Persona 3 - THE HUNT (X3)

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: Persona 3 - THE HUNT (X3)

Post by Fran » Tue 11 Oct 2011, 23:17

Pff.... je hebt het wel errug spannend gemaakt vandaag!

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by Spitch TVB » Tue 11 Oct 2011, 23:26

Dag 5: (Niet meer) Vermist – deel3

Daar was ze dus, de superheld. “En wij ons maar zorgen maken!” siste you-know, maar dat… had ze echter beter niet gedaan. Super Darcy snoof even you-knows adem en voorwaar ik zeg u, met een zwaai van haar in superhandschoen gehulde vinger en een wel heel zure blik op haar gezicht, wees ze in you-knows richting.

“Jij was het!!” riep ze. “Wacht tot ik je te pakken krijg!” “Wat?!!” You-know deinsde achteruit. Wat ging er nu weer in die gekkin om? “Ik deed helemaal niks!” Maar Darcy had er geen oren naar. Ze wist gewoon zeker dat het you-know was geweest, voor de 100 procent! “Bewijs het dan dat jij het niet was!” riep ze, maar dat was natuurlijk moeilijk. Niemand van de groep kon dit zolang de echte Schaduw zich nog niet had laten zien!

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 11 Oct 2011, 23:27

Okee... wat gaat er nu weer gebeuren????

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 11 Oct 2011, 23:51

Dag 5: (Helemaal niet meer) Vermist – deel4

En natuurlijk, klokslag twaalf, gebeurde het dan… Luid kwaadaardig lachend riep één van de laatste AVOers haar Persona op. De schim torende hoog boven haar uit (botste zelfs z’n kop tegen het plafond), grommend en schreeuwend. Dus… het was toch…

De andere drie konden niet anders dan nu ook hun eigen Persona op te roepen. Dit werd menens! “Stop ermee nu je nog kan!” werd er geroepen, maar het mocht niet baten. Hun vriendin was al helemaal door de duisternis ingepalmd. Het enige wat ze nog konden doen, was haar verslaan!

Met z’n allen stortten ze zich op hun aanvaller. Het gevecht duurde lang… VEEL te lang. Jeetje, hoe lang kon dit duren, het was drie tegen één? Wat had ze hiervoor wel gegeten misschien? Een doos amfetaminen misschien? Maar na drie kwartier zwaardjes zwaaien en vlagen magische energie rond te hebben gespetterd, zag het team eindelijk een opening.

“Dit stopt nu!” En ja, dat deed het. Met goedgepland teamwork en extra geslinger in de kroonluchter door Darcy, werd de laatste Shadow geveld.

En deze was… Inderdaad you-know!

Gefeliciteerd mensen! Jullie hebben en jullie zelf en vooral Super Darcy gered van een eng bestaan als Shadow!

En dus kan ik bij deze meedelen… Dat de gewone AVO’ers het spel hebben gewonnen!
Proficiat!!!

Image

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Post by Darcy Maris » Tue 11 Oct 2011, 23:54

Wow.. Bijna was super Darcy opgegeten door Shadowness! Bedankt mede-AVO-ers!
Helaas shadows, goed gespeeld!!!!!! Ik dacht werkelijk niet dat you-know het was!
En mede-avo-ers... GEFELICITEERD!
Leuk georganiseerd Spitch! :D

Image

Martine
Haiku writer
Haiku writer

Post by Martine » Wed 12 Oct 2011, 00:00

Yeah, de gewone AVO-ers hebben gewonnen! Toch jammer dat ik er zo snel uit lag.
Ik vind dat Spitch deze hunt erg goed heeft georganiseerd, leuke verhaaltjes!
Misschien dat er een volgende keer meer leden willen meedoen waardoor de hunt iets langer kan duren?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 12 Oct 2011, 00:04

Dus toch! Ik heb lang zitten twijfelen tussen Mooncat en you-know en op het laatste moment toch anders gestemd! Is maar goed ook ^_^ Gefeliciteerd!

"Wow! Dat liep dus nog goed af! Kunnen we nu vakantie vieren in Japan? Of willen jullie naar huis?"

@Martine, dat wilden we heel graag met deze hunting. Ik heb enorm mijn best gedaan om te promoten via de social media + de AVO nieuwsbrieven, maar dat mocht niet baten. Een beetje hulp hierin zou ik echt erg fijn vinden, voor de komende huntings. :-D Er is al een nieuwe gepland!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Wed 12 Oct 2011, 00:09

Dank je wel iedereen! Het was voor mij ook wel leuk om te doen, al is het schrijven van al die stukjes eigenlijk nog niet zo simpel!

