te houden (signature, wallpaper) met iemands anders favoriete show/anime/manga/band? Dus dat iedere deelnemer een favoriete show moet opgeven, al deze shows in een hoge hoed gaat en na het grabbelen je een show krijgt die je misschien niet zo leuk vindt, maar waar je je wat meer op moet concentreren om iets moois af te leveren. Of vinden jullie dit te moeilijk?
Hoe zie je je dat precies voor je?Dj_Robintje wrote:Iets rond een favo (Japanse) game designen?