Revampen van de Hunts

Zin om een spannend speurtocht te houden? Dan zijn de huntings geschikt voor jou.

Regelmatig houden we nieuwe spannende huntings! Doe mee en beleef de spanning!

Subfora: Normal Hunts, Special Hunts
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Revampen van de Hunts

Post by Fran » Mon 03 Mar 2014, 22:31

En niet iedereen vind het niet ok om te veranderen van personage. Sommigen willen gewoon graag het spelletje door blijven spelen. :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by Cypher » Mon 03 Mar 2014, 22:43

Een soort van optie om terug te keren als een ander, misschien iets wat in het verhaal enig sinds verwerkt zou kunnen worden, wat niet tot verplichtingen leid of afbreuk aan de sfeer.

Op die manier is het aan ieder zelf om een beetje aan te voelen wat ze plezant vinden.

Ben hier verder vrij stil omdat ik niet echt wat nuttigs heb toe te voegen verder. :oops:

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Kattergirl
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by Kattergirl » Fri 28 Mar 2014, 23:30

Om even dit onderwerp weer eens een beetje een boost te geven:

Ik heb zelf nog niet zo veel in te brengen, aangezien ik pas 1 hunt gezien heb. Hier is echter wat me opgevallen is:

-Het was mij niet helemaal duidelijk hoe het werkte, waardoor ik het eerst 1x wilde aanzien. Misschien dat dat meer nieuwe mensen weghoudt. (Kan ook aan mij liggen hoor)
-Er doen relatief weinig mensen mee, terwijl het spel gericht is op vrij veel mensen. Misschien dat het een spel moet worden dat inderdaad op minder mensen gericht is.

Voor nu is dit alles wat ik hierover kan zeggen. Echt creatief ben ik niet om eerlijk te zijn.

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Fri 28 Mar 2014, 23:45

Alle reacties zijn welkom, Kattergirl. Spitch heeft gewoon meningen nodig om te kijken wat zij kan veranderen, waardoor het voor iedereen leuk is en blijft. :)

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sun 30 Mar 2014, 12:52

@Kattegirl: Dat zijn inderdaad allemaal punten waar we op verder moeten bouwen. Origineel waren de regels heel simpel en waren we met veel meer om te spelen. Omdat een heleboel van de oudere leden uiteindelijk aan een druk werkbestaan en zelfs een familie zijn begonnen, kregen we minder aanmeldingen en moesten we regels verzinnen om die kleinere aantallen te compenseren. Voor mensen die al jaren hunten, is dat geen probleem, want zij weten nog wel hoe het er origineel aan toe ging en dan zijn de nieuwere regels gewoon een aanvulling op het originele plan. De mensen die het nog nooit gedaan hebben, hebben die basis niet mee. Ook zat ik te denken dat we misschien minder geschreven moeten gaan werken. Ikzelf heb mijn hele jeugd forum-based zaken gedaan, die dus vooral ook text-based waren. Tegenwoordig is dat veelal 'ouderwets'. Wie wil er nu nog lange teksten lezen? Misschien dat we met een langere voorbereiding daar nog wat aan kunnen doen. Hmm...

Dus bedankt voor je inzichten, Kat. Ik zie dat we gewoon tabula rasa moeten doen en de hunts van nul af terug opbouwen =).

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Post Reply