En ook Darcy denkt aan een eigen hunt! Dus er zijn genoeg ideeën voor de toekomst!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 12 Oct 2011, 00:11

Dat is écht wel BREAKING NEWS! Ik heb het direct op twitter gezet! :P

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Martine
Haiku writer
Haiku writer

Post by Martine » Wed 12 Oct 2011, 00:33

@Fran, ik heb inderdaad gemerkt dat je erg bezig bent geweest met het promoten van de hunt. Ik heb ook nog even geprobeerd om te kijken of er mensen van buiten het forum waren die mee wilden doen, maar het is op het schrijversforum momenteel te stil, dus mij is dat niet echt gelukt.
Misschien dat er nu leden zijn van het AVO-forum die hebben gezien hoe een hunt werkt en de volgende keer mee willen doen?
Bijna alle deelnemers van deze hunt hebben al een keer eerder meegedaan aan een hunt op AVO.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 12 Oct 2011, 09:26

@Martine, bedankt voor je moeite. Dat waardeer ik enorm. We gaan in ieder geval voor de volgende hunting een aantal keren gebruik maken van de massamail. De titel moet al aantrekkelijk zijn. Ik weet van een aantal mensen dat zij niet meededen met deze hunting, maar het wel leuk vonden om te volgen. Misschien dat zij erover nagedacht hebben om nu wél mee te doen? Ik ben benieuwd!

Ik zal gewoon mijn best doen met het promoten! :-)

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Post by Darcy Maris » Wed 12 Oct 2011, 12:53

Yaaaaaaaaay nog een hunt!!! Haha!

Lol, breaking news! x3
Ja, mijn hunt daarvoorzal ik als Spitch klaar is met de hare een topic openen, dat wordt na mijn examenperiode.!

Image

you-know
Sushi lover
Sushi lover

Post by you-know » Wed 12 Oct 2011, 14:01

Nooooooo, I'll be back.:P
Gefeliciteerd mensen. Ik had gedacht dat als ik op Dj_Robintje zou stemmen ik minder verdacht zou zijn, (ik heb mijn creator vermoord hiervoor. :'( ). Had helemaal berekent dat Darcy en Fran op Mooncat zouden stemmen, omdat die niet mee had gestemd tegen de Shadow. Als enige. En ik verdacht Mooncat van de dromer zijn. En ik probeerde Fran verdacht te maken en zou Darcy besmetten. Dit plan is dus totaal mislukt... Waarom was ik verdacht?:( Maar ik zit nog met een vraag. Was Mooncat de dromer? Of was het iemand anders? En wie dan?

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Wed 12 Oct 2011, 14:24

Ah, goed geprobeerd hoor You-know!
Ik had dan ook verwacht dat je daardoor minder verdacht zou zijn.

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 12 Oct 2011, 15:21

you-know wrote:Nooooooo, I'll be back.:P
Gefeliciteerd mensen. Ik had gedacht dat als ik op Dj_Robintje zou stemmen ik minder verdacht zou zijn, (ik heb mijn creator vermoord hiervoor. :'( ). Had helemaal berekent dat Darcy en Fran op Mooncat zouden stemmen, omdat die niet mee had gestemd tegen de Shadow. Als enige. En ik verdacht Mooncat van de dromer zijn. En ik probeerde Fran verdacht te maken en zou Darcy besmetten. Dit plan is dus totaal mislukt... Waarom was ik verdacht?:( Maar ik zit nog met een vraag. Was Mooncat de dromer? Of was het iemand anders? En wie dan?
Goed bedacht op je mede-shadow te doden. Enigsinds vond ik Mooncat ook verdacht en Darcy totaal niet. Ik heb het ook meer op gevoel gedaan. En toen Spitch het had over dat de dromer het niet helemaal snapte kon het Darcy zijn (was toen actief) of Mooncat (was aanwezig, maar reageerde niet). Dus bleef er 1 over. En op je mede-partner in crime stemmen ben ik al eens tegengekomen bij een hunt. Daarnaast was Darcy overtuigend wat betreft Dj in combi met de hint van Spitch. Dus kon je het niet echt tegenhouden. En dan kan je beter tegen je partner stemmen en hopen dat iemand anders zou opvallen die anders zou stemmen.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Locked